Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robertw:
Ik heb zin om even knallend t jaar af te sluiten

Ik speel m met je mee robert!
0 Vind ik leuk's
Early Aussie pick:
[B]4/10 Central Coast Mariners - Gold Coast United: CCM @ 1.70 (Bwin)[/B]
Ik twijfelde eerst om deze early meteen te pakken. Ik heb zomaar een gevoel dat Perth kan verrassen deze week thuis tegen CCM, maar ik zie GCU niet zomaar even stunten tegen Brisbane en dan ook weinig reden dat Aziaten beter zullen openen.
Kort gezegd na een matig begin staat CCM erg sterk te voetballen. Zij hebben zelfs de nummer 1 positie van Roar over genomen. Had je dit 5 wedstrijden geleden gezegd, dan had iedereen je uitgelachen. Maar Roar zit mede door blessures in een mindere periode en sterk spel van CCM heeft ze naar deze eerste positie gebracht. Afgelopen ronde wonnen ze met 1-2 uit in het hol van de leeuw bij Brisbane Roar. Ze gingen met 0-2 voorsprong rusten, al vond ik dat iets geflatteerd. Roar bleek achterin wederom kwetsbaar en CCM maakte hier goed gebruik van. Effectief en vol zelfvertrouwen. De tweede helft had Roar toch wel het beste van het spel, maar echt gevaarlijk konden ze niet worden. De CCM wist 3 punten mee naar huis te nemen tegen de grootste titelconcurrent. Sterk resultaat.
Gold Coast United won met 0-3 uit bij Adelaide. Hoewel ik een sterke lean naar de +0.5 voor GCU had, had ik deze uitslag toch niet verwacht. Het was vooral Adelaide die zeer matig waren en volgens mij helemaal niet door hadden dat het hier om een 6 punten wedstrijd ging. GCU had deze instelling wel en namen knap de 3 punten mee.
Aankomende ronde moet GCU thuis tegen Brisbane Roar en ik zie Roar hier eindelijk weer 3 punten pakken. Gold Coast geeft achterin dikwijls cadeautjes en Roar moet hiervan kunnen profiteren. Dit zal toch wel ten koste gaan van het klein beetje zelfvertrouwen dat GCU eindelijk opgedaan heeft (het was hiervoor bedroevend met het zelfvertrouwen).
Hier komt verder nog bij dat CCM thuis altijd erg stug en sterk speelt en maar weinig weggeven. In het begin van het seizoen wist GCU nog 1-1 te spelen, maar toen stond er een heel ander CCM. Ze waren nog niet ingespeeld en ik was er verre van onder de indruk. Nu ben ik dat wel en back ik ze in deze match maar al te graag. Ter vergelijking tenslotte kreeg CCM tegen Newcastle Jets en Melbourne Heart (!) hier eerder ook een -0.5 line bij aanvang van de match. Gold Coast United schat ik echter een dikke klasse lager in dan Melbourne Heart en Newcastle Jets(in de vorm van toen). Dat CCM tegen GCU nu wederom een lage 0.5 line krijgen vind ik erg gul.
0 Vind ik leuk's
[U]Ronde 11 addings:[/U]
Ik had voor deze ronde nog enkele leans staan, en daarvan ga ik een paar spelen.
Allereerst hadden we Brisbane Roar early genomen @ 2.00. Tegen mijn verwachting in kwam Roar in een behoorlijk slechte streak en won GCU toevallig afgelopen ronde. HIerdoor staan de odds nog steeds rond evens (SJ zelfs 2.20, maarja SJ....). Het spel van Roar was in deze wedstrijden niet eens zo slecht, maar voorin misten ze door blessures van Broich en Hernandez veel creativiteit. Echter was de tweede helft tegen CCM sterk en heb ik nog steeds vertrouwen in de Roar. Belangrijker is echter dat Broich en Henrique fit genoeg zijn om te spelen. En dat scheelt een slok op een borrel. Ik wilde deze play verhogen wanneer deze spelers meedoen en dat doen ze. Ik hou het echter bij een verhoging van 1 unit ipv 2. Totaal op Brisbane wordt dus 5/10.
[B]Adding: 1/10 Brisbane Roar tb. GCU @ 2.10 (Expekt, Betfred,) (SJ@2.20, SBO @ 2.06))[/B]
[B]4/10 Perth Glory - Central Coast: CCM-0.25 @ 1.82 (SBO)[/B]
Een tweede lean waarbij ik overtuigd ben door een kleine raise en het lezen van previews en meningen van andere. Kort gezegd is Central Coast met een hele sterke run bezig. Het spel is goed en verzorgd en alle spelers lijken in perfecte vorm. Perth aan de andere kant morst zoveel punten doordat ze cadeautjes weggeven. Het spel is niet altijd even slecht, maar echt gevaarlijk worden ze steeds niet. Achterin zit het verder verre van op slot en binnen de club is nu ook een rel aan de gang. Alles slechte omstandigheden voor Perth en ik zie bijna overal CCM met dikke cijfers getipt worden. Een -0.25 vind ik dan weer erg lekker.
Mijn laatste lean was op WP en dat zou weer op elke match een play betekenen. Echter dan moet Paul Ifill fit zijn. Het is echter nog een grote vraag of hij het wel of niet zal zijn. Ik zie WP veel getipt worden, ook in de previews, maar zonder Ifill durf ik het niet aan.
0 Vind ik leuk's
Wat is een 'lean'? Dat je een early hebt genomen maar nog even aanziet wat je er precies mede gaat doen?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
robertw:

Waarom post je dit hier?

Ik heb die hele tips post van 12koeto verwijderd uit jou topic om het zo overzichtelijk en netjes te houden. En omdat hij dan maar een eigen topic had moeten aanmaken met tips. Trouwens erg interessant topic ik lees het regelmatig door want het zijn erg goede tips die jij geeft (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
maar:
Wat is een 'lean'? Dat je een early hebt genomen maar nog even aanziet wat je er precies mede gaat doen?

Een lean is een term die een punter gebruikt als hij ergens 'naar toe leunt'. Met andere woorden het lijkt mij een interessante pick, maar (voor als nog) speel ik hem niet om diverse redenen. Hij staat nog op de shortlist zegmaar. Uiteindelijk heb ik gekozen op Wellington niet te spelen. Ze wonnen vanmorgen met 5-2. Jammer :p .
Verder hou ik mijn stats van mijn eigen tips bij op een blogabet. Hier de resultaten tot nu toe van dit seizoen:
Eerste 200 picks zijn geweest.
Iets mindere periode gehad in november, maar deze maand met +32 & 116% weer lekker.
ROI is wat teruggelopen, maar in mijn ogen stuk realistischer geworden. Die +120% waar ik op zat is overperformance.
Doel is nog steeds rond +112.5%, dat zou ik een erg mooi ROI voor mijn tips vinden.
Picks: 200
Profit: +112
ROI: 116%
Assie stats:
Played: 37
Staked: 135.5
Returned: 156.38
ROI: 115%
Total marge: 14.03 punten tov highest odds matchtime.
=> on average 0.379 each play / 0.1035 each staked unit
0 Vind ik leuk's
robertw:
Een lean is een term die een punter gebruikt als hij ergens 'naar toe leunt'. Met andere woorden het lijkt mij een interessante pick, maar (voor als nog) speel ik hem niet om diverse redenen. Hij staat nog op de shortlist zegmaar. Uiteindelijk heb ik gekozen op Wellington niet te spelen. Ze wonnen vanmorgen met 5-2. Jammer :p .
Oké, duidelijk. En jammer idd ... :þ
[quote]Verder hou ik mijn stats van mijn eigen tips bij op een blogabet.Die bekijk ik regelmatig. Indrukwekkende stats.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Snel rondje langs de Aziaten kom ik meteen hiermee:
[B]4/10 Sydney - Melbourne Heart: MH+0.5 @ 1.87 (12bet)[/B]
[B]3/10 Newcastle Jets - Perth Glory: Perth+0.5 @ 1.83 (12bet)[/B]
Proza komt later.
0 Vind ik leuk's
4/10 Sydney - Melbourne Heart: MH+0.5 @ 1.87 (12bet)
Afgelopen ronde hebben we 6 units af moeten schrijven door Sydney. Erg jammer, want vooral de matchodd was behoorlijk gedropt. Ik had deze play early gepakt (zowat ML als EH) en ik moet zeggen dat het gedurende de week iets minder voordelig voor ons werd. Carle raakte namelijk woensdag geblesseerd en Emerton zou misschien niet spelen. Deze laatste speelde echter wel, maar het uitvallen van Carle is wel een behoorlijk gemis. Hamstring blessure en hij wordt niet verwacht voor deze match. Ik vond Sydney verder wel iets sterker dan Adelaide, maar vielen mij eigenlijk toch een klein beetje tegen.
Melbourne Heart daarentegen heeft vandaag de derby tegen Melbourne Victory gewonnen. Na 0-1 achterstand stond er uiteindelijk 3-2 op het scorebord. Ik weet niet of het een geheel terecht uitslag was, ik vond Victory de eerste helft eigenlijk een stuk beter, maar Heart was dodelijk aanvallend gezien. In de tweede helft hadden ze meer controle over de match en kwamen de 3 punten niet heel erg in gevaar meer.
Voor de match tegen Sydney had ik al een lean naar Melbourne Heart. Ik zou persoonlijk zelf een 0.25 line redelijk op zijn plaats vinden, misschien wel een +0 line. Het komt er bij MH eindelijk uit en tegen het wisselvallige Sydney zónder Carle geef ik ze goede kansen op minimaal een punt.
3/10 Newcastle Jets - Perth Glory: Perth+0.5 @ 1.83 (12bet)
Wederom een line waarvan ik denk dat hij minimaal 0.25 lager had moeten staan.
Beide teams zijn bezig met een slechte run. Stonden ze een match of 4 geleden allebei nog in de top6, nu hebben beide teams de afgelopen 3 wedstrijden geen punt meer gehaald. Newcastle Jets ging vanmorgen met 5-2 op hun broek eraf in Wellington. Hoewel Topor-Stanley weer fit was aan de zijde van Newcastle, was het een behoorlijke gatenkaas. De week ervoor wisten ze een voorsprong thuis tegen Sydney ook al niet vast te houden en verloren ze teleurstellend met 1-2 en de ronde daarvoor gingen ze er met 2-0 af uit bij de CCM. Een teleurstellende run en het aardige spel van eerder dit seizoen is nog maar weinig van te merken.
Perth Glory verloor uit in het voor elk team lastige Wellington en had twee moeilijke thuiswedstrijden tegen Heart en CCM. Beide verloren ze. Echter viel hij mij mee. Tegen Heart ging het eigenlijk gelijk op en misschien was Perth wel beter. Heart was iets wat gelukkig dat zij er met de 3 punten vandoor gingen. Vanmorgen tegen de CCM doet een 1-3 resultaat anders vermoeden dan wat ik heb gezien. Hoewel ik er erg blij mee was door mijn play op de CCM, was ik heel erg opgelucht dat CCM voorin erg scherp was. Perth Glory had namelijk de druk er goed op staan en ik vond ze eigenlijk de betere partij. Zelfs toen Glory redelijk discutabel een rode kaart kreeg vond ik dat ze met 10 man de CCM nog behoorlijk onder druk hadden. De CCM wist echter goed met die druk om te gaan en lieten Perth niet super gevaarlijk worden. Daar zij het zelf voorin erg sterk deden wisten ze toch redelijk snel naar 0-3 uit te lopen. Neemt niet weg dat ik het spel van Perth niet onaardig vond.
Aan de ene kant hebben we dus een Newcastle dat mij erg tegen valt de laatste wedstrijden en wel terecht weinig punten heeft gehaald in de laatste 5 matches. Aan de andere kant hebben we een Perth Glory dat weinig punten gehaald heeft in de laatste matches, maar dit niet de meest eenvoudige matches waren en dit niet de meest makkelijke tegenstanders waren. Ik zou niet zeggen dat de vorm van Perth goed is, maar zeker niet zo matig als dat van Newcastle.
Newcastle thuis is echter vaak een lastige horde om te nemen. Vandaar dat ik het zeker wel terecht vind dat Newcastle favoriet voor deze match is. Echter vind ik dit effect wel overdreven. Newcastles vorm is gewoon minder dan dat van Perth en ik denk dat Perth gebrand is op goed resultaat na teleurstellende rondes gezien het spelbeeld. Een 0.25 line had ik meer op zijn plaats gevonden voor deze match.
En verder:
CCM moet thuis tegen GCU en die staat al lock-in.
Ik heb hier echter een 6/10 play van gemaakt. 2 units extra op CCM @ 1.70 (BWIN) dus!
Brisbane Roar moet thuis tegen Melbourne Victory. Ik vond MV best goed spelen tegen MH, maar kunnen achterin toch kwetsbaar zijn. -0.75 line is redelijk fair. Voor beide kanten valt iets te zeggen en ik hou mijn handen er dan ook vanaf. Ik zie geen value in deze odds.
Adelaide moet thuis tegen WP. WP doet het goed imo. Spelen best leuk en staan voor hun doen op een goede positie in de ranglijst. Echter moeten ze het vaak van hun thuiswedstrijden hebben. Adelaide daarentegen heeft sinds tijden weer gescoord en een punt gepakt. Van coach gewisseld en misschien door deze 2 factoren wat momentum opgepakt. Bij een 0.5 line had ik value in WP gezien. WP is echter dog op de 0.25 line. Dat vind ik niet interessant.
0 Vind ik leuk's
Mooi verhaal, misschien doe ik mee (y) (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.