Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zijn asian handicaps.
Als het goed is is hier wel ergens een uitleg topic over.
0 Vind ik leuk's
robertw:
Zijn asian handicaps.
Als het goed is is hier wel ergens een uitleg topic over.

Zie: https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-werken-aziatische-handicaps/
0 Vind ik leuk's
5/10 Valladolid - Real Madrid (basketbal)
Real Madrid -7 @ 1.87 (Betsson)
0 Vind ik leuk's
Robert W het doet me op de 1 of andere manier denken aan Robert M. haha hebben meerdere daar last van.
Welkom. Zal ook af en toe ff kijken. (y)
0 Vind ik leuk's
-
A-league ging lekker. Nog even korte review en preview op volgende ronde voor geïnteresseerden.

Review van ronde 2.

CCM: Speelde dramatisch. Durfde zelf niet te voetballen op 1 of andere manier. -4 units.
Roar: Zoals verwacht waren ze ook een klasse beter dan Sydney. +11.5 units
Heart O2.25: Zojuist 1-2 gemaakt. Verdediging groot zorgen kindje Heart +1.56 units.
Mooie 9 units winst gemaakt deze ronde.

Voor aankomende ronde

Waarschijnlijke picks
Perth Glory - Wellington
- Ik vind het toch jammer dat Perth nu 1-2 voorstaat tegen Heart. Wellington heeft vanmorgen gewonnen, maar speelde niet echt super. Ook 2 rode kaarten. Perth speelt best aardig weer. Smeltz goed bezig voorin. Voor de volgende ronde wil ik dan ook voor een homewin van Perth gaan tegen het zwak reizende Wellington. Odds van Bwin staat nu op 1.67. Vind ik al niet slecht. Hoop dat gedurende de zondag de rest weer komt. Ik wacht tot de Aziaten en hoop dan op leuke odds.
Perth Glory ML/AH
Brisbane Roar - GCU
- Brisbane Roar lijkt mij deze ronde wederom een banker. Ik hoop dat de bookies een klein cadeautje geven door de odd boven de 1.50 uit te laten komen. Ik moet nog even kijken wat de AH gaat doen, maar misschien dat ik bij een odd van 1.50 of hoger voor de gewone ML ga. Tenzij de AH mij doet overtuigen (lees: -1 rond/boven evens).
Roar ML/AH
Overige matches
Victory - Heart
- De derby van Melbourne. Hoewel ik het team van Victory hoger inschat, verwacht ik niet heel interessante odds. Victory heeft opzich kwaliteit in het team, maar ik mis balans en een echt 'team'. Het komt er zo nog niet uit. Heart heeft een best aardig middenveld en aanval, maar de verdediging laat nog echt steken vallen. Dit kost ze nu en als het niet opgelost wordt zeker ook nog in de toekomst punten. Echter doordat Victory op mij nog niet als een ingespeeld team overkomt vind ik odds rond en onder evens niet interessant.
Newcastle - CCM
- Ik schat toch eigenlijk de CCM hoger in en op voorhand leek mij de 2.70 die Bwin early geeft wel wat hoog en een AH hier interessant. Echter door dramatische match van CCM van afgelopen ronde hou ik mijn handen hier vanaf.
Adelaide - Sydney
- Bwin geeft een early 2.30. In dat opzich is deze odd nog het meest interessant. Adelaide draait ook nog niet. Zeker niet van wat er in zou moeten zitten. Echter was er afgelopen match wel verbetering te zien en speelde ze bij vlagen best goed. Dit was echter wel pas na de rode kaart van Victory. Ze kregen meer ruimte en dat willen ze graag. 2.30 is niet slecht, maar ook niet super. Ik wacht rustig af wat de Aziaten hier voor deze match geven en ga er dan nog eens overna denken.
0 Vind ik leuk's
6/10 Brisbane Roar - GCU: Brisbane Roar -1 @ 2.13 (12bet)
Afgelopen ronde hebben we een leuke winst gemaakt op Brisbane Roar. Deze ronde gaan ik voor de derde keer Roar backen. Is dat dan wel handig om een winnend team elke keer maar te backen? Ja. De bookies zijn wederom deze ronde erg royaal tegenover de Roar imo.
Afgelopen ronde speelde ze werk sterk tegen Sydney. Er werd goed gevoetbald en Sydney ook kapot gespeeld. Roar's voetbal oogde erg verzorgd en conditioneel vond ik ze ook erg sterk overkomen.
GCU doet het beter dan ik had verwacht. Ze hebben veel moeten inleveren, maar het jonge team doet het niet heel slecht. Twee keer een gelijkspel, waarvan 1x gelukkig en 1x met pech afgelopen ronde tegen CCM. CCM was deze wedstrijd wel heel erg slecht. Nu moeten ze naar Roar. Een team dat (correct me if im wrong) al 400 dagen niet verslagen is in de A-league. Deze ronde gaat het wederom niet gebeuren. Tegen het jonge team van GCU moet Roar toch weinig moeite hebben.
Ik had op voorhand gehoopt op een -1 van rond evens. Daar had ik 4 units op willen zetten. Dit cadeautje kan ik niet anders dan met beide handen aanpakken en 6 units op gooien.
GL!
6/10 Perth Glory - Wellington Phoenix: Perth Glory -0.75 @ 2.16 (12bet)
Perth Glory gaat samen met Roar aan kop met 6 punten. Ze behaalde een knappe overwinning thuis tegen Adelaide en een goede winstpartij uit bij Heart. De kwaliteitsinjectie lijkt er echt uit te komen bij Perth en ik denk dat ze samen op gelijk niveau met Adelaide en Victory mogen geschaald worden. Die twee vallen mij echter een beetje tegen, dus misschien zit Perth er nu wel iets boven zelfs.
WP won thuis met 2-0 van de Jets. Niet een heel bijzondere overwinning. Er werd niet bijzonder gevoetbald door beide ploegen. De Phoenix bewees wederom thuis goed resultaat neer te kunnen zetten en won met 2-0. Zij hebben al redelijk wat blessures, ze konden maar 17 man opstellen en hebben nu nog 2 schorsingen door rode kaarten bij ook.
Afgelopen seizoen was het vooral de uitwedstrijden waar beide teams erg veel moeite mee hebben. De kwaliteitsinjectie van Perth vind ik echter dit seizeon een heel stuk groter dan die van WP. WP gaat gewoon om de laatste plaatsen meedoen, waar Perth om de bovenste plaatsen mee gaat doen. Nieuwe aankopen als Memhet, Dodd en vooral Smeltz doen het meteen goed. Het team draait leuk en ik verwacht ook niets anders dan een goede overwinning thuis tegen de WP.
Ik had eigenlijk gedacht dat de AH naar de -1 zal gaan, maar deze -0.75 is absoluut een cadeau. 7 a 8 units zal ik niet snel gaan spelen dit seizoen, maar deze play stond nadrukkelijk op de nominatie om de eerste van t seizoen te worden.
GL!
0 Vind ik leuk's
(y)

3-0 Brisbane.
Heb Brisbane -1 en Perth -1 in combi gespeeld, dus zondag maar even flink cashen.
0 Vind ik leuk's
Heb veel vertrouwen in Perth aanstaande zondag.
Als mensen nog bij Centrebet kunnen spelen (Belgen misschien)
3/10 Smeltz to score (Perth) @ 2.85.
Brisbane was eerste helft niet het Brisbane wat ik eerder gezien heb.
GCU viel me aanvallend best mee ook. Tweede helft was Roar toch wel een stuk fitter dan GCU en wisten ze eigenlijk vrij eenvoudig te winnen.
Lekker (y)
0 Vind ik leuk's
Ik zie dat je veel tijd steekt in je picks, Robert! Ziet er goed uit! De value bij Perth is er nu wel vanaf, maar ik ga je picks zeker volgen. Woon je Down Under?
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Speel Perth met je mee! Je volgt het goed, daarom speel ik graag met je mee!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.