Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
5/10 Dusseldorf x Eintracht @ 2.16 (bwin)
23October pas.
5/10 Brisbane Roar @ 3.30 (bwin)
Is helaas al wel stuk gedaald. Voor mensen die geen limieten hebben 2.90 SJ & 2.80 WH is nog wel dik 5 units waard.
4/10 Central Coast Mariners - Gold Coast United: 1 @ 1.95 SBO
2/10 Melbourne Heart - Glory: O2.25 @ 1.78 (SBO)
- Ik volg de Australië A-league nauwlettend. Mocht er interesse zijn naar previews van deze matches en de ondersteuning van deze picks, dan zal ik deze geven.
Meeste wat ik voor de rest heb staan is helaas al behoorlijk gedaald.
Vitesse - PSV: PSV @ 2.20 (Bwin) is nog steeds wat te hoog, al heb ik hem tegen 2.60. 2.20 zou ik nog wel 3 units tegenaan gooien.
Verder combo Ajax x AZ voor 23 october, helaas ook al wat gedaald.
0 Vind ik leuk's
Succes Robert, welkom op VW! Ben erg benieuwd naar Australie. Zit daar zelf weinig in. https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-australische-hyundai-a-league-2011-2012-speelronde-2-3927/. Deze jongen schrijft voor die competitie voorbeschouwingen. fredje77 is zijn gebruikersnaam. Misschien kunnen jullie ervaringen uitwisselen. Je moet nog even een leuke profielfoto nemen :)!
Fijne aaf!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Succes Robert, welkom op VW! Ben erg benieuwd naar Australie. Zit daar zelf weinig in. https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-australische-hyundai-a-league-2011-2012-speelronde-2-3927/. Deze jongen schrijft voor die competitie voorbeschouwingen. fredje77 is zijn gebruikersnaam. Misschien kunnen jullie ervaringen uitwisselen. Je moet nog even een leuke profielfoto nemen :)!
Fijne aaf!

wanneer komt australie eigenlijk bij de TIPS competitie?
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Robert, ben erg benieuwd naar je motivatie voor Australie, zie dat je het nauwlettend volgt, met een beetje motivatie speel ik graag met je mee!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Dit was m helemaal:
5/10Sydney - Brisbane Roar: Roar @ 3.30 BWin
Roar is nu nog bezig. Vanmorgen heb ik Sydney aan het werk gezien. Allereerst moet ikz eggen dat Sydney wel aardig in mijn verwachting speelt. Ze vallen me wel redelijk mee. Ze gaan zeker niet zoals vorig seizoen om de laatste 2 plaatsen strijden. Maar ze hebben nog steeds gemiddeld Aleague niveau. Victory was iets sterker. De keep van Sydney heeft wonderen verricht. Bridge rood.
Dan Roar. Ze spelen nu nog, en hoe. De sterke lijn van vorig seizoen zetten ze zeker door. Ze speleng ewoon een heel ander niveau voetbal dan Victory en Sydney deden. Gewoon echt een niveau hoger. Europees niveau voetbal. CCM kan niets anders doen dan counteren en zelfs daarmee komen ze er niet vaak uit. Wederom, de jonge keep van CCM zorgt ervoor dat de score niet hoger is.
Volgende week dus Sydney - Roar. Roar staat nog op 3.30. Echte openingsodd, maar ik verwacht dat deze echt een stuk gaat dalen. Sydney vind ik echt een niveau minder. Emerton viel zwaar tegen, Bridge doet niet meer mee en Roar heeft het nog erg sterk voor elkaar. Conditioneel ogen ze ook erg sterk en zoals ik al meerdere keren gezegd heb, ik vind ze 'Europees' voetballen. Niet voetballen op een manier dat je van kleinere (lees slechtere) competities normaal verwacht.
Ik heb 5 units op deze odd gezet. Het liefst wil ik er een -0.25 odd van maken voor Roar. Als de odd ook zakt zoals ik eigenlijk wel verwacht, zal ik misschien iets wat op de draw pakken om een leuke -0.25 ervan te bouwen.
Mijn eerlijke odds: MINIMAAL 50:50, maar eigenlijk Roar zelfs licht favo en dan zelfs niet nog grotere favs omdat Sydney thuisvoordeel heeft.
4/10 Central Coast Mariners - Gold Coast United: 1 @ 1.80 10bet
CCM heeft hun eerste wedstrijd verloren van Roar. Helaas, maar Roar was een klasse beter. CCM vond ik toch meevallen. Ik had een groter verlies in kwaliteit verwacht, maar dit bleek reuze mee te vallen. Het is dat Roar gewoon zo sterk was, maar CCM viel me nog redelijk mee.
GCU gaat een zwaar seizoen tegemoed. Veel kwaliteit verloren en in alle previews zitten ze bij de onderste 3 plaatsten. Afgelopen ronde tegen het uit altijd erg zwakke WP werd het 1-1.
10bet geeft 1.81. In mijn ogen teveel. 1.60-1.65 vind ik meer op zijn plaats. 4 units hier op.
Ik zal in het vervolg ook aangeven of ik nog leans heb. Deze week geen leans, dus het blijft bij deze 2. Ik heb nu wat wedstrijden gezien en zal nu ook verder gaan met staking dat ik dit seizoen aan zal houden. Reken op stakings tussen 3-8, al zou 7-8 units niet zo snel gebeuren. 8-10 helemaal uitzonderlijk. 1-2 alleen voor combo's.
2/10 Melbourne Heart - Glory: O2.25 @ 1.78 (SBO)
Twee teams tegenover elkaar die zich beide behoorlijk versterkt hebben. Bij Heart was dit de eerste wedstrijd goed te zien door het sterke spel van hun middenveld en aanvallers. Ze kregen veel goede kansen tegen de Jets en scoorden ook 2 keer tegen een team dat doorgaands goed verdedigd. Helaas is Heart achterin wel vrij zwak. Vele gaven die preseason al aan en de Jets wisten zelfs 1x meer te scoren tegen Heart.
Perth Glory heeft heel goed resultaat behaald tegen Adelaide. Op het middenveld overheerste ze en ze kregen vele, vele kansen. Het had zomaar 6-0 kunnen worden. Moet gezegd worden dat Adelaide wel heel zwak was, maar Glory heeft ook gewoon goed aangekocht en gaan zeker voor playoffs spelen.
Ik verwacht een aanvallende wedstrijd. Glory komt met een goed gevoel naar Melbourne toe en zal wederom proberen te domineren zoals ze tegen Adelaide deden. Of dit wederom gaat lukken durf ik niet te zeggen, vandaar dat ik de Glory handicap ook niet speel. Heart heeft ook een goed middenveld en aanval en voor eigen publiek zullen ze toch wel iets willen laten zien. Ik verwacht een open wedstrijd. Een 2.25 line vind ik dan ook iets aan de lage kant. Ik had zelf een 2.5 line tegen deze odds neergezet. Vandaar dat ik hem speel.
Slechtste scenario: Het sterke middenveld van beide teams houden elkaar in de houtgreep en verdediging van Heart blijft opeens wel staan.
NB: Ik had deze play normaal 3 a 4 units gespeeld, maar omdat het nog maar de 2de ronde is hou ik het bij 2 units. Ik wilde hem eerst laten schieten, maar dat zou ik toch zonde vinden. Daarom 2 units.
0 Vind ik leuk's
3/10 ajax - AZ: AZ+1 @ 1.68 (10bet)
Allereerst ben ik de eerste die ontkracht dat AZ wel ff gaat winnen in de Arena. Dat kunnen ze op 1 of andere manier nooit. Gewoon een vloek. Maar ik moet toegeven dat er rondom deze wedstrijd wel gunstige omstandigheden zijn dat AZ weer eens puntjes kan weg snoepen in Amsterdam.
+1 line vind ik dan ook gewoon lekker om te spelen. Ik zie ajax echt zomaar even met meer dan 1 goal winnen. Als ik op een CS moest inzetten zou ik 2-1 zeggen. Maar heb stiekem ook wel goede hoop dat ajax er niet meer dan 1 in krijgt of dat AZ er juist wel 2 kan scoren.
0 Vind ik leuk's
4/10 TPS - MyPa: TPS @ 1.57 (VictorChandler)
0 Vind ik leuk's
Mooie tips Robert. Roar staat nu nog maar op 2.90 (h)
0 Vind ik leuk's
5/10 Hansa - 1860: 1860 +0.25 @ 1.93 (12bet)
3/10 Frankfurt - Energie: Frankfurt +0 1.93 (12bet)
0 Vind ik leuk's
robertw:
5/10 Hansa - 1860: 1860 +0.25 @ 1.93 (12bet)
3/10 Frankfurt - Energie: Frankfurt +0 1.93 (12bet)

Kun je uitleggen wat je met deze weddenschappen bedoeld?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.