Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb er nu een paar met je meegespeeld, gaat lekker zo!
0 Vind ik leuk's
maximus:
Sporting Lissabon-Rio Ave: Sporting -1AH @1,85 (Pinnacle)
WINNING!

:s pick verloren...bizarre wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Anderlecht-Limassol: Anderlecht -1AH @1,80 (Pinnacle)
Dinamo Moskou-Stuttgart: Moskou DNB @1,88 (Pinnacle)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
1. Anderlecht-Limassol: Anderlecht -1AH @1,80 (Pinnacle)
2. Dinamo Moskou-Stuttgart: Moskou DNB @1,88 (Pinnacle)
WINNING!

1. Binnen
2. Geld terug
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
1. Oudenaarde-STVV: STVV -0,25 @2,1 (Pinnacle)
2. Celtic-Helsinborg: Celtic -1 @1,86 (Pinnacle)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Hoe zeker ben je deze van STVV Maximus. Net als vorige week? :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Op basis van wat ik vorige week zag ben ik er vrij gerust in. Ook zonder Reza hebben ze een degelijke ploeg. De spelvreugde is er weer en coach Brepoels weet hoe hij zijn spelers kan oppeppen. Bovendien hebben ze Met de Braziliaan Andrade best wel wat voetballend vermogen vooraan. Dit was in het verleden toch vaak een probleem voor STVV. Oudenaarde komt uit derde klasse, STVV uit eerste, dat maakt ook al een heel verschil qua ervaring. Oudenaarde heeft natuurlijk thuisvoordeel en daarom doe ik -0,25. Je kan ook voor STVV dnb gaan maar dat geeft maar iets rond de 1,75.
Succes alleszins!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Overtuigd, bedankt voor de toelichting! Speel hem met je mee.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Ik doe een keertje mee Maximus! Celtic -1 * STVV DNB voor mij vanavond (y)
0 Vind ik leuk's
maximus:
Op basis van wat ik vorige week zag ben ik er vrij gerust in. Ook zonder Reza hebben ze een degelijke ploeg. De spelvreugde is er weer en coach Brepoels weet hoe hij zijn spelers kan oppeppen. Bovendien hebben ze Met de Braziliaan Andrade best wel wat voetballend vermogen vooraan. Dit was in het verleden toch vaak een probleem voor STVV. Oudenaarde komt uit derde klasse, STVV uit eerste, dat maakt ook al een heel verschil qua ervaring. Oudenaarde heeft natuurlijk thuisvoordeel en daarom doe ik -0,25. Je kan ook voor STVV dnb gaan maar dat geeft maar iets rond de 1,75.
Succes alleszins!

2-0 na 5 minuten...this doesn't look good boys.
Even goedmaken met
Real-Barca: over 3 @1,97 (Pinnacle)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.