Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jammer van Melbourne Heart, Wellington Phoenix wel erg lekker though.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Melbourne Heart had ik al een slecht voorgevoel bij heb ze ook niet gespeeld .
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Pff wat tegenvallend toch uiteindelijk. Heart had ik echt niet verwacht, ondanks dat ze een blessure hadden. Echt een verrassing was het ook. Brisbane jammer dat ze het achterin niet dicht hielden....
Weer minder dan unit plus en zwaar teleurstellend gevoel.
Weekend picks:
5/10 Heart +0 @ 2.15 (12bet)
Toch bizar dat Heart hier een +0 line krijgt. GCU doet het misschien voor de positie dat ze staan niet eens zo heel beroerd, maar Heart wordt hier duidelijk nog onderschat. Op dit moment imo zeker nog 1 van de 3 beste teams. Brisbane kreeg hier -0.5 even terug. Hier had minimaal een -0.25 moeten staan.
4/10 CCM -0.25 @ 1.97 (sbo)
Sydney was dit weekend teleurstellend uit bij Wellington. Het gemis van Carle is erg te zien en deze zal aankomend weekend er nog steeds niet bij zijn. CCM won netjes met 2-0 van Victory, maar waren neit op volle oorlogsterkte. Ibini en Amini begonnen op de bank, wat normaal toch basisklanten zijn en Zwaanswijk was geschorst. Tegen dit uit vorm zijnde Sydney had ik dan ook een -0.5 line verwacht. Hier uw dikgedrukte tekst
0 Vind ik leuk's
[B]5/10 Wellington Phoenix - Perth Glory: Wellington -0.75 @ 2.07 (12bet)
[/B]
[I]Voor iets meer risico is 2.5/10 over AH & EH @ 3.20(Tipico) ook erg leuk imo[/I]
Aanstaande zondag staat weer een unieke ontmoeting op het programma. Een wedstrijd binnen dezelfde competitie waarbij 1 team meer dan 5.000km moet reizen. De wedstrijd tussen Wellington Phoenix en Perth Glory.
Wellington Phoenix doet het goed dit seizoen. Momenteel staan ze op een 4de positie en wanneer ze volhouden hoe ze nu spelen denk ik dat ze een goede kans gaan maken op het behalen van de playoffs. Misschien wel door het lange reizen is er 1 grote weakspot voor WP; uitwestrijden. En misschien ook wel om deze reden halen ze erg veel punten in hun thuiswedstrijden. De balans van dit seizoen: 19 van de 21 punten zijn thuis behaald. Het is echter goedkoop om te zeggen dat dit komt doordat andere teams zo slecht zijn in Westpac stadium. Ik vond Wellington in uitwedstrijden meerdere keren te kort hebben gekregen en thuis staan ze gewoon erg goed te ballen. Dit weekend tegen Sydney waren ze wederom indrukwekkend.
Perth Glory heeft vaak last van het hetzelfde syndroom. Zij zitten aan de West kust van Australia ver weg van alle andere teams die nagenoeg allemaal aan de Oostkust zitten. In uitwedstrijden worden dan ook maar moeizaam punten gehaald, al wilt dit vaak voor thuis wedstrijden ook gelden. Afgelopen ronde wisten ze een punt te behalen tegen Brisbane Roar. Ik had hierbij een bet op Roar staan, helaas de match niet kunnen kijken, maar van wat ik gelezen en terug gezien heb was Brisbane niet veel. Perth begon het seizoen toch sterk, maar die tijd is alweer ver achter hun.
Aankomende ronde moeten deze twee teams dan tegen elkaar spelen. Nog niet eens een maand geleden deden zij dit ook al, thuis bij Wellington Phoenix en wist WP met 1-0 te winnen en ik verwacht voor deze match minimaal hetzelfde resultaat. Echter vind ik WP vorm gegroeid in de afgelopen weken. Ze wisten knap Brisbane weg te counteren, wonnen erg sterk thuis tegen Jets en Sydney (5-2/4-2). Ze verloren alleen uit tegen Victory en Adelaide, waarbij ik vond dat ze tegen Adelaide minimaal een gelijkspel hadden moeten hebben.
Voor deze match kan Wellington ook weer volledig een beroep doen op Paul Ifill, de sterspeler van Wellington. Tegen Sydney bleef het bij de laatste 30 minuten, waarbij hij wederom alweer scoorde. De momenten dat hij speelt laat hij erg goede dingen zien en voor deze match is hij weer volledig fit en kan hij de volle 90 minuten spelen.
Ik zie eigenlijk weinig redenen waarom Wellington thuis bij deze distance derby niet wederom de volle 3 punten behaald. Wellington scoort de laatste matches in overvloed, terwijl dit bij Perth toch maar moeilijk gaat. Daarnaast zijn Memhet en Smeltz voor Perth ook niet 100% fit, kans is goed aanwezig dat 1 van die 2 niet speelt. Ik denk dat deze AH line redelijk fair is, een -1AH had misschien wat veel van het goede geweest, maar de odds op deze huidige line staan imo verkeerd om. Ik zelf had de odds voor Wellington -0.75 niet hoger dan 1.85 gegeven.
0 Vind ik leuk's
Juicy quotes, ik speel ze mee. Maar dan single (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
[I]Adding:[/I]
[B]2.5/10 Wellington @ 1.75 (Bwin), 1.74 (SBO)[/B]
Mehmet is niet mee gereisd naar Wellington. Smeltz doet nagenoeg niet mee evenals Andrezinho. Dan blijft er echt weinig over van Perth. Iets anders dan een klinkklare overwinning van Wellington zou mij veel verbazen.
0 Vind ik leuk's
Goeie bet (y) . Uit bij Wellington is sowieso lastig voetballen. Eerst moet je nog uren in het vliegtuig enzo. Succes er mee!
0 Vind ik leuk's
Wellington speel ik met je mee!
Speel 7/10 op overwinning Wellington en 3/10 op -1 handicap
0 Vind ik leuk's
CCM & Heart lijken goed te komen. Wel een schertsperformance van Wellington, zeg.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Weer een :r gevoel na dit weekend. Grootste play ook weer behoorlijk gedropt. De AH @ 2.07 was nog maar 1.80 bij aanvang van de match ([B]!![/B]), maar het mocht niet zo zijn. De condities zaten ook niet echt mee. Hevige regenval en beide partijen hadden met gelijkspel genoeg genomen. Lucky goal in blessuretijd van Glory. CCM coverde, Heart helaas push...-2.5 units.
Aankomende ronde is na de odds van Bwin en Titan niet heel spectaculair. Hopelijk kunnen de aziaten hier verandering in brengen.
- Een play op CCM zit er aan te komen. (Geschatte uitslag: 2-0)
- Misschien een play op Heart, maar Fred moest helaas na 45minuten vandaag weer afhaken en dat is toch wel een gemis. -0.5 voor Heart zou ik mwamwa vinden. Een -0.25 zeker interessant. (Geschatte uitslag 2-1)
- MV - Adelaide zie ik weinig spectaculairs naar voren komen qua odds. Misschien BTTS, maar dan moet het wel rond 1.80 komen en ik zie dat eigenlijk bij lange na niet gebeuren (schat 1.67). Over zijn onder 1.80 ook niet zo boeiend.(geschatte uitslag: 2-2)
- Brisbane - Sydney. Hier zal -0.75 voor Roar komen schat ik. Niet interessant. (1 goal margin winst voor Roar)
- GCU - WP. GCU staat onterecht op de laatste positie imo, maar WP vind ik echt sterk dit jaar. Uitwedstrijden blijft echter een zorgenkindje voor ze. Desalniettemin kunnen ze zomaar uit ook gaan winnen. Odds zijn redelijk fair en alleen bij een +0.5 voor WP of een hoge -0.25 voor GCU zou ik plays overwegen. Verwacht de aziaten echter hier precies tussenin...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.