Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maximus:
Stuttgart-D. Moskou: Stuttgart -1 (AH) @1,86 (Pinnacle)
STVV-Oostende: STVV @1,80 (Pinnacle)
Hier moet ik gewoon iets over schrijven. Ikzelf ben van St Truiden en ben vanavond aanwezig in het stadion. STVV is 1 van de kanshebbers op promotie. Vorig seizoen leek het uitzichtloos voor STVV. Ze degradeerden naar tweede, voorzitter en geldschieter Duchatelet weg en een trainer die op zich wel goed was maar niet paste binnen het profiel van deze club. Zelfs in tweede klasse zouden ze geen potten kunnen breken. Tot oud trainer Brepoels terug werd binnegehaald. Hij had eerder met STVV de playoffs bereikt in eerste klasse en de club naar ongeziene hoogtes getild. Komt daarbij nog dat de club erg slim heeft ingekocht en ingehuurd. Spelers blaken terug van het zelfvertrouwen. Op de fandag van Sparta Rotterdam won STVV van de thuisclub met 1-3. Sparta is zeker titelkandidaat in de Nederlandse tweede klasse en een niet te onderschatten tegenstander. Bovendien was het hun fandag dus ze waren zeker gemotiveerd om te winnen!, Je zag tijdens de match gewoon dat spelers terug spelvreugde hadden. De sfeer is dus positief omgeslaan ende media noemen STVV 1 van de belangrijkste kanshebbers voor promotie. Spelvreugde+kwaliteit+Brepoels= overwinning voor STVV!
WINNING!

Binnen en binnen!!
Leuke match gezien bij STVV. Tweede helft was er wel wat overbodig aan bij die 3-1 stand. 2 goals van STVV door snelle omschakeling. Ze brachten fris voetbal en heb het idee dat ze nog gaan groeien. Ploegje om in het oog te houden dit seizoen.
Vannacht speel ik wat onzemichael hierboven al vermeldde :d
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
onzemichael:
Ik denk dat je vannacht speelt :P
U. De Chile - Santos (Recopa Sudamericana)
Pick: Over 2,75
6/10
Pinnacle @2.14 to 2.04
:d :d :d

Ja Kawabunga :p :p :p

hehe, pas wel op met de overs en unders van hem want die gaan vaak fout :)
Als hij -0,25 tipt kun je em vaak gemakkelijk meespelen want die gaan wel vaak goed ;)
GL (Y)(Y)(Y)
0 Vind ik leuk's
En dat zeg je me nu :-)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
En dat zeg je me nu :-)

Ik speelde normaal de tips van hem ook blind mee (en ook veel gewonnen) maar t viel me ook op dat hij met over en unders er vaak naast zit. Afgelopen weekend ook al 2x fout getipt met zn overs, waaronder flamengo dacht ik.
Maargoed ik had bij u. De Chile - Santos wel wat doelpunten verwacht :) Geen boring 0-0 iig. Toch heeft Kawa vaak zat goede (gratis) tips omdat hij dicht op de competitie zit, maar de overs/unders kun je beter niet meer meespelen :p
0 Vind ik leuk's
het is helaas dus toch een 0-0 geworden :p
0 Vind ik leuk's
Ik ga vanavond volledig tegen de Schotse ploegen in. Ik vind het niveau van Schots voetbal bedroevend.
Hearts-Liverpool: Liverpool -1 @1,95 (Pinnacle)
Liverpool is een paar klassen sterker dan Hearts. Bovendien is het geld op bij de Schotse club en hebben ze nog dringend een goede aanval,er nodig. Eigenaar Romanov heeft echter gezegd dat hij geen geld meer in de club pompt.
Motherwell-Levante: Levante -0,75 @1,85 (Pinnacle)
Zelfde verhaal. Levante paar niveaus boven Motherwell. Levante heeft een paar goede inkopen gedaan waaronder Gekas, prima aanvaller. Bovendien hebben ze op de eerste speeldag gelijk gespeeld tegen Atletico Madrid. Op zich een prima prestatie.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Ik ga vanavond volledig tegen de Schotse ploegen in. Ik vind het niveau van Schots voetbal bedroevend.
Hearts-Liverpool: Liverpool -1 @1,95 (Pinnacle)
Motherwell-Levante: Levante -0,75 @1,85 (Pinnacle)
WINNING!

1 binnen en 1 geld terug.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Liverpool -1 lijkt mij niet binnen of geld terug? (0-1 FT)
Wat wordt het morgen?
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Liverpool -1 lijkt mij niet binnen of geld terug? (0-1 FT)
Wat wordt het morgen?

Ik gebruik enkel Asian Handicaps. Dit betekent dat je je stake terugkrijgt als ze met 1 doelpunt verschil winnen (AH -1). Met een Europese Handicap ben je inderdaad je geld kwijt.
Met binnen bedoelde ik Levante.
Ik adviseer iedereen om met AH te werken. Veel leuker.
Voor vannacht:
LA Galaxy-Metapan: LA -2AH @1,75 (Pinnacle)
Enkele weken geleden won Toronto van een andere ploeg uit El salvador met 5-1. Gisteren won Houston 1-3 uit bij FAS, ook uit El Salvador. Ik denk dat dit de krachtverhoudingen tussen de MLS en de El Salvadoriaanse eerste klasse goed weergeeft. Ik verwacht ook vannacht voor LA geen probleem. Je kan ook -2,25 AH proberen of over 3,5 maar ik doe het wat veiliger met -2 AH (stake terug als LA met precies 2 doelpunten wint)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
5-2, die is ook weer lekker binnen :-)
(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.