RobertW tips
Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Aan het begin van deze week had ik het niet verwacht, maar ook de 5de match uit deze ronde ga ik spelen. Ik had een redelijk gevoel bij deze match, maar hoopte stiekem dat ie nog wat ging stijgen. Dat heeft hij echter niet gedaan. Na het lezen van enkele reviews en discussies op enkele fora ben ik echter wel om.
[B]4/10 Melbourne Victory - Adelaide United: MV @ 1.85 (GB)[/B]
Clash tussen twee grote teams uit de Aleague die allebei verre van in de goede vorm zitten. Hierbij vind ik vooral Adelaide heel erg teleurstellend. MV wilt nog wel eens redelijk ballen, tegen de Jets was het niet 1 en al beroerd, maar geven het soms wel erg makkelijk weg. Voornamelijk met gratis penaltys.
Het is een grote match voor MV en juist daarom denk ik dat ze deze klus in eigen huis wel kunnen afmaken. Kunnen altijd vertrouwen op veel fanatiek publiek en weten meestal best aardige indruk achter te laten. Meest doorslaggevend is nog eigenlijk Adelaide. Het is erg onrustig bij de club, prestaties zijn zeer zwak en bij een MV dat ook licht onder druk staat zie ik ze echt weinig halen.
Eerste preview op volgende week ziet er erg slecht uit. Hadden we vorige ronde en nu ook deze ronde veel plays, ik denk dat volgende week daadwerkelijk geen play aankomt. Voor mij zijn het allemaal 50/50 matches, waarbij ik de uitspelende dogs ook net even de mindere vind aan de thuisspelende slightly favs.
[B]4/10 Melbourne Victory - Adelaide United: MV @ 1.85 (GB)[/B]
Clash tussen twee grote teams uit de Aleague die allebei verre van in de goede vorm zitten. Hierbij vind ik vooral Adelaide heel erg teleurstellend. MV wilt nog wel eens redelijk ballen, tegen de Jets was het niet 1 en al beroerd, maar geven het soms wel erg makkelijk weg. Voornamelijk met gratis penaltys.
Het is een grote match voor MV en juist daarom denk ik dat ze deze klus in eigen huis wel kunnen afmaken. Kunnen altijd vertrouwen op veel fanatiek publiek en weten meestal best aardige indruk achter te laten. Meest doorslaggevend is nog eigenlijk Adelaide. Het is erg onrustig bij de club, prestaties zijn zeer zwak en bij een MV dat ook licht onder druk staat zie ik ze echt weinig halen.
Eerste preview op volgende week ziet er erg slecht uit. Hadden we vorige ronde en nu ook deze ronde veel plays, ik denk dat volgende week daadwerkelijk geen play aankomt. Voor mij zijn het allemaal 50/50 matches, waarbij ik de uitspelende dogs ook net even de mindere vind aan de thuisspelende slightly favs.
Wat bedoel je met -0,5 bij Central Coast Mariniers?
alz AZ supporter moet jij toch weten dat Moisander wel meedeed tegen Heerenveen ;-)
Winnen is voor Winnaars
suprer:
alz AZ supporter moet jij toch weten dat Moisander wel meedeed tegen Heerenveen ;-)
Dat sloeg op die Malmö match. Daar was zijn gemis als leider in de verdediging zeer duidelijk merkbaar, ook al kwam dit er op tv niet echt uit.
youri-wagenvoord:
youri-wagenvoord:
Asian handicap. Is hetzelfde als ML (1 bij 1x2 dus)
robertw:
Dat sloeg op die Malmö match. Daar was zijn gemis als leider in de verdediging zeer duidelijk merkbaar, ook al kwam dit er op tv niet echt uit.
suprer:
Die wedstrijd was inderdaad bar en bar slecht jeetje zeg
Winnen is voor Winnaars
youri-wagenvoord:
ML?:P dubbele kans toch?
ML?:P dubbele kans toch?
Ja ok. Alleen bij voetbal gebruik ik het altijd voor matchodd. Jargon dat er viavia ingeslopen is :p
Funbetje, mag wel na zo hard cashen op Real.
http://oi39.tinypic.com/op4m1j.jpg">
http://oi39.tinypic.com/op4m1j.jpg">
Welke bookie is dat, Robert?
"Todo bien , todo bien."