Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[B]5/10 Brisbane Roar - Melbourne Heart: Roar -1 @ 1.79 (SBO)[/B]
Zoals ik stiekem wel hoopte en verwachtte is Roar redelijk gestegen.
-1.25 bij opening is nu nagenoeg -1 geworden. Dat vind ik dan weer erg fijn.
Roar was zichzelf niet afgelopen ronde en speelde onherkenbaar. Er kwam een eind aan hun 37 wedstrijden ongeslagen reeks. Melbourne Heart had in tegenstelling tot meerdere malen eerder dit seizoen het geluk wel aan zijn zijde en won onverdiend met 1-0. 1-1 had minimaal terecht geweest. Heart stond grotendeels behoorlijk onder druk en werd bij vlagen zelfs weggespeeld door WP.
Heart is 1 van de tegenstanders die Roar goed moet liggen qua spel. Ze spelen niet zo compact en met redelijk revanche gevoelens moeten ze dit toch redelijk eenvoudig kunnen winnen.
[B]4/10 GCU - Sydney: Sydney -0.25 @ 2.09 (SBO)[/B]
Ik wilde met deze play wachten tot de match Sydney - Perth van morgen. Deze gaat echter niet door doordat er hevige storm bij Perth is waardoor Perth niet kan vliegen. Extra rust voor Sydney dus.
[I]En verder[/I]
Er is een lichte verschuiving omhoog voor CCM. Ik vind alles boven 1.80 speelbaar, maar ga toch nog gokken om even te wachten met spelen.
Idem geldt voor Melbourne Victory. Ik had stiekem gehoopt dat zij vandaag pak slaag hadden gekregen van LA Galaxy, waardoor de odd misschien wat zou stijgen. Het werd 2-2. Ik denk wel dat MV het in zich heeft om het armoedig uit vorm zijnde Adelaide te verslaan. De odds zijn niet slecht, maar ga ze nog even 24 uur aankijken. Ik hoop stiekem op een kleine raise boven 1.90. Dan speel ik hem.
0 Vind ik leuk's
5/10 Real @ 2.60 (Interwetten)
3/10 Real-1AH @ 3.90
(Te maken met 1-0: X @ 4.4 (Unibet) & 0-1:2 @ 5.1 (Nordicbet)
1/10 Real -2.5 EHC @ 10 (WH)
0 Vind ik leuk's
robertw:
5/10 Real @ 2.60 (Interwetten)
3/10 Real-1AH @ 3.90
(Te maken met 1-0: X @ 4.4 (Unibet) & 0-1:2 @ 5.1 (Nordicbet)
1/10 Real -2.5 EHC @ 10 (WH)

Dit zijn de echte valueodds!
Ik wou ook al real spelen, maar met deze quotes zal ik meteen ff een bet plaatsen,
bedankt voor de tips (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
robertw:
5/10 Real @ 2.60 (Interwetten)
3/10 Real-1AH @ 3.90
(Te maken met 1-0: X @ 4.4 (Unibet) & 0-1:2 @ 5.1 (Nordicbet)
1/10 Real -2.5 EHC @ 10 (WH)

Huppa, 34 units erbij (y)
0 Vind ik leuk's
robertw:
robertw:
5/10 Real @ 2.60 (Interwetten)
3/10 Real-1AH @ 3.90
(Te maken met 1-0: X @ 4.4 (Unibet) & 0-1:2 @ 5.1 (Nordicbet)
1/10 Real -2.5 EHC @ 10 (WH)

Huppa, 34 units erbij (y)

Netjes Robert! (h)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
4/10 Central Coast Mariners - Newcastle Jets: CCM -0.5 @ 1.81 (SBO)
Een play die ik op voorhand in gedachte had, maar nog even wilde wachten in de hoop dat ie iets zou stijgen. Opende op -0.75 @ 1.95 en is ook iets gestegen naar 2.04. Ik heb zojuist nog even een rondje previews gedaan en extra ingelezen en mijn goede gevoel bij deze play blijft.
Central Coast komt van een erg sterke 0-4 overwinning bij het armzalige Adelaide. Speelden alweer een sterke wedstrijd en zijn met een goede reeks bezig. De terugkomst van Amini in het elftal zorgt voor een goede boost en zijn samenspel met Bernie Ibini is erg sterk. In deze vorm zou CCM zelfs Brisbane Roar erg lastig kunnen maken en zouden ze nog lang voor de eerste positie mee kunnen doen.
Newcastle draait ook niet verkeerd. Na 3 niet gewonnen wedstrijden werd goed gewonnen van Victory. Victory dat ook nog maar armzalig is. Ze veroorzaakten alwéér een pingel. De Jets wonnen, maar ik vond het niet grootst. Eigenlijk een beetje hetzelfde als vorige week tegen Adelaide. Toen vond ik Adelaide ook weer erg zwak, maar de Jets wisten het niet heel erg uit te buiten.
CCM speelt compact sterk combinatiespel en geven doorgaans weinig weg. Thuis zijn ze dan ook erg moeilijk te verslaan. The Jets proberen dit spelletje ook te spelen, maar geven toch een stuk meer ruimte weg. Vandaar dat ze ook al meer goals tegen dan voor hebben en dat voor een team uit de subtop. Uitwedstrijden is altijd een probleem voor ze geweest. Ik denk wederom dat het een lastige match voor de Jets wordt.
0 Vind ik leuk's
5/10 AZ - Graafschap: U3.75 @ 1.80 (SBO)
Bizarre line imo. Ik vind AZ defensief en georganiseerd het hele seizoen goed staan. Dit viel even vies tegen met het missen van Moisander en Wernbloom afgelopen matches tegen Malmo & Heerenveen. Deze zijn echter weer terug.
Voorin ben ik al weken lang niet overtuigd. Beerens heeft imo niet meer zijn goede vorm en Holman blinkt zoals altijd uit in wisselvalligheid. Daarnaast vind ik Altidore echt geen spits voor het huidige AZ spel. Vind het veel meer een echte afmaker of een speler die de bal in de loop moet krijgen, maar zo wordt er bij AZ nauwelijks gespeeld. Hij wordt nu omgevormd. Moet veel meer ballen ophalen zoals El HamLap dat altijd deed. Je ziet hem dan ietswat ongelukkig met de bal aan zijn voeten, probeert het heel erg, maar wanneer hij dan weg probeert te draaien bij zijn tegenstander vind ik het met zijn techniek en draaicirkel van een kleine tractor toch wat aandoenelijk.
Elke uitslag met een hoge score zou voor mij een verrassing zijn.
0 Vind ik leuk's
4/10 Cambuur -1.5 @ 2.40 (Bwin)
0 Vind ik leuk's
Goede bet van az! ik als graafschap supporter zie graafschap ui tegen de groten nagenoeg nooit scoren..
az zal er ook geen 4 maken.. Mis dat correcte score 2-0 of 3-0, ook mooie bett is!
Weet niet wat de odds daarvoor zijn, kan niet via mob kijken, maar mis is dat ook wat!
Succes iig!
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
riks:
Goede bet van az! ik als graafschap supporter zie graafschap ui tegen de groten nagenoeg nooit scoren..
az zal er ook geen 4 maken.. Mis dat correcte score 2-0 of 3-0, ook mooie bett is!
Weet niet wat de odds daarvoor zijn, kan niet via mob kijken, maar mis is dat ook wat!
Succes iig!

Als AZter zeg ik max 2-0 (y). Miss een unit op die 8.25 bij UB
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.