Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maximus:
Voor later vandaag:
1. Caen-Clermont: 1 @1,95
2. Isters-Chateauroux: 1 @1,90
3. Cluj-Iasi: Cluj HC0-1 @1,78
Ik doe ze ook nog eens in een combi 2/3. Alles bij Unibet.
WINNING!

1/3
maximus:
1. Grodig-Hartberg: over 2,5 @1,65
2. Eskisehirspor-Akhisar: 1 @1,65
3. Barcelona B-Almeria: over 2,5 @1,70
En alles nog eens in combi 2/3
WINNING!

1/3
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Ik heb mijn geld weggehaald bij Unibet en een account geopend bij Pinnacle. Zij hebben erg leuke odes (vaak de hoogste in de markt) en je kan er werken met asian handicaps. Dit geeft toch wel een aantal voordelen. Zo kan je meer nuances aanbrengen in een wedstrijd.
Athletic Bilbao-Betis: Betis +0,5 @1,84 (Pinnacle)
Geen Martinez (verdediger) en Llorente (aanvaller) voor Bilbao vandaag, toch sleutelspelers als je het mij vraagt. Beetje teleurstellend pre-seizoen voor Bilbao. Betis heeft een leuke voorhoede, kan achteraan alles lekker dichttimmeren en dan toeslaan op de counter.
Ajaccio-PSG: PSG -0,75 @ 1,82 (Pinnacle)
PSG mist een aantal sleutelspelers maar dit er hen niet van weerhouden een klinkende overwinning te boeken. De oliesjeiks waren vorige week allesbehalve amused met het 2-2 gelijkspel in eigen huis. PSG zal er alles aan doen om te laten zien dat zij en zij alleen aanspraak maken op de titel.
Ik speel ook nog Bordeaux @2,25 (Pinnacle): dit is een erg leuke odd voor een thuisspelende ploeg. Ze hebben bovendien vorige week een leuke uitoverwinning geboekt bij Evian, toch ook geen simpel ploegje. Ik verwacht dat ze tegen Rennes geen problemen zullen kennen.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Ik heb mijn geld weggehaald bij Unibet en een account geopend bij Pinnacle. Zij hebben erg leuke odes (vaak de hoogste in de markt) en je kan er werken met asian handicaps. Dit geeft toch wel een aantal voordelen. Zo kan je meer nuances aanbrengen in een wedstrijd.
Athletic Bilbao-Betis: Betis +0,5 @1,84 (Pinnacle)
Geen Martinez (verdediger) en Llorente (aanvaller) voor Bilbao vandaag, toch sleutelspelers als je het mij vraagt. Beetje teleurstellend pre-seizoen voor Bilbao. Betis heeft een leuke voorhoede, kan achteraan alles lekker dichttimmeren en dan toeslaan op de counter.
Ajaccio-PSG: PSG -0,75 @ 1,82 (Pinnacle)
PSG mist een aantal sleutelspelers maar dit er hen niet van weerhouden een klinkende overwinning te boeken. De oliesjeiks waren vorige week allesbehalve amused met het 2-2 gelijkspel in eigen huis. PSG zal er alles aan doen om te laten zien dat zij en zij alleen aanspraak maken op de titel.
Ik speel ook nog Bordeaux @2,25 (Pinnacle): dit is een erg leuke odd voor een thuisspelende ploeg. Ze hebben bovendien vorige week een leuke uitoverwinning geboekt bij Evian, toch ook geen simpel ploegje. Ik verwacht dat ze tegen Rennes geen problemen zullen kennen.
WINNING!

Goede tips!(Y) betis 0-3 voor bij rust en Bordeaux 1-0 gewonnen!
0 Vind ik leuk's
maximus:
Ik heb mijn geld weggehaald bij Unibet en een account geopend bij Pinnacle. Zij hebben erg leuke odes (vaak de hoogste in de markt) en je kan er werken met asian handicaps. Dit geeft toch wel een aantal voordelen. Zo kan je meer nuances aanbrengen in een wedstrijd.
Athletic Bilbao-Betis: Betis +0,5 @1,84 (Pinnacle)
Geen Martinez (verdediger) en Llorente (aanvaller) voor Bilbao vandaag, toch sleutelspelers als je het mij vraagt. Beetje teleurstellend pre-seizoen voor Bilbao. Betis heeft een leuke voorhoede, kan achteraan alles lekker dichttimmeren en dan toeslaan op de counter.
Ajaccio-PSG: PSG -0,75 @ 1,82 (Pinnacle)
PSG mist een aantal sleutelspelers maar dit er hen niet van weerhouden een klinkende overwinning te boeken. De oliesjeiks waren vorige week allesbehalve amused met het 2-2 gelijkspel in eigen huis. PSG zal er alles aan doen om te laten zien dat zij en zij alleen aanspraak maken op de titel.
Ik speel ook nog Bordeaux @2,25 (Pinnacle): dit is een erg leuke odd voor een thuisspelende ploeg. Ze hebben bovendien vorige week een leuke uitoverwinning geboekt bij Evian, toch ook geen simpel ploegje. Ik verwacht dat ze tegen Rennes geen problemen zullen kennen.
WINNING!

Hopla, we zitten terug in de WINNING mood!
Voor vannacht:
U. Catolica-O'Higgins: O'Higgins +0,25 @2,13 (Pinnacle)
O'Higgins is toch wel 1 van de beter ploegen van Chili na U. de Chili. O'Higgins houdt van de aanval terwijl Catolica altijd wat afwacht. De odd is alleszins heel leuk.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
1. Pandurii-Otelul: 1 @1,92 (Pinnacle)
Pandurii is heel sterk begonnen aan het seizoen. Ze hebben nog geen enkele match verloren en mogen gerust de revelatie van het seizoensbegin genoemd worden. Anders vergaat het Otelul. Zij hebben er 2 nederlagen op rij opzitten, missen een paar spelers vandaag en de sfeer is er ook niet al te best. De coach is al aan het uitkijken naar een andere club.
2. Zaragoza-Valladolid: Zaragoza -0,25 @2,1 (Pinnacle)
Valladolid heeft nauwelijks ingekocht in het tussenseizoen. De ploeg beschikt vandaag slechts over 14 professionele spelers! Bovendien hebben ze het preseizoen 14 dagen later ingezet dan de andere clubs uit La Liga. Zaragoza daarentegen is heel actief geweest op de transfermarkt en erg wijs ingekocht. Neem daarbij het thuisvoordeel en je krijgt een logische thuisoverwinning.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Zaragoza zeker een interessante als ik dat zo lees, mooie tip!
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Spartak Moskou-Fenerbahce: over 2,25 @1,72 (Pinnacle)
Ik zie Spartak minstens 1 keer scoren en minstens 1 goal tegenkrijgen. Op 1 match na hebben ze in elke wedstrijd in de competitie al een doelpunt binnengekregen. Bovendien zullen ze een veilige marge willen inbouwen omdat ze weten dat het in Turkije een heel lastige wedstrijd zal worden.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Spartak Moskou-Fenerbahce: over 2,25 @1,72 (Pinnacle)
Ik zie Spartak minstens 1 keer scoren en minstens 1 goal tegenkrijgen. Op 1 match na hebben ze in elke wedstrijd in de competitie al een doelpunt binnengekregen. Bovendien zullen ze een veilige marge willen inbouwen omdat ze weten dat het in Turkije een heel lastige wedstrijd zal worden.
WINNING!

Binnen!
Voor vannacht:
Santos Laguna-Aguila: over 3,25 @1,74 of over 3,5 @1,92 (Pinnacle)
Aguila uit El Salvador verloor onlangs van Toronto met 5-1 voor CONCACAF Champion's League. Toronto moet zowat de slechtste ploeg van de MLS zijn. Santos Laguna daarentegen is top in Mexico. Ze verloren onlangs nipt van Real Madrid met 2-1 in een friendly. Ik verwacht hier veel doelpunten!!
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Stuttgart-D. Moskou: Stuttgart -1 (AH) @1,86 (Pinnacle)
Ikzelf heb AH -0,75 gepakt vanochtend maar die staat nu op 1,63 en da's te weinig vind ik.
D. Moskou doet het echt enorm slecht momenteel. Ze hebben in de eigen competitie nog geen enkele match gewonnen. Er zit wel kwaliteit in de ploeg maar het komt er nog niet uit. Ik verwacht ook niet dat dat vanavond tegen Stuttgart gebeurt.
Leuk alternatief is over 2,5 @ 1,76.
STVV-Oostende: STVV @1,80 (Pinnacle)
Hier moet ik gewoon iets over schrijven. Ikzelf ben van St Truiden en ben vanavond aanwezig in het stadion. STVV is 1 van de kanshebbers op promotie. Vorig seizoen leek het uitzichtloos voor STVV. Ze degradeerden naar tweede, voorzitter en geldschieter Duchatelet weg en een trainer die op zich wel goed was maar niet paste binnen het profiel van deze club. Zelfs in tweede klasse zouden ze geen potten kunnen breken. Tot oud trainer Brepoels terug werd binnegehaald. Hij had eerder met STVV de playoffs bereikt in eerste klasse en de club naar ongeziene hoogtes getild. Komt daarbij nog dat de club erg slim heeft ingekocht en ingehuurd. Spelers blaken terug van het zelfvertrouwen. Op de fandag van Sparta Rotterdam won STVV van de thuisclub met 1-3. Sparta is zeker titelkandidaat in de Nederlandse tweede klasse en een niet te onderschatten tegenstander. Bovendien was het hun fandag dus ze waren zeker gemotiveerd om te winnen!, Je zag tijdens de match gewoon dat spelers terug spelvreugde hadden. De sfeer is dus positief omgeslaan ende media noemen STVV 1 van de belangrijkste kanshebbers voor promotie. Spelvreugde+kwaliteit+Brepoels= overwinning voor STVV!
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.