Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
My pleasure!
Newell's Old boys kwamen niet verder dan 0-0.
Voor vanavond nog een tipje:
RNK Split - Belupo: 1@2,25
Belupo heeft afgelopen week nog gespeeld tegen Athletic Bilbao voor europa league kwalificatie en verloren met 3-1. Ze zijn dus nog niet helemaal verloren en maken in eigen huis nog kans op kwalificatie. Spelers moeten dus fit zijn wat betekent dat ze hun krachten zullen sparen. Neem daarbij nog de goede thuisreputatie van Split en thuiswinst lijkt een goed optie. Zeker voor @2,25!
GL
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:

Voor vanavond nog een tipje:
RNK Split - Belupo: 1@2,25
GL

En deze is binnen!
Vannacht speel ik ook nog:
U. Catolica - U. Espanola: Espanola DNB@2,4
GL
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:

Vannacht speel ik ook nog:
U. Catolica - U. Espanola: Espanola DNB@2,4
GL

1-1 en dus geld terug.
Op forum.bettingadvice doe ik ook mee aan de Pick of the Day competitie. Dit houdt in dat je max 10x per maand een pick mag plaatsen. Op het einde van de maand krijgt diegene die de meeste untits gewonnen heeft een mooi bedrag. Je kan er ook altijd eens gaan kijken om ideeen op te doen. De picks zijn allemaal goed onderbouwd.
Dit is de link naar mijn tip van vandaag: http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=74199
Pick #1
Sport: football
League: Sweden Allsvenskan
Game: Norrkopping - IFK Goteborg
Pick: Norrkopping @2,65 (bwin)
Reasons to take this pick:
- IFK have the better team on paper but they haven't managed to deliver yet. It's only a matter of time though until they burst out and start winning. I don't believe it will happen today because they are not playing on home soil.
- They are playing against Norrkoping, a team with a good home reputation. They score in almost every home game.
- Statistics don't say everything but when we look at them for this game, it's obvious: Norrkoping are in a far better form than Goteborg.
- IFK is missing key player Stefan Selakovic.
If you want to be a bit more cautious you can try Norrkoping DNB @1,95 (bwin) but for POD I will try straight HW!
GL 2 all!

Cheerio!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Speel bovendien ook nog:
SonderjyskE - Horsens: 1@2,15
Horsens heeft midweekmatch in de benen en moet deze week nog aan de slag voor Europees voetbal. Dit heeft vanzelfspekend voorrang dus puntenverlies tegen SonderjyskE is geen drama. SonderjyskE doet het trouwens meer dan behoorlijk en is in een beter vorm dan Horsens.
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Ik ben positief verrast door je goede picks! Ik ga je wat vaker volgen :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Horsens!!!! Super tip bedankt
0 Vind ik leuk's
alcapone:
Horsens!!!! Super tip bedankt

Sarcasme is de uiting van een getormenteerde ziel...
Geld terug bij Norrkoping.
SonderjyskE fout.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
alcapone:
Horsens!!!! Super tip bedankt

Sarcasme is de uiting van een getormenteerde ziel...
Geld terug bij Norrkoping.
SonderjyskE fout.

sorry kon het niet laten maar goed gesproken maximus :p
http://users.telenet.be/deversmaldevraag/ziel.htm
0 Vind ik leuk's
LOL Verybad65...waar haal je het toch!
Super hoor! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Mijn excuus maximus
Ik had gister verkeerd gelezen en horsens gespeeld (zie ook in mijn tip competitie).
dus ik blij en je bedankt voor de tip en lees nu het verhaal goed en zat je op de thuisploeg. :s
dus bij deze sorry voor mijn opmerking.echt niet zo bedoeld!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.