Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie tips gister Maximus, goede en duidelijk onderbouwing (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Nog eentje in The Championship
20u45 Peterborough - Reading: over 2,5 @1,70 (bwin) 6/10
Peterborough heeft de derde slechtste verdediging van de competitie maar zit niet meer in degradatiegevaar en kan dus vrijuit spelen. Reading moet echt wel voluit gaan willen ze kans blijven maken op directe promotie naar The Premier League.
De laatste 3 wedstrijden tussen de 2 gingen telkens over 2,5, vlot zelfs.
WINNING! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Als Belg richt ik me vanavond vooral op de Jupiler Pro League...laatste reguliere speeldag en volgens mij wordt het daar een crazy avond.
20u30 OH Leuven - STVV: STVV +1 @1,91 (bwin) 8/10
OHL heeft niks meer te winnen of te verliezen maar voor STVV staat er heel veel op het spel: zij moeten absoluut winnen om uitzicht te hebben op 3 bonuspunten voor playoff 3. Dit zou ze een enorme mentale voorsprong geven op Westerlo. Leuven gaat zich niet laten afmaken maar de spelers gaan zeker niet hun hoofd voor de bal leggen. Ik zie geen reden waarom Leuven het Truiens feestje zou willen verpesten.
Als je wat meer risico wil kan je ook voor STVV straight AW gaan @2,70
20u30 KV Kortrijk - Beerschot: 1 @1,75 (bwin) 6/10
Beetje zelfde verhaal als hierboven alleen omgekeerd. Beerschot heeft niks meer te winnen of te verliezen. Kortrijk moet voluit gaan om nog kans te maken op playoff 1. Ze zullen alles uit de kast halen daarbij gesteund door het thuispubliek dat op deze mooie avond zeker massaal aanwezig zal zijn.
20u30 RC Genk - AA Gent: both to score @1,48 (bwin) 6/10
Genk moet winnen om naar playoff 1 te gaan. Ze zitten momenteel echter in een dip maar thuis kunnen ze net dat tikkeltje meer. Intrinsiek is Gent beter dus ik zie ze wel tegenscoren. Wel opletten: Gent mist een aantal belangrijke spelers en het is maar de vraag hoe gemotiveerd ze zijn voor deze match. Gent is namelijk al geplaatst voor playoff 1.
Premier League
20u45 Manchester City - Chelsea: bts @1,67 (bwin) 6/10
City thuis behoeft geen uitleg. Die scoren gewoon. Chelsea is terug uit het dal aan het kruipen en heeft een boost gekregen na de overwinning tegen Napoli. Bovendien kunnen ze tegen sterke tegenstanders net dat tikkeltje meer.
WINNING! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
20u45: Barcelona - AC Milaan: X HT @2,90 (bwin) 4/10
Ik verwacht een erg afwachtende eerste helft. Prioriteit voor beide teams is geen doelpunt tegen krijgen. Dit geldt vooral voor Barca dat er eigenlijk 2 moet maken om comfortabel de wedstrijd uit te spelen. Milan kan zich in de eerste helft concentreren op het opvangen van Barca en zelf loeren op de counter. Ik verwacht een iets offensiever Barca maar ook zij zullen achteraan geen openingen willen laten of koud gepakt worden op de counter.
20u45: Barcelona - AC Milaan: BTS @2 (bwin) 2/10
Dit kan zomaar gebeuren of helemaal niet. Bij andere wedstrijden heb je hier min of meer zicht op. Bij deze wedstrijd niet...
Suc6! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Mooi gespeeld Maximus :d (y) !
0 Vind ik leuk's
Hello boys
Ik kwam vandaag een leuke tip tegen die ik jullie niet wil onthouden:
Atletico PR - Sao Caetano (Brazil B)
Atletico mist 8 basisspelers en bovendien wordt deze wedstrijd niet in het stadion van Atletico gespeeld. Geen thuisvoordeel dus!!
Tips: 2@4,40 of Sao Caetano +1@2 of DNB Sao Caetano (niet beschikbaar bij bwin)
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Hello boys
Ik kwam vandaag een leuke tip tegen die ik jullie niet wil onthouden:
Atletico PR - Sao Caetano (Brazil B)
Atletico mist 8 basisspelers en bovendien wordt deze wedstrijd niet in het stadion van Atletico gespeeld. Geen thuisvoordeel dus!!
Tips: 2@4,40 of Sao Caetano +1@2 of DNB Sao Caetano (niet beschikbaar bij bwin)
GL!

hehe mooie tip.
Speel em zelf ook mee Sao Caetano +0,5 @ 2,02 (12bet)
0 Vind ik leuk's
maximus:
Hello boys
Ik kwam vandaag een leuke tip tegen die ik jullie niet wil onthouden:
Atletico PR - Sao Caetano (Brazil B)
Atletico mist 8 basisspelers en bovendien wordt deze wedstrijd niet in het stadion van Atletico gespeeld. Geen thuisvoordeel dus!!
Tips: 2@4,40 of Sao Caetano +1@2 of DNB Sao Caetano (niet beschikbaar bij bwin)
GL!

Interessante pick. Ik volg de Serie B niet bepaald op de voet, maar ben eens wat gaan speuren op het internet. Atletico PR-manager Jorginho heeft inderdaad een groot probleem. Maranhão, Bruno Costa, Wellington Saci, Deivid, Renan Foguinho, Harrison, Paulo Baier en Bruno Furlan zijn er niet bij. Ricardinho blijft overigens ook thuis, wat het aantal afwezigen op 9 brengt.
Deze wedstrijd wordt zoals je al zei inderdaad niet in het eigen stadion gespeeld, maar in het ruim 90 km verderop gelegen Paranagua. Voor Braziliaanse begrippen is dat geen grote afstand. Daarnaast meldt de clubsite dat Atletico PR de toegangsprijzen met de helft verlaagd, dus ik verwacht dat er toch wel wat publiek zal zitten.
Desalniettemin een prima pick! Bedankt! Ik zet 4 units in op Sao Caetano DNB @3.20 (Nordicbet). De bezoekers zijn al 12 wedstrijden op rij ongeslagen maar moet het stellen zonder de geschorsten Wagner, Leandrao en Moradei. Danielzinho keert echter terug van een schorsing.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
maximus:
Hello boys
Ik kwam vandaag een leuke tip tegen die ik jullie niet wil onthouden:
Atletico PR - Sao Caetano (Brazil B)
Atletico mist 8 basisspelers en bovendien wordt deze wedstrijd niet in het stadion van Atletico gespeeld. Geen thuisvoordeel dus!!
Tips: 2@4,40 of Sao Caetano +1@2 of DNB Sao Caetano (niet beschikbaar bij bwin)
GL!

Zo, Sao Caetano wint dus die is binnen!!
Voor vannacht speel ik nog het volgende:
Newell's old boy - Independiente @1,87 bwin
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:

Zo, Sao Caetano wint dus die is binnen!!

Nogmaals bedankt voor die tip! Obrigado! :p
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.