Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maximus:
LOL Verybad65...waar haal je het toch!
Super hoor! (y)

gewoon gegoogelt ,kon het niet laten
maar zag dat ut een foutje van hem was, heb het tog geholpen dat stukkie :p
:d
0 Vind ik leuk's
@alcapone: niet erg. Er zijn in het verleden al mensen geweest die tips volgen en dan begonnen te schelden als die mis waren.
Tips volgen is altijd op eigen risico!
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Klein gokje vanavond op
Debrecen - BATE: BATE@2,70
- Debrecen speelt niet in het eigen stadion. Dit beantwoordt niet aan de UEFA criteria.
- BATE krijgt zijn "Olympische" Spelers terug: Bressan,Baha en Polyakov. Basisspelers.
- Debrecen mist kapitein Varga.
Value en redenen genoeg om BATE te proberen.
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Thanks for the tip bro :)
Je tips zijn sowieso erg goed, complimenten. Ik blijf je volgen, grtz
0 Vind ik leuk's
maximus:
Klein gokje vanavond op
Debrecen - BATE: BATE@2,70
Value en redenen genoeg om BATE te proberen.
GL!

Pick gewonnen!
Voor vannacht heb ik volgende pick op het oog. Ik doe met deze pick ook mee bij Pick of the Day (http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=74248)
Dit is wat ik erover schreef:
Pick #2 (0W-1L-0V)
Sport: football
League: Brazil B
Game: America RN - America PR
Pick: America RN @1,90 (Unibet)
Reasons to take this pick:
- America RN has a great home reputation. They haven't lost a single match on home ground.
- Atletico PR's game on the road is not very stable. E.g.: they lost against poor home team Ceara.
- Atletico PR has no less than 7 missing players among which 4 key players.
GL 2 all!
Disclaimer: Meespelen is natuurlijk op eigen risico ;-)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Brazil B blijft een beetje grillige competitie: Ipatinga wint op verplaatsing!? en America RN verliest thuis...
Pick verloren dus en Brazil B maar even laten voor wat het is.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
ben benieuwd naar je volgende tip maximus!ik volg ze niet allemaal maar dat je je tips onderbouwd vind ik al heerlijk!ga zo door ! (y) en helaas van gisternacht maar dat hoort er ook bij!
0 Vind ik leuk's
Voor POD heb ik vandaag deze preview geschreven:
Pick #3 (0W-2L-0V) -200
Sport: football
League: Champion's League qualification
Game: Club Brugge - FC Kopenhagen
Pick: under 1,5 @2,95 (Unibet)
Reasons to take this pick:
- This will be a very closed game. Both teams are quite equal in strength. They know that whomever scores first, will probably win the game. Therefore, defense goes before offense.
- We saw a similar game last week in Kopenhagen: it was actually quite a boring game with few scoring possibilities.
- Both teams have a Belgian coach: George Leekens for Club Brugge and Ariel Jacobs for Kopenhagen. They know each other very well. This also means that they know very well the kind of game the other likes to play. Thus they can adjust their strategies to each other.
- I somehow rank Club Brugge at home a bit higher than Kopenhagen. This is also reflected in the odds. Club Brugge will most probably win this game. Suggested score: 1-0
If you want to be a bit more cautious you can try under 2,5 @1,62 (Unibet) but for POD I will try under 1,5
GL 2 all!

Opgelet: dit is een risicovolle bet dus niet al te hoog inzetten.
Andere leuke bet voor vandaag is:
Dudelange - Maribor: over 2,5@1,67 (bwin)
Dudelange gaat voluit in de aanval gaan. Ze hebben geen andere keus willen ze nog enigszins kans maken op kwalificatie na de 4-1 nederlaag in Maribor. Ze hebben een gouden uitdoelpunt gescoord dus ze geloven er nog in. Gevolg: ruimte en scoremogelijkheden voor Maribor. Dudelange zie ik ook minstens 1x scoren.
Risicobet: Dudelange scoort eerst @2,55
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Nog een extra bet voor vanavond (high stake)
Panathinaikos - Motherwell: over 2,5 @1,70 en Panathinaikos HC0-1 @1,90
Motherwell heeft een verdediging die eigenlijk geen verdediging is. Motherwell heeft ook geldproblemen en heeft dus ook geen noemenswaardige spelers aangetrokken. Grieks voetbal staat dezer dagen ook hoger aangeschreven dan Schots voetbal
GL (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Nog een extra bet voor vanavond (high stake)
Panathinaikos - Motherwell: over 2,5 @1,70 en Panathinaikos HC0-1 @1,90
Motherwell heeft een verdediging die eigenlijk geen verdediging is. Motherwell heeft ook geldproblemen en heeft dus ook geen noemenswaardige spelers aangetrokken. Grieks voetbal staat dezer dagen ook hoger aangeschreven dan Schots voetbal
GL (y)

wel leuk gezegt motherwell heeft geldproblemen ,HEEL griekenland heeft een geld probleem :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.