Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat heb je toch fraai voor elkaar, je moet het maar doen 20 keer zo'n qoute 1.05 etc combineren (y)
dortmund 1-0 dus
0 Vind ik leuk's
-
zo die laatste was echt netjes!!! doe jij zulke combi's vaker en zoja heb je er dan veel succes mee?
0 Vind ik leuk's
Mooi Maximus (y) ! Leuk dat die laatste goed ging :d Vaak laat er wel 1 iemand het afweten , gelukkig nu niet :d
0 Vind ik leuk's
Ik kijk altijd goed welke ploegen goed scoren. Dan kom ik bij een wedstrijd of 10-15 uit op een zaterdag. Daarvan combineer ik de 4 of 5 beste tot een combi over 1,5. Die wedstrijden neem ik nog een keer samen met de andere en combineer ze in een combi "thuisploeg scoort".
Is eigenlijk niet zo heel moeilijk....gewoon ff een halfuurtje gaan zitten en rekenen :)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Geen winnaars of verliezers meer voor mij, enkel doelpunten tellen nog!!
Vandaar:
Ajax - Roda JC (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Feyenoord - Groningen (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Paris Saint-Germain - AC Ajaccio (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Fulham FC - Wolverhampton Wanderers (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Athletic Bilbao - Real Sociedad (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
@2,07
en ook nog:
Fulham FC - Wolverhampton Wanderers (Maakt team 1 een doelpunt?) Ja ?
Club Brugge - Standard Luik (Maakt team 1 een doelpunt?) Ja ?
Paris Saint-Germain - AC Ajaccio (Maakt team 1 een doelpunt?) Ja ?
Ajax - Roda JC (Hoeveel doelpunten maakt team 1?) Meer dan 1,5 ?
Feyenoord - Groningen (Maakt team 1 een doelpunt?) Ja ?
PSV - FC Twente (Scoren beide teams tijdens de wedstrijd?) Ja ?
Athletic Bilbao - Real Sociedad (Maakt team 1 een doelpunt?) Ja ?
@2,96
Suc6 heren! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Ziet er erg goed uit :d (y) ! Speel 2de combi mee , maar ipv Club Brugge scoren doe ik Real Madrid meer dan 1,5 keer scoren ;-)
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit en via jou methode kwam ik uit op deze voor vandaag alleen moet nog kiezen welke en pik hier er ook een paar mee!
Wie gaat er scoren?
fc utrecht, Feyenoord, Psv, Udinese, Siena, Fiorentina, as Roma, Bilbao, real boven 1.5 en ajax boven 1.5
0 Vind ik leuk's
Tweede combi is binnen!
Bij de eerste kwam ik alleen een doelpunt te kort bij Feyenoord. Die komen dus op mijn blacklist!
:)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Nog eentje dan dit weekend:
Palmeiras - Sao Caetano (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Botafogo RJ - Volta Redonda (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Ponte Preta - Comercial/SP (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Real Madrid - Espanyol (Hoeveel doelpunten maakt team 1?) Meer dan 1,5 ?
@2,0
Suc6! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Helaas mislukt.
Palmeiras - Sao Caetano is 0-0 gebleven (n)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.