Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
20vthengelo:
Hannover en AZ ga ik waarschijnlijk ook in combi spelen (6/10). PSG en Lazio hebben mij iets te sterke tegenstanders om die in een combi te betrekken.

Bilbao speelt hoogstwaarschijnlijk zonder Llorente. Dan is het toch een heel stuk minder. Zijn al geplaatst natuurlijk ook.
Sporting is zelfde verhaal. Ik twijfel verder behoorlijk aan de motivatie bij hun. Verwacht een verzwakt elftal.
0 Vind ik leuk's
[B]5/10 Feyenoord - Twente: Twente+0 @ 1.85 (12bet)[/B]
PSV kreeg hier 2 weken geleden bijna een -0.5 line bij matchodds. Daarmee werd Feyenoord misschien wat te kort gedaan, want ze lieten zien wel degelijk de topploegen lastig te kunnen maken. Vorig weekend tegen Utrecht lieten ze echter ook weer zien dat ze nog steeds niet constant zijn. Twente moet nu op bezoek naar de Kuip en heeft ondertussen een +0 line. Dit terwijl PSV 2 weken geleden nog -0.5 kreeg. Dat vind ik toch wel een overreactie op Feyenoord. Naar mijn inziens hadden zowel PSV als Twente een -0.25 moet krijgen.
Het moet gezegd worden dat Twente het afgelopen ronde niet al te makkelijk had tegen NEC. NEC speelde compact en verzorgd, waardoor Twente de eerste helft vooral wat moeite had. In de Kuip verwacht ik een ander spelend Feyenoord. Zij moeten toch meer naar voren voetballen en zullen meer ruimte bieden. Dat zie ik ten goede komen aan het spel van Twente. Ik zie dan ook value aan de kant van Twente bij deze odds.
0 Vind ik leuk's
5/10 Tottenham -1.5 @ 2.23 (12bet)
3.5/10 Hannover x Tottenham @ 2.10 (Tipico)
1.5/10 Hannover-1 x Tottenham @ 2.93 (5Dimes)
Veel vertrouwen in Tottenham vanavond.
0 Vind ik leuk's
[B]5/10 Melbourne Victory - Wellington Phoenix: Melbourne -0.5 @ 1.83 (SBO)[/B]
Afgelopen ronde presteerde Melbourne Victory om weer niet de 3 punten vast te houden. Door een late gelijkmaker van Adelaide en ondanks een levensgrote kans voor Kewell in blessuretijd werd het 1-1. Helaas voor onze bet, maar er waren wat lichtpuntjes voor MV. Het spel was in tegenstelling tot de weken ervoor wel verbeterd en voorin lijkt het met Carlos Hernandez, Harry Kewell & Archie Thompson ook beter te lopen. Dit leverde in het begin van de match al enkele gevaarlijke kansen op en wanneer de keeper van Adelaide niet zo goed bij de les was had het eenvoudig 3-0 kunnen zijn.
Wellington won knap afgelopen midweekse match van Brisbane Roar. Het spel van Brisbane leek iets beter te zijn dan de week ervoor, maar zonder Broich missen ze nog erg veel creativiteit voorin en kunnen ze niet echt gevaarlijk worden. Wellington counterde aan de hand van Ifill erg sterk en met zijn betrokkenheid wisten ze 2 counters tot een succes te maken. 0-2. Wellington lijkt dit seizoen toch een taaiere tegenstander dan afgelopen jaren en vooral met Paul Ifill voorin kunnen ze gevaarlijk worden.
Paul Ifill is echter geblesseerd geraakt en dat is de voornaamste reden dat ik deze play aantrekkelijk vind. Het was puur counteren voor Wellington tegen Brisbane, maar de belangrijkste schakel in dit counter spel, Paul Ifill, is er nu niet bij. Dit vind ik toch een behoorlijke verzwakking voor Wellington.
Doordat Melbourne niet wist te winnen staat de druk er nog steeds behoorlijk dik op. Echter afgelopen match lijkt het eindelijk iets beter te lopen, vooral voorin. Melbourne kan thuis op fanatieke aanhang rekenen en heeft tot nu toe laten zien niet makkelijk verslagen te worden in eigen huis. Echter deden zij zich voor als nog een keer tekort. Wellington heeft altijd grote moeite met uit wedstrijden en de echte angel is zonder Paul Ifill uit hun spel. Vandaar dat ik de odds voor Melbourne aantrekkelijk vind.
0 Vind ik leuk's
robertw:
5/10 Tottenham -1.5 @ 2.23 (12bet)
3.5/10 Hannover x Tottenham @ 2.10 (Tipico)
1.5/10 Hannover-1 x Tottenham @ 2.93 (5Dimes)
Veel vertrouwen in Tottenham vanavond.

Waarom heb je zoveel vertrouwen in de Spurs, Robert? Ik verwacht in het andere groepsduel tussen PAOK en Rubin namelijk een 'salonremise.' PAOK is al geplaatst, dus als Rubin er wat olieroebels tegenaan gooit, wordt dit gewoon een 0-0 (of misschien 1-1, om de schijn van omkoping tegen te gaan ;-)) en zijn de Russen ook geplaatst. Dan doet de uitslag in Ierland er niet meer toe.
Niet dat Redknapp daar rouwig om zal zijn. De grotere clubs zien de EL toch meer als een blok aan hun been; ze focussen zich liever op de nationale competitie. Ik blijf dan ook van deze wedstrijd af.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik heb zelf ook geld staan op die slalom remise, maar intel komt vooral van iemand die in Ierland woont.
Die zegt dat Shamrock toch echt om te huilen is. Soort Ajax - Real scenario, al vind hij het verschil nu nog groter (al zijn de odds daar ook naar).
0 Vind ik leuk's
Jammer van AZ, maar toch weer dik 12units profit gemaakt met EL!
0 Vind ik leuk's
Oh oh oh wat was Adelaide weer matig vanmorgen.
Als ze tegen 1 team punten hadden moeten pakken thuis, dan was het wel tegen de GCU.
Ze gingen er met boter en suiker vanaf. Ik pak deze play alvast early, aangezien het mij heel erg zal verbazen als de Aziaten hoger zouden openen. Ik heb nog 2 units in reserve om bij te staken waarmee ik wel op de Aziaten wacht.
[B]4/10 Sydney tb. Adelaide @ 1.78 (Bwin)[/B]
0 Vind ik leuk's
robertw:
Oh oh oh wat was Adelaide weer matig vanmorgen.
Als ze tegen 1 team punten hadden moeten pakken thuis, dan was het wel tegen de GCU.
Ze gingen er met boter en suiker vanaf. Ik pak deze play alvast early, aangezien het mij heel erg zal verbazen als de Aziaten hoger zouden openen. Ik heb nog 2 units in reserve om bij te staken waarmee ik wel op de Aziaten wacht.
[B]4/10 Sydney tb. Adelaide @ 1.78 (Bwin)[/B]

ik had deze match deze morgen genomen op over 2,5 goals @ 1,9 en het was wachten tot minuut 92 eer de derde en winnende goal viel
dus mooie winst voor de match , was wel het afzien en zweten waard (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
robertw:
Oh oh oh wat was Adelaide weer matig vanmorgen.
Als ze tegen 1 team punten hadden moeten pakken thuis, dan was het wel tegen de GCU.
Ze gingen er met boter en suiker vanaf. Ik pak deze play alvast early, aangezien het mij heel erg zal verbazen als de Aziaten hoger zouden openen. Ik heb nog 2 units in reserve om bij te staken waarmee ik wel op de Aziaten wacht.
[B]4/10 Sydney tb. Adelaide @ 1.78 (Bwin)[/B]

ik had deze match deze morgen genomen op over 2,5 goals @ 1,9 en het was wachten tot minuut 92 eer de derde en winnende goal viel
dus mooie winst voor de match , was wel het afzien en zweten waard (y)

Dat was Adelaide - Gold Coast Uniteed lieve schat. Het gaat hier om Sydney - Adelaide.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.