Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb je CCM zien spelen tegen Sydney?
CCM was de 2e helft triestig om bezig te zien :s,eerste helft was CCM het FC Barcelona van Australië.
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Ja.
Nou nog maar 2 van de eerste helften dan toch?
Ok nu serieus, ik denk dat meer dan 75% van de wedstrijden van CCM heb gezien en er zijn genoeg facetten binnen hun team waarom ik odds verwacht waar genoeg value aan de zijde van CCM zit tegen de Jets. Meer daarover komt morgen wel, wanneer de odds komen en mijn match preview
0 Vind ik leuk's
Bwin bied 1.67 aan voor CCM-Newcastle Jets
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
1.57 bedoel je. I know. Ik hoop stiekem op een fatsoenlijke -0.75 (lees: rond 1.85 of hoger)
0 Vind ik leuk's
5/10 CCM tb. Newcastle Jets @ 1.55 (BAH/Tipico)
Helaas zijn de AH's deze week behoorlijk correct. Zo ook bij deze match die ik nav de early matchodds op het oog had. Deze blijf ik echter een banker vinden en te mooi om te laten liggen.
Verder nog lean op MV-AU O2.5, maar daar kom ik later op terug.
0 Vind ik leuk's
Nog interessante gedachten over wat er Down Under allemaal gebeurd? Ik mis je goede voorbeschouwingen wel :-$
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Sorry druk met nieuwe werk! Ook bijna geen picks, moeilijke weken imo.
Toevallig net 1 ingezet, maar geen tijd voor uitgebreide preview.
Aanstaande woensdag:
5/10 Adelaide United - Jets: Adelaide -0.25 @ 1.80 (12bet) / Adelaide ML @ 2.10 (BetAtHome)
Adelaide maakt onder de nieuwe coach een stuk betere indruk. Al ben ik nog niet helemaal overtuigd van zogenaamde goede vorm, het spel is zeer zeker beter. Vooral aanvallers Djite en v Dijk worden beter gevonden. Ze maakten het CCM afgelopen week knap lastig, maar verloren helaas met 3-2. Een bal op de lijn van v Dijk had nog 3-3 kunnen zijn.
De Jets blijven teleurstellend. Het was een do or die situatie afgelopen ronde tegen Wellington, en ondanks dat ze wel veel balbezit hadden wisten ze WP niet te verslaan. Ze kwamen er niet doorheen. WP lukte dat wel en pakte de overwinning.
Al met al vind ik deze -0.25 line aan de gulle kant. Er zit bij AU zeker eens tijgende lijn in en eigenlijk is en blijft Newcastle niets anders dan een grijze muis. Zij gaan nog een heel zwaar 2de seizoenshelft tegemoed en ik zie ze laatste worden.
Hier uw dikgedrukte tekst
0 Vind ik leuk's
5/10 Vitesse tb. NEC @ 1.95 (SBO)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.