Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
Ik zie dat je veel tijd steekt in je picks, Robert! Ziet er goed uit! De value bij Perth is er nu wel vanaf, maar ik ga je picks zeker volgen. Woon je Down Under?

Wel een jaar gebivakkeerd, maar woon er niet.
Volg de A-league wel goed. Probeer minstens elke week 3 van de 5 wedstrijden volledig te kijken en ben actief op enkele andere wed en Australische voetbal fora.
Ik vind overigens nog steeds value in de pick zitten @ 1.92 (2.5/10).
0 Vind ik leuk's
Smeltz zojuist
robertw:
Heb veel vertrouwen in Perth aanstaande zondag.
Als mensen nog bij Centrebet kunnen spelen (Belgen misschien)
3/10 Smeltz to score (Perth) @ 2.85.
Brisbane was eerste helft niet het Brisbane wat ik eerder gezien heb.
GCU viel me aanvallend best mee ook. Tweede helft was Roar toch wel een stuk fitter dan GCU en wisten ze eigenlijk vrij eenvoudig te winnen.
Lekker (y)

Smeltz zojuist gescoord.
0 Vind ik leuk's
Graag nog een doelpunt van Smeltz! ;-)
0 Vind ik leuk's
6/10 Brisbane Roar - Adelaide: Roar -0.75 @ 1.87 (12bet)
(Zelf 12unit genomen. Verwacht nu zeker met winst 6 terug te kunnen coveren)
Brisbane speelde niet groots afgelopen ronde tegen GCU. GCU had zelfs de beste kansen de eerste helft, maar ze maakte het niet af. De tweede helft deed Brisbane het weer zoals vanouds. Ze tikten de bal goed rond en GCU begon moe te worden. Die konden het aanvallende spel waarmee ze Roar goed onder druk hadden niet volhouden en Roar werd steeds gevaarlijker. Uiteindelijk werd het wederom een vrij simpele overwinning voor Brisbane Roar, waarbij de score hoger had uit kunnen vallen.
Adelaide presteert zeer matig dit seizoen. Ze hebben de kwaliteit misschien wel, maar het komt er zeer zeker niet uit. Ik zie het ook niet moeilijk worden voor Brisbane deze ronde. Ik verwacht dat ze het eenvoudiger krijgen dan tegen GCU, dus ik back ze wederom weer.
4/10 Melbourne Heart - Sydney: O2.25 @ 2.07 (12bet)
Heart en Sydney zijn twee ploegen die mij positief opvielen afgelopen ronde. Heart had eigenlijk recht op 3 punten in de derby tegen Victory en Sydney behaalde na een 1-0 achterstand een goede overwinning. Aanvallend vond ik beide teams goed spelen. Het is dat de keeper van Victory weer perfect stond te keepen, anders had Heart gewonnen.
De verdediging blijft wel hun zorgen kindje en daarom denk ik ook dat er genoeg kansen voor Sydney zijn op punten. 50/50 zijn de matchodds en ik denk meer dan fair. Echter een O2.25>evens vind ik belachelijk. Ik had die line zelf op O2.5 gezet.
0 Vind ik leuk's
4/10 Gold Coast United - Newcastle Jets: GCU -0.25 @ 1.85 (12bet)
Ik had stiekem gehoopt dat de odd na opening iets zou stijgen aangezien Gold Coast verloren heeft dit weekend en Jets gewonnen, maar hij dropt nu al, dus ik spring er snel op.
Zoals gezegd speelde GCU de eerste helft best goed tegen de Roar en als ze in de eerste helft op voorsprong waren gekomen was het niet eens heel onterecht. Uiteindelijk hadden ze de fitheid niet om dit de hele match vol te houden en in de tweede helft de druk van Roar tegen te houden.
Desalniettemin spelen ze een stuk beter dan ik verwacht heb. Ik denk in tegenstelling tot wat ik preseason dacht dat ze toch zeker wel voor de playoffs gaan meedoen. Misschien wel top3.
Newcastle Jets heeft 6 uit 3. Twee keer thuis gewonnen en uit bij WP verloren. Het is verre van sprankelend. Tegen de Phoenix was het gewoon slecht en afgelopen match tegen CCM waren ze de minst beroerde van de 2.
Als Gold Coast United het goede spel van de eerste helft tegen Roar deze match kan doorzetten zie ik goede kansen voor ze.
0 Vind ik leuk's
2/10 Brisbane Roar - Adelaide: Roar -1.5 @ 2.95 (Expekt)
Om t af te leren. Heb weer vertrouwen in de bets :)
0 Vind ik leuk's
robertw:
2/10 Brisbane Roar - Adelaide: Roar -1.5 @ 2.95 (Expekt)
Om t af te leren. Heb weer vertrouwen in de bets :)

Mooie tip! Speel deze met je mee! Gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Tijd voor een combi!
0 Vind ik leuk's
robertw:
Tijd voor een combi!

(y) (y) Alleen Real nog die 5 klasses beter is dan Villarreal bij 3-0
0 Vind ik leuk's
Genoeg lol aan die vorige beleefd.
Hoewel ik heel weinig combies speel, nog 1tje dan.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.