Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
(y) (y) (y) (y) netjes hoor
0 Vind ik leuk's
-
Goed bezig (y) !
0 Vind ik leuk's
Lokomotiv Moskou-Dynamo Moskou: Lokomotiv @1,85 (Pinnacle)
Lokomotiv in supervorm, alle spelers beschikbaar en geen Europese match in de benen of in het vooruitzicht. Bij Dynamo is aanvaller Kokorin uiterst twijfelachtig na een blessure in Stuttgart. Bovendien doet Dynamo het heel erg slecht in de eigen competitie met nul punten uit 5 matchen. Hier komt vast en zeker een einde aan maar niet vandaag denk ik. Bovendien heeft Dynamo een loodzware Europese match in de benen tegen Stuttgart. De ploeg moet deze week ook nog eens de terugmatch spelen en maar liefst 3 doelpunten ophalen. Vraag is natuurlijk waar de prioriteiten liggen. De machtige investors van Dynamo willen echter gaan voor beide fronten, nationaal en internationaal. Dat doet het slechtste vermoeden voor Dynamo in deze match....
Zenith Sint-Petersburg-Rubin Kazan: Zenith @1,82
Niet veel te zeggen over deze wedstrijd. Belangrijkste reden voor deze pick is de supervorm waarin Zenith verkeert. In het eigen stadion laten ze zelden punten liggen. Kazan is zeker geen slechte tegenstander en waarschijnlijk scoren beide teams in de wedstrijd. Toch zie ik Zenith hier aan het langste eind trekken omwille van de vorm en de ijzersterke thuisreputatie.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Rostov-Alania: Rostov -0,25 @1,95 (Pinnacle)
Rostov heeft een beetje zijn start gemist in de competitie. Op zich hebben ze een erg goede ploeg. De sfeer is ook nog steeds goed. Vorig seizoen was Rostov een echte thuisploeg en ik verwacht dat ze daar vandaag een vervolg aan gaan breien.
Alania is een nieuwkomer in de hoogste klasse. Ze missen vandaag 2 belangrijke middenvelders. Bovendien hebben ze niet de nodige ervaring in de hoogste klasse. Iets dat Rostov wel heeft.
Betis-Vallecano: Betis -0,75 @1,90 (Pinnacle)
Wat Betis vorige week heeft laten zien stemt hoopgevend: 3-5 gewonnen in Bilbao! Betis heeft een erg goede ploeg dus thuis mag dit duel zeker geen probleem zijn. Vallecano won vorige week met een gelukje in de 94ste minuut tegen Granada. Ze zijn ook dit jaar weer kandidaat voor degradatie.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
idd, was geen goed dagje gisteren jammer genoeg
voor mij tout court eigenlijk niet gisteren, zeer slecht dagje gehad
vandaag hopelijk wat beterschap :)
0 Vind ik leuk's
Novi Pazar-Crvena Zvezda: Crvena -0,75 @1,84 (Pinnacle)
Deze wedstrijd wordt zonder publiek gespeeld dus thuisvoordeel valt weg. Dit is toch een grote factor bij de vaak heethoofdige Servische supporters. Zvezda heeft een nieuwe coach sinds de 2-2 tegen Rad. Deze coach gaf meteen zijn visitekaartje af met een 0-0 tegen Bordeaux. Iedereen zag Bordeaux makkelijk winnen maar het thuispubliek stond weer als 1 man achter de club. Ook de spelers bleken terug spelvreugde gevonden te hebben.
Anzhi-Saransk: Anzhi -1,25 @1,93 (Pinnacle)
Veel valt hier niet over te zeggen: Anzhi is by far de betere ploeg en heeft ook nog eens het thuisvoordeel. Saransk is vorig jaar gepromoveerd naar de hoogste klasse en heeft nog niet al te veel potten gebroken. Ik zie hier een overduidelijke en krachtige zege van de thuisploeg.
Standard Luik-Mechelen: Standard -1 @1,88 (Pinnacle)
Standard heeft zich net op tijd weten te herpakken. Het seizoensbegin was dramatisch maar in de laatste 2 matchen heeft Standard laten zien waartoe ze in staat zijn. Bij Mechelen is het eerder het omgekeerde: goed begin maar nu begint de ploeg wat af te drijven. Thuis is Mechelen ijzersterk (kijk maar naar de 3-3 tegen Brugge). In uitwedstrijden is het echter vaak een drama (0-0 tegen Beveren). Duidelijke thuiszege.
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Novi Pazar-Crvena Zvezda: Crvena -0,75 @1,84 (Pinnacle)

Half gewonnen, andere helft terug
maximus:
Anzhi-Saransk: Anzhi -1,25 @1,93 (Pinnacle)

Gewonnen
maximus:
Luik-Mechelen: Standard -1 @1,88 (Pinnacle)

Frustrerend dit hoor. Mechelen scoort de 3-2 in blessuretijd! Inzet terug dus.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Kuban-Novgorod: Kuban -1AH @2,13 (Pinnacle)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Sporting Lissabon-Rio Ave: Sporting -1AH @1,85 (Pinnacle)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Kuban-Novgorod: Kuban -1AH @2,13 (Pinnacle)
WINNING!

6-2. Pick gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.