Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Multiple Lay Strategie

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
424 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lay_multiple:
Braga nu 1-1. Ik heb een slecht gevoel over dit rijtje. Gaat fout in de laatste 20 minuten denk ik.
1-1 FT! Gefeli met je tientje ... (y)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Pfff, met hangen en wurgen. Braga 1-1.
Saldo nu 885 euro, cumulatieve winst 50 euro.
0 Vind ik leuk's
maar:
lay_multiple:
Braga nu 1-1. Ik heb een slecht gevoel over dit rijtje. Gaat fout in de laatste 20 minuten denk ik.
1-1 FT! Gefeli met je tientje ... (y)

Dank voor felicitaties.
Heb je zelf ook een forum met tips zodat ik jouw value tips kan volgen?
Voorlopig ga ik verder met deze strategie, wellicht wat verfijning maar basisidee (er worden veel meer combi's verloren dan gewonnen) blijft mijns inziens een juiste.
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:
Heb je zelf ook een forum met tips zodat ik jouw value tips kan volgen?
Nee, voorlopig zit ik nog vooral in de 'zoekfase' van het valuehunten. Zodra het 'vindtijdperk' definitief is aangebroken zal ik dat natuurlijk meteen wereldkundig maken.
[quote]Voorlopig ga ik verder met deze strategie, wellicht wat verfijning maar basisidee (er worden veel meer combi's verloren dan gewonnen) blijft mijns inziens een juiste.Ik wens je er in elk geval veel plezier mee, dat is ook belangrijk ...
0 Vind ik leuk's
maar:
basedgod:
@MAAR als je op gelijke spelen bet met dit systeem (bij dit soort wedstrijden hebben die vaak een odd van rond de 3), dan kom je alsnog rond de 30% kans. En dus kun je dan gewoon datels berekening er op toepassen en is het winstgevend
Geloof me nou maar: geen enkele bookmaker is rijk geworden door de odds in het voordeel van de klant te schrijven. Als Betfair (die bij multiples zelf de odds schrijft) de kans voor een bepaalde uitslag inschat op 1 op 3, dan schrijven ze bij wijze van spreken een back-odd van 2,5 en een lay odd van 3,5. Met andere woorden, de payout liability wordt bij vier picks zo hoog dat je één verlies statistisch gezien gewoon niet meer kan goedmaken met die kleine winstjes die je iedere keer pakt. De enige manier om de bookies te verslaan is door value te zoeken (en te vinden natuurlijk ;-) ), dat lukt je alleen door beter je huiswerk te doen dan de bookies.

Nee duh. De bedoeling is ook dat je door de mazen van het net van de bookies glipt. Als jij gewoon goed je huiswerk doet en je kiest er de goede wedstrijden voor uit, dan slinkt de kans aanzienlijk dat je verliest natuurlijk. Uiteraard zal je wel een keer verliezen, maar als je dat door slim in te zetten kunt beperken tot 1 a 2 keer op 100 bets is het gewoon winstgevend natuurlijk. Het lijkt mij een vrij aardige strategie, maar als ik lay_multiple was zou ik wel wat aandachtiger mijn wedstrijden ervoor uitkiezen.
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Wel grappig om dit topic te volgen, maar uiteindelijk zal het net zo kansloos zijn als roulette strategieën (google maar eens op martingale). Denk maar zo: als er systematisch geld mee te verdienen zou zijn zouden alle bookmakers failliet zijn, aangezien iedereen het zou doen. Ben wel benieuwd hoe lang je dit volhoudt totdat het een keer fout gaat.
0 Vind ik leuk's
Interressant topic (y)
Feli met jd combi, de volgende keer iets minder risico :pp
0 Vind ik leuk's
@ maar, oké you're right, nog nooit zo over de odds nagedacht, maar er gaat een wereld voor mij open. Dit doet mij wel meteen bedenken dat eigenlijk elke wedder kansloos is (alsof wij dat nog niet wisten), maar zoals je zelf al uitrekent maakt deze jongen per 100 bets 1010,04-955,70= 54,34 euro verlies. Dit getal wordt kleiner naarmate de odds hoger worden (logisch).
Ik weet niks van de markt af en of het mogelijk is, maar probeer jouw odds dus hoger te kiezen, daardoor zal je verlies/winst op lange termijn kleiner worden, jij zegt nu ik doe max 20, maar hierdoor is de kans op verlies juist groter dan dat je 30 ofzo kiest.
Dan om op mijn punt te komen, lay_multiple heeft inspraak op zijn weddenschappen net als iedere andere gokker zoals andere een single op een wedstrijd zetten kan hij kiezen welke teams hij layt. Hierdoor kan hij zijn kleine verlies per 100 bets door goede keuzes vergroten naar zelfs een winst. Net als ieder ander die hier winst maken, het verslaan van de odds. Ik sta dan ook volledig achter de opmerking van basedgod.
En om nog maar is terug te komen, waarom stop jij maar niet met wedden als jij toch zo goed de 'theorie' weet aangezien jij dan allang moet weten dat er geen winst aan te behalen valt?
Edit: Feli @ braga, braga uit altijd lastig ;)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:

(...)
En om nog maar is terug te komen, waarom stop jij maar niet met wedden als jij toch zo goed de 'theorie' weet aangezien jij dan allang moet weten dat er geen winst aan te behalen valt?
(....)

Wie zegt dat je geen winst kunt maken? Zoals maar al vertelde moet je je huiswerk doen en enkel picks spelen waar value op zit (oftewel: waar de bookie fout zit met haar odds). Niet makkelijk (ik heb ooit eens ergens gelezen dat slechts 3% van de punters winstgevend is op de lange termijn), maar zeker niet onmogelijk.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
datel13:
Zoals Jeroenunibet81 ook al zei, ik geloof best dat je de bookies kunt verslaan, als je je huiswerk maar doet.
Mijn strategie, als je die weten wilt, is om altijd weddenschappen met een odd van zo rond de 2.00 te nemen. De kans dat je die wint of verliest is, zoals we al eerder besproken hebben, ongeveer 50%. (Je zult ook zien dat als thuiswinst op een odd van rond de 2.00 staat, dat de X2 dan ook rond de 2.00 zal staan.) Als ik dus blind zou spelen en 100 keer een euro op zo'n weddenschap zet, zou ik in principe dus al quitte moeten spelen. Ik zou ongeveer 50 keer verliezen, en 50 keer winnen. En aangezien ik een flatstaking-systeem gebruik, en dus iedere keer hetzelfde bedrag inzet, zou dat betekenen dat ik 50 keer een euro win, en 50 keer een euro verlies. En dus 'quitte' zou spelen, in theorie. (Ik zou wel iets verliezen natuurlijk, omdat de odds nu eenmaal altijd in het voordeel van de bookmaker zijn. Ik zou in praktijk dus bijna quitte moeten spelen. Van de 100 euro die ik heb ingezet, kan er ik ongeveer 95 terug verwachten.) En dat is als ik volkomen blind speel dus.
Echter, ik speel niet blind. Ik kijk van twee competities in elk geval alle samenvattingen en probeer ook elk weekend een paar hele wedstrijden mee te pakken, lees wedstrijdverslagen en analyses, ik houd het nieuws bij, kijk praatprogramma's over die competities, lees columns van experts, en kijk interviews met coaches en spelers. En mijn 'geheime wapen' is dat ik volgens mij wel goed ben in het vooraf inschatten van de mentaliteit van een team ... Aangezien een mentaliteit van wedstrijd tot wedstrijd verschilt, en dus moeilijk in statistieken te vangen is, zou dat wel eens het verschil kunnen maken in mijn strijd tegen de bookmakers. Bookmakers hebben immers alle statistieken en alle wedstrijdinformatie ook, en waarschijnlijk nog wel veel uitgebreider dan ik, dus alleen daarop zal ik het niet van ze winnen. Dat is althans mijn gedachte daarover.
Op die manier hoop ik dus op de langere termijn een positieve score te behalen. Zeg, ik verlies 45 keer, en win 55 keer. Dan haal ik dus al een ROI van 110%, waar ik uitermate tevreden mede zoude zijn. Dit seizoen lijkt het vooralsnog vrij goed te gaan, maar ik heb in november al wel een erg slechte start gemaakt ... dus misschien was mijn goede score op augustus t/m oktober gewoon 'lucky'. De langere termijn zal het moeten uitwijzen.
Hoe dan ook, dat is mijn plan de champagne (sic), maar ieder het zijne natuurlijk ...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.