Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Thanks! Ik ga gewoon door, er zal ook heus wel een keer een tegenvaller zijn. Als dat maar niet te vaak gebeurt kan het wellicht een winstgevende strategie zijn.
Voor vandaag
Lay
Levante -Valencia 2 (@2.54)
NAC- Vitesse 2 (@2,9)
Mallorca- Sevilla 2 (@2.68)
Totale odds 19.82. Inzet 10.53 euro. Risico ndien alle wedstrijden in een 2 eindigen bedraagt 198.17 euro.
Lay
Levante -Valencia 2 (@2.54)
NAC- Vitesse 2 (@2,9)
Mallorca- Sevilla 2 (@2.68)
Totale odds 19.82. Inzet 10.53 euro. Risico ndien alle wedstrijden in een 2 eindigen bedraagt 198.17 euro.
Vandaag speel / verkoop ik ook nog een tweede combo.
Betreft:
Blackburn-Chelsea 2 (@ 1.58)
QPR - Man City 2 (@ 1.46)
Newcastle - Everton 2 (@ 3.43)
Kettering - Southport 2 (@ 2.38)
Totale odds 19.06, inzet 10.53 euro. Risico indien alle wedstrijden in een 2 eindigen is 190,17 euro.
Indien 1 of meerdere geen 2 netto winst (na commissie) van 10 euro.
Betreft:
Blackburn-Chelsea 2 (@ 1.58)
QPR - Man City 2 (@ 1.46)
Newcastle - Everton 2 (@ 3.43)
Kettering - Southport 2 (@ 2.38)
Totale odds 19.06, inzet 10.53 euro. Risico indien alle wedstrijden in een 2 eindigen is 190,17 euro.
Indien 1 of meerdere geen 2 netto winst (na commissie) van 10 euro.
Yes, thanks Newcastle, dankzij de winst op Everton met 2-1 is de tweede gelayde combinatie binnen!
Saldo 865 euro en 30 euro winst.
Vanavond een update van de eerste combi.
Saldo 865 euro en 30 euro winst.
Vanavond een update van de eerste combi.
Er eventjes van uitgaande dat alles 33% kans geeft (wat natuurlijk niet zo is, maar echte percentages kan je niet aangeven met wedden)
Dan de kans dat jij verliest is 1/3^4=1/81= 0,0123= 1,23%. Oftewel in principe verlies je ongeveer 1,2 op de 100x dus 240 euro en in die 100x krijg je 98,8*10 euro oftewel 988. In theorie zijnde zou het winstgevend moeten zijn, maar weten wij allemaal dat het ten eerste voetbal is en er dus geen percentages aan te geven, maar jij zet op het uit team, uit teams verspelen statistisch gezien veel meer punten dan thuisspelende teams, wat komt op dat dit best wel zal werken, daarnaast eigenlijk speel je bookmaker in het klein en ook bookmakers maken winst.
Ik zou zeggen niet luisteren naar alle betweters en gewoon lekker doorgaan! Ik ben benieuwd en volg je vanaf nu! Succes!
Dan de kans dat jij verliest is 1/3^4=1/81= 0,0123= 1,23%. Oftewel in principe verlies je ongeveer 1,2 op de 100x dus 240 euro en in die 100x krijg je 98,8*10 euro oftewel 988. In theorie zijnde zou het winstgevend moeten zijn, maar weten wij allemaal dat het ten eerste voetbal is en er dus geen percentages aan te geven, maar jij zet op het uit team, uit teams verspelen statistisch gezien veel meer punten dan thuisspelende teams, wat komt op dat dit best wel zal werken, daarnaast eigenlijk speel je bookmaker in het klein en ook bookmakers maken winst.
Ik zou zeggen niet luisteren naar alle betweters en gewoon lekker doorgaan! Ik ben benieuwd en volg je vanaf nu! Succes!
It's not gambling if you always win
Thanks Datel13. Ik laat me ook niet ompraten tot het tegendeel is bewezen.
Dankzij Mallorca heeft ook Sevilla niet gewonnen en is ook de tweede combo binnen voor vandaag!
Daarnaast staat Vitesse ook nog achter, maar dat maakt nit meer uit, winst is binnen.
Saldo nu 875 euro, totaal 40 euro winst. Morgen weer 1 of 2 combo's, afhankelijk van de quoteringen.
Fijne avond iedereen en succes met de bets. (y)
Dankzij Mallorca heeft ook Sevilla niet gewonnen en is ook de tweede combo binnen voor vandaag!
Daarnaast staat Vitesse ook nog achter, maar dat maakt nit meer uit, winst is binnen.
Saldo nu 875 euro, totaal 40 euro winst. Morgen weer 1 of 2 combo's, afhankelijk van de quoteringen.
Fijne avond iedereen en succes met de bets. (y)
bet-winner:
Mijn tip is om combi's van 2 wedstrijden te maken.. quotejes van 1,50 (y) (bijna) altijd prijs ;)
Mijn tip is om combi's van 2 wedstrijden te maken.. quotejes van 1,50 (y) (bijna) altijd prijs ;)
Mijn tip is alleen singles spelen waar value op zit en bovenal je huiswerk doen. En je aan het taartsysteem houden ivm een goed money management. Houd je picks bij in blogabet, zodat je precies kunt zien wat je ROI is en waar je sterk/zwak in bent.
Deze strategie gaat natuurlijk een keer fout, dat weet je denk ik zelf ook wel. En dan betaal je ook flink, wat zonde zou zijn want je hebt een mooie bankroll. Het idee is leuk, en je hebt gelijk dat je combo's in principe niet moet spelen. Ga daarom gewoon voor singles.
"Todo bien , todo bien."
Combo voor vandaag/ morgen
Levante - Valencia 2 (@ 2.5)
Fulham - Tottenham 2 (@ 2.46)
Motherwell - Celtic 2 (@ 1.69)
Braga - Benfica 2 (@ 2.21)
Totale odds 22.73. Inzet 10.53. Verlies indien alle wedstrijden een 2 is 228 euro.
Levante - Valencia 2 (@ 2.5)
Fulham - Tottenham 2 (@ 2.46)
Motherwell - Celtic 2 (@ 1.69)
Braga - Benfica 2 (@ 2.21)
Totale odds 22.73. Inzet 10.53. Verlies indien alle wedstrijden een 2 is 228 euro.
De kans op 224 euro verlies en slechts 10 euro winst? Is toch wel een heel groot risico!
Succes, maar ik vrees ervoor.
tikker:
De kans op 224 euro verlies en slechts 10 euro winst? Is toch wel een heel groot risico!
Tsja, dat soort bets win je bijna altijd, met de nadruk op 'bijna!' Wie niet luisten wil moet maar voelen.
"Todo bien , todo bien."