Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Pfff, dat was even spannend.:-$
Voor de wedstrijd daalden de odds relatief hard naar 3,6-3,7.
Ik had dus nog 20 euro bij gelayed. Totaal 50 euro tegen circa odds 4 gemiddeld.
Ik wilde hem tijdens de game sluiten maar vlak voor rust ging de match op suspended.
De hele wedstrijd bleef hij op suspended staan en ik kon dus niets meer doen.
Uiteindelijk 0-0 geworden en 50 euro gewonnen (48 na commissie), maar hier wordt je niet vrolijk van.
Ook een mail naar Betfair gestuurd hoe dit kan.
S 1048 / CW 213
Voor de wedstrijd daalden de odds relatief hard naar 3,6-3,7.
Ik had dus nog 20 euro bij gelayed. Totaal 50 euro tegen circa odds 4 gemiddeld.
Ik wilde hem tijdens de game sluiten maar vlak voor rust ging de match op suspended.
De hele wedstrijd bleef hij op suspended staan en ik kon dus niets meer doen.
Uiteindelijk 0-0 geworden en 50 euro gewonnen (48 na commissie), maar hier wordt je niet vrolijk van.
Ook een mail naar Betfair gestuurd hoe dit kan.
S 1048 / CW 213
Hey Lay_Multiple,
Ik volg je topic al vanaf het begin.. Erg leuk dat je iets nieuws begint... Toch wel moedig dat je dit durft te proberen.. Zeker die combi's die je tot voor kort afsloot met aardig grote risico's vond ik erg moedig :d !!
Hoe kies je eigenlijk je wedstrijden zo uit??
Ik heb ook al een aantal keer gehad dat wedstrijden op Suspended gaan.. Echt geen idee hoe dat kan.. Heb je al reactie terug van Betfair hoe dat kan?
Groetjes,
Daydream
Ik volg je topic al vanaf het begin.. Erg leuk dat je iets nieuws begint... Toch wel moedig dat je dit durft te proberen.. Zeker die combi's die je tot voor kort afsloot met aardig grote risico's vond ik erg moedig :d !!
Ik heb ook al een aantal keer gehad dat wedstrijden op Suspended gaan.. Echt geen idee hoe dat kan.. Heb je al reactie terug van Betfair hoe dat kan?
Groetjes,
Daydream
daydream:
Hey Lay_Multiple,
Groetjes,
Daydream
Hey Lay_Multiple,
Groetjes,
Daydream
Volgens mij zien ze die wedstrijd dan niet live bij Betfair of er zit geen verslaggever bij de wedstrijd zelf. Je kunt dan wel voor de wedstrijd inzetten, maar als de wedstrijd begint dan gaat ie op suspended. Het kan ook zijn dat er gewoon te weinig is ingezet of iets dergelijks.
Dan nog een vraag aan Lay_Multiple,
Hoe lay je meerdere wedstrijden uit verschillende competities?? Als ik bv. op football en dan coupons klik, en ik pak bv Norwich - Arsenal 2 en vervolgens Chelsea - Liverpool 2, dan wordt dat overschreven :S
Oke bedankt voor de reactie...
Volgens mij moet je een combi als volgt layen:
Football --> Multiples --> All sports (links) --> Soccer --> Wedstrijden selecteren --> en dan rechts invullen of je ze als combi of single o.i.d wilt spelen..
Volgens mij moet t zo..
Football --> Multiples --> All sports (links) --> Soccer --> Wedstrijden selecteren --> en dan rechts invullen of je ze als combi of single o.i.d wilt spelen..
Volgens mij moet t zo..
daydream:
Volgens mij moet t zo..
Volgens mij moet t zo..
ja maar ik kan ze alleen maar backen en niet layen dan?
Hmm vreemd... Als ik het exact doe zoals ik hierboven vermeld, (en dus geen coupons of iets dergelijks aanklik), dan kan ik gewoon alle match odds van elke competitie te zien krijgen..... En deze combineren..
Je probeert t niet via Coupons toch ofwel?
Je probeert t niet via Coupons toch ofwel?
daydream:
Volgens mij moet t zo..
Volgens mij moet t zo..
(y) klopt, zo moet dat.
Ik kies multiples en dan de coupon (blauwe link) in het hoofdscherm wat je dan ziet.
Volgens sorteer ik op start date. Dan kun je gewoon alles combineren.
Ik kies eerst de back odds van de wedstrijden en vervolgens in het rechtse bet scherm kiezen voor lay multiple.
Antwoord van betfair was trouwens dat de live feed verbroken was tijdns de wedstrijd.
Niet te onbekende wedstrijden spelen dnk ik dan maar....
lay_multiple:
(y) klopt, zo moet dat.
Ik kies multiples en dan de coupon (blauwe link) in het hoofdscherm wat je dan ziet.
Ik kies eerst de back odds van de wedstrijden en vervolgens in het rechtse bet scherm kiezen voor lay multiple.
Antwoord van betfair was trouwens dat de live feed verbroken was tijdns de wedstrijd.
daydream:
Volgens mij moet t zo..
Volgens mij moet t zo..
(y) klopt, zo moet dat.
oke ik heb het gevonden, bedankt iig :)
Helaas verloren bij Portugal.
Had over 4.5 doelpunten gelayed.
Had mijn winst van vanmiddag ingezet (liability 48).
Saldo nu weer 1000 rond cf gisteren.
Ga pas van het weekend weer verder met multiple layen.
Even andere dingen die (nog) belangrijker zijn eerst.
Had over 4.5 doelpunten gelayed.
Had mijn winst van vanmiddag ingezet (liability 48).
Saldo nu weer 1000 rond cf gisteren.
Ga pas van het weekend weer verder met multiple layen.
Even andere dingen die (nog) belangrijker zijn eerst.
Vandaag SpartaPraag tegen een eerste divisionist gelayed voor 50 euro op een gelijkspel.
In de tweede helft gesloten, totaal 28 euro winst.
Saldo nu 1028 / CW 193 ;-)
Het single layen gaat me wellicht nog beter bevallen dan de multiples....
In de tweede helft gesloten, totaal 28 euro winst.
Saldo nu 1028 / CW 193 ;-)
Het single layen gaat me wellicht nog beter bevallen dan de multiples....