Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Celtic, Tottenham & benfica hebben europees gespeeld, wordt een makkie! Schrijf de volgende 10 euro maar bij :)
It's not gambling if you always win
Valecia gewonnen (n).
Deze combo wordt achteraf bezien wel lastig denk ik.
Tottenham is in vorm en benfica kan ook maar zo winnen.
Hopen op motherwell denk ik.
Ik wacht hetvaf vandaag.
Deze combo wordt achteraf bezien wel lastig denk ik.
Tottenham is in vorm en benfica kan ook maar zo winnen.
Hopen op motherwell denk ik.
Ik wacht hetvaf vandaag.
Waarom zet je niet 5 a 6 wedstrijden??
Je kan wel meer verliezen maar je hebt dan grotere kans dat je wint.
Hoe vaak komt het voor 6 van de 6 goed , ook nog allemaal uit aan odd boven de 2.00??
Of kan je maximaal 4 teams?
Je kan wel meer verliezen maar je hebt dan grotere kans dat je wint.
Hoe vaak komt het voor 6 van de 6 goed , ook nog allemaal uit aan odd boven de 2.00??
Of kan je maximaal 4 teams?
datel13:
Er eventjes van uitgaande dat alles 33% kans geeft (wat natuurlijk niet zo is, maar echte percentages kan je niet aangeven met wedden)
Dan de kans dat jij verliest is 1/3^4=1/81= 0,0123= 1,23%. Oftewel in principe verlies je ongeveer 1,2 op de 100x dus 240 euro en in die 100x krijg je 98,8*10 euro oftewel 988. In theorie zijnde zou het winstgevend moeten zijn, maar weten wij allemaal dat het ten eerste voetbal is en er dus geen percentages aan te geven, maar jij zet op het uit team, uit teams verspelen statistisch gezien veel meer punten dan thuisspelende teams, wat komt op dat dit best wel zal werken, daarnaast eigenlijk speel je bookmaker in het klein en ook bookmakers maken winst.
Ik zou zeggen niet luisteren naar alle betweters en gewoon lekker doorgaan! Ik ben benieuwd en volg je vanaf nu! Succes!
Wat een hoop onbenul in één berichtje. In een ideale wereld zou je nu je rijbewijs én je stemrecht moeten inleveren ... en waarschijnlijk zou je ook gesteriliseerd worden :dEr eventjes van uitgaande dat alles 33% kans geeft (wat natuurlijk niet zo is, maar echte percentages kan je niet aangeven met wedden)
Dan de kans dat jij verliest is 1/3^4=1/81= 0,0123= 1,23%. Oftewel in principe verlies je ongeveer 1,2 op de 100x dus 240 euro en in die 100x krijg je 98,8*10 euro oftewel 988. In theorie zijnde zou het winstgevend moeten zijn, maar weten wij allemaal dat het ten eerste voetbal is en er dus geen percentages aan te geven, maar jij zet op het uit team, uit teams verspelen statistisch gezien veel meer punten dan thuisspelende teams, wat komt op dat dit best wel zal werken, daarnaast eigenlijk speel je bookmaker in het klein en ook bookmakers maken winst.
Ik zou zeggen niet luisteren naar alle betweters en gewoon lekker doorgaan! Ik ben benieuwd en volg je vanaf nu! Succes!
Never bet the Devil your head ...
datel13:
Er eventjes van uitgaande dat alles 33% kans geeft (wat natuurlijk niet zo is, maar echte percentages kan je niet aangeven met wedden)
jawel, en ze heten odds.....
En de rest van je verhaaltje klopt ook niet
Jammer, ook Celtic pakt in de slotfase de winst....
maar:
Wat een hoop onbenul in één berichtje. In een ideale wereld zou je nu je rijbewijs én je stemrecht moeten inleveren ... en waarschijnlijk zou je ook gesteriliseerd worden :d
Wat een hoop onbenul in één berichtje. In een ideale wereld zou je nu je rijbewijs én je stemrecht moeten inleveren ... en waarschijnlijk zou je ook gesteriliseerd worden :d
Inhoudelijk kan je niet reageren dus ga je maar off topic? Typ voortaan dan geen bericht joh
Celtic zonde joh, benfica is dan wel in vorm, maar braga ook en zeker thuis zijn deze bijna niet te pakken! Kan je een linkje geven waar je deze weddenschappen zet?
It's not gambling if you always win
datel13:
Inhoudelijk kan je niet reageren dus ga je maar off topic? Typ voortaan dan geen bericht joh
Celtic zonde joh, benfica is dan wel in vorm, maar braga ook en zeker thuis zijn deze bijna niet te pakken! Kan je een linkje geven waar je deze weddenschappen zet?
Zand in je kut of zo? Je kan toch wel tegen een grapje? Bovendien, als jij mensen 'betweter' mag noemen, dan mag zo'n betweter jou toch ook wel even op je onbenul wijzen?Inhoudelijk kan je niet reageren dus ga je maar off topic? Typ voortaan dan geen bericht joh
Overigens reageerde ik inhoudelijk. Ik zei dat je een hoop onbenul liet zien in slechts één berichtje. Graag opgeklaard ;-)
Never bet the Devil your head ...
maar:
datel13:
Inhoudelijk kan je niet reageren dus ga je maar off topic? Typ voortaan dan geen bericht joh Celtic zonde joh, benfica is dan wel in vorm, maar braga ook en zeker thuis zijn deze bijna niet te pakken! Kan je een linkje geven waar je deze weddenschappen zet?
Zand in je kut of zo? Je kan toch wel tegen een grapje? Bovendien, als jij mensen 'betweter' mag noemen, dan mag zo'n betweter jou toch ook wel even op je onbenul wijzen? Overigens reageerde ik inhoudelijk. Ik zei dat je een hoop onbenul liet zien in slechts één berichtje. Graag opgeklaard ;-) Inhoudelijk kan je niet reageren dus ga je maar off topic? Typ voortaan dan geen bericht joh Celtic zonde joh, benfica is dan wel in vorm, maar braga ook en zeker thuis zijn deze bijna niet te pakken! Kan je een linkje geven waar je deze weddenschappen zet?
Wat klopt er dan niet aan Datel's verhaal? Theoretisch heeft ie gewoon gelijk, of het in de praktijk ook werkt is alleen de vraag.
Verder vind ik het een interessante strategie Lay-multiple, ben benieuwd naar je resultaten. Denk dat er goud geld mee te verdienen is mits je het slim aanpakt. Waarom zet je bijvoorbeeld niet op motherwell ipv celtic? Dan verlaag je het risico toch weer een beetje.
Thank you Basedgod
Oei dit gaat niet goed voor je, hoop dat het nog goed komt, tottenham staat 0-1 voor..
Retarded gambler