Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[B]5/10 Melbourne Heart - Adelaide United: Melbourne Heart @ 1.80 (Bwin)[/B]
Heart is on fire en zijn samen met CCM op dit moment de favorieten voor de eerste positie nu Brisbane het zo verschrikkelijk laat afweten. Ik was voorheen nog wat terughoudend met bets op Heart, maar de laatste weken hebben ze mij echt overtuigd. John van t Schip heeft het gewoon goed voor elkaar met Heart. Spelen gedisciplineerd, laten teams niet heel gevaarlijk worden voor eigen goal en zijn gewoon superscherp voorin. Zo ook nu tegen Sydney waar ze als dog heen gingen en nu 0-3(edit:0-4) voor staan. Ze waren genoeg momenten in de match niet eens de bovenliggende partij. Sydney bood aardig weerstand, maar Heart liet ze niet in de 16 komen.
Adelaide daarentegen is met een heel zwak seizoen bezig. Ze hebben de coach Rini Coolen net ontslagen en vorige ronde werd knap een punt behaald tegen Sydney. Ik vond het meer geluk dan wijsheid, want ze stonden bijna de hele match onder druk. Morgen moeten ze thuis tegen Wellington en ik moet het nog maar zien of ze punten kunnen behouden.
Al mocht Adelaide goed resultaat tegen Wellington behalen, dan nog zie ik weinig kansen voor Adelaide uit bij dit Heart. Opening odds van Bwin (en Titan) tegen 1.80 vind ik dan ook royaal. Doordat ze defensief zo sterk staan en voorin zo scherp reserveer ik nog 2.5/10 voor de -1.5. Ik wacht even af of hier nog betere odds voor komen dan die van BAH.
0 Vind ik leuk's
[B]2.5/10 Melbourne Heart -1.5 @ 3.05 (BAH)[/B]
Bij nader inzien zie ik andere bookies echt niet zomaar ook rond 1.75 openen bij Heart en zit BAH met hun vroege EH in soortgelijke matches meestal wel aan de bovengrens. Schat dat ik uiterste geval er eenb ookie opent met 3.10-3.15. Dat kleine risico'tje neem ik wel voor lief en pak deze odd nu meteen.
0 Vind ik leuk's
Nog 1tje om het jaar mee af te sluiten:
4/10 Arsenal -1.5 x ManU-1.5 x Chelski @ 3.22 (IW)
0 Vind ik leuk's
[B]3/10 Central Coast Mariners - Melbourne Victory: CCM @ 1.87 (Bwin)[/B]
Ik had de odds van te voren bekeken en tegen 1.72 vond ik hem toch wel redelijk fair. CCM liet het vandaag zitten, want tegen een (moet toegegeven worden) sterk verdedigend GCU wisten ze niet super gevaarlijk te worden voor de goal. Nu moeten ze thuis tegen MV. MV strijd altijd de volle 90minuten en ik denk dat ze zeker tweede helft van het seizoen zulleng aan stijgen. Maar oh oh oh wat worden er soms makkelijk goals weggeven. Zo ook vandaag tegen Roar. Kwamen sterk op 0-1 voor, maar op hun typische manier gaven ze weer redelijk eenvoudig 3 goals weg. Zoals vorig weekend tegen Heart ook al zo was.
CCM staat defensief heel erg sterk en zeker als ze thuis spelen. Op de manier dat MV echter goals weggeeft zie ik ze niet heel veel kans hebben tegen CCM. HIj opende 1.72 bij Bwin, wat ik niet heel boeiend vond, maar hij is na de CCM gestegen naar 1.87. Dat vind ik dan wel interessant. Zeker nu MV wederom achterin zo faalt.
Bij een hoge EH ga ik die ook voor 2 units spelen.
0 Vind ik leuk's
robertw:
[B]3/10 Central Coast Mariners - Melbourne Victory: CCM @ 1.87 (Bwin)[/B]
Ik had de odds van te voren bekeken en tegen 1.72 vond ik hem toch wel redelijk fair. CCM liet het vandaag zitten, want tegen een (moet toegegeven worden) sterk verdedigend GCU wisten ze niet super gevaarlijk te worden voor de goal. Nu moeten ze thuis tegen MV. MV strijd altijd de volle 90minuten en ik denk dat ze zeker tweede helft van het seizoen zulleng aan stijgen. Maar oh oh oh wat worden er soms makkelijk goals weggeven. Zo ook vandaag tegen Roar. Kwamen sterk op 0-1 voor, maar op hun typische manier gaven ze weer redelijk eenvoudig 3 goals weg. Zoals vorig weekend tegen Heart ook al zo was.
CCM staat defensief heel erg sterk en zeker als ze thuis spelen. Op de manier dat MV echter goals weggeeft zie ik ze niet heel veel kans hebben tegen CCM. HIj opende 1.72 bij Bwin, wat ik niet heel boeiend vond, maar hij is na de CCM gestegen naar 1.87. Dat vind ik dan wel interessant. Zeker nu MV wederom achterin zo faalt.
Bij een hoge EH ga ik die ook voor 2 units spelen.

Adding:
2.5/10 Central Coast -1.5 @ 3.10 (bwin/tipico)
0 Vind ik leuk's
[B]3/10 Wellington Phoenix -0.25 @ 2.07 (SBO[/B]
0 Vind ik leuk's
1.5/10 ManCity x Melbourne Heart x Central Coast Mariners @ 5.92 (Titan)
0 Vind ik leuk's
[B]3/10 Perth Glory - Brisbane Roar: Roar @ 2.00 (GB, WH, Betclic)[/B]
Toch een play op deze match. Hoewel Roar vorige match weer op een achterstand kwam, leek Postecoglou de zaakjes weer beter op orde te hebben. Roar speelde meer als vanouds en Berisha was ook als vanouds. Ik vond het aan het begin van de week nog iets te vroeg om Roar te pakken, maar Shane Smeltz doet voor Perth Glory nu ook al niet mee, geblesseerd geraakt. Van hem moetend e goals toch afkomen en Perth scoort al zo moeilijk. Daarnaast heeft Perth al veel last van blessures en de tegenvallende resultaten speelt ook niet positief in op hun motivatie. Alle previews die ik normaal lees en op de fora waar ik meelees is iedereen er eigenlijk over uit dat Perth het wel heel erg lastig gaat krijgen. Vandaar dat ik Brisbane ook back.
0 Vind ik leuk's
Speel CCM, Melbourne Heart en Brisbane Roar mee
0 Vind ik leuk's
Almost Home
CCM + Brisbane in combi meegespeeld!
Hoop op een leuke winst.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.