Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maximus:
Nog een extra bet voor vanavond (high stake)
Panathinaikos - Motherwell: over 2,5 @1,70 en Panathinaikos HC0-1 @1,90
Motherwell heeft een verdediging die eigenlijk geen verdediging is. Motherwell heeft ook geldproblemen en heeft dus ook geen noemenswaardige spelers aangetrokken. Grieks voetbal staat dezer dagen ook hoger aangeschreven dan Schots voetbal
GL (y)

Deze zijn beide goed!
Ik hou niet zo van combi's maar deze 2 zijn te laag om single te spelen. Als je asian handicaps gebruikt kan je ook Boca -0,25 doen:
Racing Club - Boca Juniors: Boca DNB
Barcelona SC - Deportivo Tachira under 3,5 (under 2,5 kan je ook single spelen @2,85)
@2
GL! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Voor vanavond zie ik een heel interessante pick:
Mura - Arsenal Kiev
Kiev won de heenmatch met 3-0 maar de uefa draaide deze score om ondat Kiev onrechtmatig Matoukou had opgesteld (die bovendien ook nog scoorde). Hij had rood gekregen tegen Porto en moest nog 1 match aan de kant blijven. Dit gebeurde niet en dus werd de overwinning toegekend aan Mura. Arsenal Kiev is echter enkele klassen sterker dan Mura dus vanavond gaan ze vol in de aanval moeten.
Bets: over 2,5 @1,72 (unibet)
Ook hc 1-0: Kiev is een leuke.
GL (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Goede tip van Arsenal Kiev ! Dankje daarvoor, ga het proberen.
Let's hope for it ;)
0 Vind ik leuk's
Ik heb Kiev ook meegepikt, dit zijn de leuke weetjes inderdaad!
(al loop je natuurlijk ook het risico dat Mura met 11 man in het eigen strafschopgebied gaat staan, Kiev er na een half uurtje zonder scoren niet meer in geloofd en het een ontzettend slome zaadpot gaat worden met weinig tot geen goals... Laten we hopen van niet, want ik kan er een leuk bedragje mee winnen! ;-) )
0 Vind ik leuk's
maximus:
Voor vanavond zie ik een heel interessante pick:
Mura - Arsenal Kiev
Bets: over 2,5 @1,72 (unibet)
Ook hc 1-0: Kiev is een leuke.
GL (y)

Over 2,5 lukte net niet, HC wel binnen (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Voor zometeen zie ik een leuke:
Kuban - Krasnodar (Rusland Premier): BTS @1,95
Dit is een derby en in derby's gaat het er altijd wel wat heftiger aan toe. Beide teams willen niet onderdoen voor mekaar dus gaan er vol in.
De odd is ook erg leuk.
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Goede tips heb je maximus!
0 Vind ik leuk's
maximus:
Voor zometeen zie ik een leuke:
Kuban - Krasnodar (Rusland Premier): BTS @1,95
GL!

Binnen!
1 wedstrijd in Brazil B trekt mijn aandacht:
ASA - Guarani: ASA @2,00
Guarani heeft een stuk of 10 gekwetsten en 2000km moeten reizen.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
maximus:
Voor zometeen zie ik een leuke:
Kuban - Krasnodar (Rusland Premier): BTS @1,95
GL!

Binnen!
1 wedstrijd in Brazil B trekt mijn aandacht:
ASA - Guarani: ASA @2,00
Guarani heeft een stuk of 10 gekwetsten en 2000km moeten reizen.
WINNING!

Mooie tip weer Maximus :D:D
Keep it up (Y)(Y)(Y)
0 Vind ik leuk's
Waarom speel je je tips niet mee met de tipcompetitie? Dan kun je maandelijks nog een mooie prijs ermee winnen :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.