Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel 'm met je mee voor 5 euro (y)
0 Vind ik leuk's
Early ere odds:
4/10 VVV tb. Excelsior @ 1.85 (BWin)
Dit Excelsior is wel heel matig jongens.
Daarnaast voor vanvond toch klein betje op AZ
3/10 AZ -1.75 @ 1.84 (SBO)
0 Vind ik leuk's
robertw:
Genoeg lol aan die vorige beleefd.
Hoewel ik heel weinig combies speel, nog 1tje dan.

+1
Mooi lijstje!
0 Vind ik leuk's
AZ zonder Elm, Poulsen en Marcellis (allen geblesseerd). Natuurlijk moeten de Alkmaarders deze klus makkelijk kunnen klaren, maar het blijft toch de beker dus ik laat deze wedstrijd voor wat hij is. In ieder geval succes met je bet! :-)
http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid=263706&folderid=222
VVV had ik toevallig net al gepakt, ik zat ook een beetje op de odds te wachten! ;-) VVV is ook niet veel soeps, maar zij hebben nog een aantal spelers die een wedstrijd open kunnen breken. Dit in tegenstelling tot Excelsior: die ploeg is echt rijp voor de Jupiler League. De matchodd gaat zeker nog flink dalen; ik verwacht dat ie zo rond de 1.50 zal blijven hangen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
AZ zonder Elm, Poulsen en Marcellis (allen geblesseerd). Natuurlijk moeten de Alkmaarders deze klus makkelijk kunnen klaren, maar het blijft toch de beker dus ik laat deze wedstrijd voor wat hij is. In ieder geval succes met je bet! :-)
http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid=263706&folderid=222
VVV had ik toevallig net al gepakt, ik zat ook een beetje op de odds te wachten! ;-) VVV is ook niet veel soeps, maar zij hebben nog een aantal spelers die een wedstrijd open kunnen breken. Dit in tegenstelling tot Excelsior: die ploeg is echt rijp voor de Jupiler League. De matchodd gaat zeker nog flink dalen; ik verwacht dat ie zo rond de 1.50 zal blijven hangen.

Daar ben ik me bewust van als AZ'ter zijnde die vaak genoeg in t stadion zit ;).
Echter heb ik genoeg vertrouwen in de vervanging. Wijnaldum zal op links beginnen. DIe gozer doet het best behoorlijk bij Jong AZ. Viergever voor Elm. Een iets andere speelstijl, maar kan dit wel goed. Heijnen voor Marcellis.
Ik blijf echter defensief meer dan genoeg vertrouwen houden in. Zeker met Esteban die zeer goed keept tot nu toe. Ik denk dat de kans klein is dat AZ een goal tegen krijgt (clean sheet @ 2 Unibet ook leuk). Daarnaast speelt Beerens als 1 van de weinig afgelopen 2 mindere wedstrijden nog steeds sterk en vond ik Altidore zaterdag ook weer een stug gretiger.
Al met al zie ik een AZ verschijnen die goed resultaat wil eng aat behalen vnavond. Enige zorgenkindje lijkt de verdediging, maar ik als meer dan gemiddelde AZ kenner heb daar meer dan genoeg vertrouwen in.
0 Vind ik leuk's
AZ-supporter?
Ach ja, zo hebben we allemaal wel onze gebreken...! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Odd is alweer gedaald naar 1.75. Ik vraag me af of er een soort van early odd detector voor Bwin bestaat (met de mogelijkheid om bijv. de Eredivisie te selecteren). Via google geen succes.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
wereldje:
Odd is alweer gedaald naar 1.75. Ik vraag me af of er een soort van early odd detector voor Bwin bestaat (met de mogelijkheid om bijv. de Eredivisie te selecteren). Via google geen succes.

Wilde het net ook al plaatsen. Hij zal idd nog verder dalen naar 1,50 of zo.
Wanneer worden odds geplaatst voor de eredivisie op bwin? Is dit een vast tijdstip of elke weekend verschillend?
0 Vind ik leuk's
Ligt er aan of er doordeweeks voetbal is. Als dat zo is dan meestal woensdag of donderdag.
Anders dinsdag of woensdag.
Kwestie van even links in oddsportal kijken op die dagen als je een bet opzoekt.
0 Vind ik leuk's
Brisbane maakt gehakt van Adelaide, thnx weer Robert.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.