Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maximus:

Voor vanavond:
1. Montenegro - Letland: 1 @1,70
2. Servie - Ierland: 1 @1,70
3. Belgie - Nederland: over 2,5 @1,85
Deze doe ik dus ook nog samen in systeembet 2/3
WINNING!

2/3 goed.
maximus:

Ik speel ook nog volgende:
1. Duitsland-Argentinie: 2 DNB @2,16. Duitsland heeft heel wat afwezigen. Argentinie treedt met het sterkste elftal aan en Messi :-)
2. Oostenrijk-Turkije: 2 DNB @1,78 Turkije is toch wel een paar maten te groot voor Oostenrijk. Oostenrijk met trouwens een erg zwakke verdediging en de Turken die er altijd vol voor gaan.
3. Zweden-Brazilie: 2@1,90. Zweden zonder Ibrahimovic! Brazilie greep naast het goud op de OS. Dit was een U23 team en wordt vandaag aangevuld met de reguliere Braziliaanse sterspelers (Dani Alves, Thiago Silva,...)
WINNING!

Ook 2/3 goed.
Al met al toch winstgevende avond!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Merci voor de toch alweer zeer goede tips ;-)
5 ervan heb ik ook gebet, waarvan er uiteindelijk 4 juist bleken
keep them coming zou ik zo zeggen hehe
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond sla ik Brazilie over...is me toch iets te wispelturig.
Ik vond wel 2 interessante wedstrijden in de MLS
Toronto-Portland: 1 @2,00
Vancouver-Dallas: 1 @2,20
Ik zeg er wel meteen bij dat ik over niet al te veel inside info beschik maarrrrrr... de MLS staat bekend om zijn gigantisch thuisvoordeel. Heel vaak zie je dat bij odds rond de 2 de thuisploeg wint. Kijken we naar Portland en Dallas, dan zien we 2 ploegen met een verschrikkelijke uitreputatie.
Redenen genoeg om een gokje op te wagen! De MLS heeft me nog niet vaak in de steek gelaten (itt Brazilie)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Van Toronto naar Portland, en van Vancouver naar Dallas is allebei rond de 4000 km (!) reizen :o
Dus dat thuisvoordeel veel meer meespeelt dan bij binnenlandse wedstrijden in Europa, dat zit er heel dik in ja!
Ik speel hem met je mee!
Edit: Helaas! 2-2 en 0-2.... :D
0 Vind ik leuk's
maximus:

Ik vond wel 2 interessante wedstrijden in de MLS
Toronto-Portland: 1 @2,00
Vancouver-Dallas: 1 @2,20
Ik zeg er wel meteen bij dat ik over niet al te veel inside info beschik maarrrrrr... de MLS staat bekend om zijn gigantisch thuisvoordeel. Heel vaak zie je dat bij odds rond de 2 de thuisploeg wint. Kijken we naar Portland en Dallas, dan zien we 2 ploegen met een verschrikkelijke uitreputatie.
Redenen genoeg om een gokje op te wagen! De MLS heeft me nog niet vaak in de steek gelaten (itt Brazilie)
WINNING!

0/2.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Vannacht:
1. Vasco-Coritiba: Vasco HC0-1 @2,50
2. Figuerense-Santos: over 2,5 @2,00
3. Universitario-Liverpool: over 2,5 @1,85
en alles nog eens in een combi 2/3 (alles bij Unibet)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Vannacht:
1. Vasco-Coritiba: Vasco HC0-1 @2,50
2. Figuerense-Santos: over 2,5 @2,00
3. Universitario-Liverpool: over 2,5 @1,85
en alles nog eens in een combi 2/3 (alles bij Unibet)
WINNING!

2/3 goed.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Tip voor morgen. Snel zijn want odds zijn al aan het dalen en zullen nog verder dalen:
Celta Vigo-Malaga: Celta @2,25 (Unibet)
Malaga is in deep shit. Eigenaar van de club is een rijke arabier en heeft meegedeeld niet langer zijn miljarden te willen spenderen aan de club. Club moet dus zijn geld elders halen en heeft al enkele toppers verkocht. Bovendien zijn ze van plan nog meer spelers te verkopen. Ook aan de trainer is gevraagd op te rotten vanwege zijn hoge loon. De club en spelers hebben dus wel wat anders aan hun hoofd dan matchen winnen.
Celta daarentegen heeft goed ingekocht, is net gepromoveerd en wil het thuispubliek iets laten zien in hun eerste wedstrijd.
Get it while you can!
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Voor later vandaag:
1. Caen-Clermont: 1 @1,95
2. Isters-Chateauroux: 1 @1,90
3. Cluj-Iasi: Cluj HC0-1 @1,78
Ik doe ze ook nog eens in een combi 2/3. Alles bij Unibet.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
1. Grodig-Hartberg: over 2,5 @1,65
2. Eskisehirspor-Akhisar: 1 @1,65
3. Barcelona B-Almeria: over 2,5 @1,70
En alles nog eens in combi 2/3
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.