Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vanavond:
Sporting Lissabon - Manchester City (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 3,5 ?
Standard Luik - Hannover 96 (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 3,5 ?
CF Valencia - PSV (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Manchester United - Athletic Bilbao (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
@2,19
Suc6! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Standard helaas...
Voor vanavond weer wat goals/geen goals:
VfB Stuttgart - 1. FC Kaiserslautern (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
SC Paderborn 07 - VfL Bochum (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Helmond Sport - FC Oss (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Willem II - BV Veendam (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Amiens SC - AC Arles-Avignon (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 3,5 ?
@2,13
Suc6! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Iedereen was overtuigd van Stuttgart en Paderborn over ... zo zie je maar
Voor vanmiddag:
Borussia Mönchengladbach - SC Freiburg (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
1.FC Heidenheim - VfR Aalen (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 3,5 ?
West Ham United - Doncaster Rovers (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Elgin City - Peterhead (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
@2,07
Suc6! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Zo luitjes...dit voor vanavond:
FC St. Pauli - Karlsruher SC (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Cambuur - AGOVV Apeldoorn (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5 ?
Trabzonspor - Sivasspor (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Arsenal - Newcastle United (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
@2,14
Trabzonspor - Sivasspor (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5 ?
@1.57 (high stake!!)
John Isner (USA) - Juan Monaco (ARG) (Hoeveel games worden in de wedstrijd gespeeld?) Meer dan 22,5 ?
@1.70
WINNING! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Singles lukken, combi's niet meer.
Voor namiddag
16u30 Spartak Moskou - CSKA Moskou: both to score @1,85 (bwin) 5/10
Grote stadsderby, mega event, veel toeschouwers verwacht (zo'n 45000). Eerste wedstrijd eindigde op 1-0, tweede op 2-2 en tussendoor bekerwedstrijd 3-3. Ik verwacht een open, aanvallende wedstrijd. Spartak heeft thuisvoordeel maar ook CSKA moet ervoor gaan om tweede plek veilig te stellen na het ongenaakbare Zenith. Ook Spartak heeft nog zicht op tweede plaats.
WINNING!
(y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Top bet! Deze is binnen nu het 1-2 staat.. Thanks!
0 Vind ik leuk's
Ben ook meegegaan (y)
0 Vind ik leuk's
Leuke bet voor vanavond maar bij bwin kan je hem helaas niet spelen:
19u00 CSKA Sofia - Montana: Montana +2
CSKA zit in een neerwaartse spiraal en komt moeilijk aan scoren toe. Ik zie ze hooguit met 1 doelpunt verschil winnen van Montana. Helaas is dit geen optie bij bwin.
Wat ik wel nog speel:
20u10 Aarau - Locarno: Aarau wint eerste helft
Deze tip zou van een betaalsite komen. Ik heb hem ergens gelezen en speel 'm eens om te kijken wat de waarde is van zo'n betaaltip.
20u45 Roma - Genoa: 1@1,40 (bwin) 8/10 of Roma HC 0-1 @2 4/10
Roma moet winnen willen ze nog in aanmerking komen voor Europese plaatsen en Genoa is echt dramatisch in uitwedstrijden. De verdediging loopt helemaal spaak en de aanval is al niet veel beter. Ideaal dus om ze op handicap te nemen of gewoon straight win.
21u00 Espanyol - Santander: 1@1,62 (bwin) 8/10 of Espanyol HC 0-1 @2,65 4/10
Espanyol op 3 punten van een Europese plaats. Normaal gezien mag dit geen probleem zijn voor de ploeg uit Barcelona die in hun laatste thuismatch Rayo Vallecano afmaakte met 5-1!
WINNING! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Zo luitjes, was gisteravond erg lucratief. Die gratis betaaltip was echt wel knap. Thuisploeg stond al 3-0 voor bij rust!
Voor vanavond dan
21u45 Benfica - Porto: Both to score @1,67 (bwin) 8/10
Je kan hier ook over 2,5 of zelfs over 3,5 proberen. Goals zullen er sowieso vallen. De laatste 4 wedstrijden tussen de 2 grootmachten eindigden alle op over 2,5 en alle both to score. Benfica is de vernedering van een paar weken geleden nog niet vergeten en gaat voor revanche. Enige twijfelpunt is hoe serieus beide ploegen deze beker nemen. Neemt natuurlijk niet weg dat er goals gaan vallen...
20u45 Gillingham - Crawley: over 2,5 @1,70 (bwin) 6/10
Gillingham heeft de beste aanval van de Engelse League 2 maar ook 1 van de zwakkere verdedigingen. Laatste 5 wedstrijden hebben ze 15 keer gescoord! Laatste 3 wedstrijden tussen deze 2 teams eindigde op 3,5.
Waar ik vanaf blijf vanavond is Greuther Furth tegen Dortmund en Galatasaray tegen Sivasspor. Galatasaray komt met een hoop invallers aan de start want in het weekend volgt de topper tegen Trabzonspor. Misschien dat ik deze wedstrijd nog op over 2,5 neem.
WINNING! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Speel ze met je mee, hopende op eenzelfde avond als gister inderdaad! Lekker bezig!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.