Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor dadelijk:
Portuguesa - Botafogo: Botafogo DNB @1,96 (Unibet)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Voor dadelijk:
Portuguesa - Botafogo: Botafogo DNB @1,96 (Unibet)
WINNING!

1-1 dus geld terug.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
1. Winterthur -Bellinzona: Winterthur DNB @1,86 (Unibet)
2. Lens - Le Havre: Lens @2,05 (Unibet)
Heb ook nog Varnamo - Degerfors (1), maar was te laat om deze te posten
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:

1. Winterthur -Bellinzona: Winterthur DNB @1,86 (Unibet)
2. Lens - Le Havre: Lens @2,05 (Unibet)
Heb ook nog Varnamo - Degerfors (1), maar was te laat om deze te posten
WINNING!

2/3 goed en ook nog combi 2/3 gespeeld dus ook daar nog wat winst behaald.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Tipje voor vanavond omdat ik verwacht dat de odds gaan zakken
Capital One Cup:
Plymouth-Portsmouth: Plymouth @1,75(Unibet)
Bij Portsmouth zijn bijna alle (goede) spelers van vorig seizoen vertrokken omwille van de slechte financiele staat van de club. De pl;oeg zal vanavond dan ook aantreden met een mix van invallers en jeugdspelers. Hoofddoel voor de club is de zaken op orde krijgen en overleven in League 1.
Plymouth daarentegen heeft in het tussenseizoen goed ingekocht.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Tipje voor vanavond omdat ik verwacht dat de odds gaan zakken
Capital One Cup:
Plymouth-Portsmouth: Plymouth @1,75(Unibet)
Bij Portsmouth zijn bijna alle (goede) spelers van vorig seizoen vertrokken omwille van de slechte financiele staat van de club. De pl;oeg zal vanavond dan ook aantreden met een mix van invallers en jeugdspelers. Hoofddoel voor de club is de zaken op orde krijgen en overleven in League 1.
Plymouth daarentegen heeft in het tussenseizoen goed ingekocht.
WINNING!

Ik wil maar even laten weten dat ik je tips met veel interesse volg! Vooral de tips met wat 'inside' info zoals deze zijn heel nuttig voor een beginnende gokker als ik, dus bedankt dat je daar de moeite voor neemt!
0 Vind ik leuk's
bamihap:
maximus:
Tipje voor vanavond omdat ik verwacht dat de odds gaan zakken
Capital One Cup:
Plymouth-Portsmouth: Plymouth @1,75(Unibet)
Bij Portsmouth zijn bijna alle (goede) spelers van vorig seizoen vertrokken omwille van de slechte financiele staat van de club. De pl;oeg zal vanavond dan ook aantreden met een mix van invallers en jeugdspelers. Hoofddoel voor de club is de zaken op orde krijgen en overleven in League 1.
Plymouth daarentegen heeft in het tussenseizoen goed ingekocht.
WINNING!

Ik wil maar even laten weten dat ik je tips met veel interesse volg! Vooral de tips met wat 'inside' info zoals deze zijn heel nuttig voor een beginnende gokker als ik, dus bedankt dat je daar de moeite voor neemt!

Veel inside info kun je ook van de clubs van hun eigen site te halen dat is voor een match waar je op bet voor mij altijd een vereiste bv voor de tip van maximus:
http://www.portsmouthfc.co.uk/LatestNews/news/Portsmouth-Football-Club-Statement-3592.aspx
http://www.pafc.co.uk/news/article/a-tale-of-two-clubs-309862.aspx
hierin kun je al zien dat portsmouth ondanks dat ze divisie hoger voetballen (div 1 gedegradeerd afgelopen seizoen) behoorlijk in de problemen zit, met zulke info kun je bepaalde bets beter onderbouwen dan puur op statistieken/standen af te gaan wat dan zou je zeggen div 1 ploeg op bezoek bij een div 2 ploeg dat wordt een uit overwinning. Dus check altijd even de clubsites over hoe ze een wedstrijd benarderen.
Sorry maximus voor deze post
0 Vind ik leuk's
vocram:

Sorry maximus voor deze post

Heb je iets fout gedaan Vocram?
Klopt trouwens wat je zegt maar is ook beperkt tot de talen die je spreekt.
Voor bvb Noorse of Roemeense wedstrijden ga ik toch altijd even te rade bij tipsters uit het betreffende land. Zij hebben vaak lokale info.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Snel pakken want de odd daalt snel:
Birmingham-Barnet: HC 0-1 Birmingham @1,86 (Unibet)
Volgens de site van Birmingham nemen ze deze competitie heel erg serieus. Ze hebben deze League Cup in 2011 dan ook gewonnen. Starten met de sterkste 11.
Plymouth trouwens al gezakt naar 1,60
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Heeft iemand trouwens info over Millwall-Crawley? Ik zie dat heel wat leden deze wedstrijd op 1 spelen maar ik vind nergens degelijke info.
Thx!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.