Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Helaas Setubal in de rust gebacked. 18 euro verlies. Saldo nu 895, winst 60 euro.
Hey amigo ik had ff een vraagje, het layen van bets heb ik eigenlijk nog nooit gedaan maar hoor het de laatste steeds meer vallen. Ik heb je posts eens bekeken en vond dat je toch wat risico's nam bij je wedstrijd selecties. Die combo's konden evengoed gewoon allemaal kloppen.
Wat mij opviel is dat je meestal wedstijden layed waarbij beide ploegen min of meer aan elkaar gewaagd waren en waarbij het resultaat elke kant kon opdraaien. Is het misschien niet beter om combo's te maken met wedstrijden waarbij de ene ploeg duidelijk sterker is dan de andere. Ik noem nu een stom voorbeeld:
Real Madrid - Zaragoza
Manchester City - Wolves
Bayern Munchen - Fc Koln
Ajax - RKC
De kans dat één van die underdogs eens kan stunten is vrij reeel, maar de kans dat zij alle vier een uitwedstrijd winnen bij een topclub is haast nihil. Oke in geval van verlies zul je dan zwaar moeten afdokken maar dergelijke combo's kunnen toch niet verkeerd aflopen, toch? Is het dan mss niet beter om zo te spelen en eventueel je stakes te verhogen ?
Is deze speelswijze mogelijk of zit ik er compleet naast? Zoals ik reeds aangaf, dat layen heb ik nog nooit eerder gedaan.
Wat mij opviel is dat je meestal wedstijden layed waarbij beide ploegen min of meer aan elkaar gewaagd waren en waarbij het resultaat elke kant kon opdraaien. Is het misschien niet beter om combo's te maken met wedstrijden waarbij de ene ploeg duidelijk sterker is dan de andere. Ik noem nu een stom voorbeeld:
Real Madrid - Zaragoza
Manchester City - Wolves
Bayern Munchen - Fc Koln
Ajax - RKC
De kans dat één van die underdogs eens kan stunten is vrij reeel, maar de kans dat zij alle vier een uitwedstrijd winnen bij een topclub is haast nihil. Oke in geval van verlies zul je dan zwaar moeten afdokken maar dergelijke combo's kunnen toch niet verkeerd aflopen, toch? Is het dan mss niet beter om zo te spelen en eventueel je stakes te verhogen ?
Is deze speelswijze mogelijk of zit ik er compleet naast? Zoals ik reeds aangaf, dat layen heb ik nog nooit eerder gedaan.
Hoi, dat zou ook een strategie kunnen zijn, echter als je dan 4 van zulke wedstrijden pakt gaan de odds naar ik schat 1000+
dan moet je een flinke bankroll hebben om uberhaupt iets in te zetten en als het dan misloopt....
dan moet je een flinke bankroll hebben om uberhaupt iets in te zetten en als het dan misloopt....
Voor straks een draw voor England under 21 tegen Ijsland u21 gelayed tgen odds 8.6.
Inzet 25 euro.
-------
In de rust weer gebacked tegen odds 12.5.
Winst 8 euro.
Saldo 902 euro / cum winst 67 euro
Inzet 25 euro.
-------
In de rust weer gebacked tegen odds 12.5.
Winst 8 euro.
Saldo 902 euro / cum winst 67 euro
Zonet 3 euro verdiend met macedonie-faroer u21.
Correct score any unquoted gelayed tegen 6.2 en later gebacked tegen 8.4.
Saldo nu 905, cum winst 70.
Zijn kleine beetjes, maar wel snel verdiend (enkele minuten) en veel kleintjes maken ook n mooie winst.
Hoofddoel blijft multiple layen. Daavoor moeten eerst competities volgende week weer gaan lopen.
Correct score any unquoted gelayed tegen 6.2 en later gebacked tegen 8.4.
Saldo nu 905, cum winst 70.
Zijn kleine beetjes, maar wel snel verdiend (enkele minuten) en veel kleintjes maken ook n mooie winst.
Hoofddoel blijft multiple layen. Daavoor moeten eerst competities volgende week weer gaan lopen.
Je kan toch interlands layen vandaag?
Thank you Basedgod
yassinos:
Hey amigo ik had ff een vraagje, het layen van bets heb ik eigenlijk nog nooit gedaan maar hoor het de laatste steeds meer vallen. Ik heb je posts eens bekeken en vond dat je toch wat risico's nam bij je wedstrijd selecties. Die combo's konden evengoed gewoon allemaal kloppen.
Real Madrid - Zaragoza
Manchester City - Wolves
Bayern Munchen - Fc Koln
Ajax - RKC
Real Madrid - Zaragoza
Manchester City - Wolves
Bayern Munchen - Fc Koln
Ajax - RKC
Dan ga je dus layen tegen odds van 4000 of zo... Als je dan verliest zijn de spreekwoordelijke rapen pas echt gaar! :o Oke, ik overdrijf nu een beetje qua odds, maar de boodschap lijkt me duidelijk.
Zoals ik al eerder aangaf zie ik geen heil in dit systeem. Het is niet dat ik anderen geen succes gun. Integendeel, deze jongen is bezig zijn mooie bankroll te vernietigen en ik hoop dan ook dat hij zo snel mogelijk stopt. Vroeg of laat gaat het mis.
"Todo bien , todo bien."
basedgod:
Klopt, maar er zitten geen mooie combinatiemogelijkheden bij voor redelijke odds.
Wel 7 euro gepakt door Zwitserland te layen tegen Nederland.
Lay tegen odds 10, back tgen 11.
Idem USA gelayed en gebacked tegen Frankrijk. +3 euro.
Saldo nu 915, cum. winst 80
Voor vanmiddag Oldham tegen Burton gelayed voor een 2 tegen odds 5.4.
Inzet 24 euro.
Oldham speelt een divisie hoger + thuisvoordeel.
Burton doet het een divisie lager redelijk tot goed, ik zie ze echter niet winnen.
Risico indien ze toch winnen is 105 euro.
In play game, dus wellicht sluit ik hem tussentijds.
Inzet 24 euro.
Oldham speelt een divisie hoger + thuisvoordeel.
Burton doet het een divisie lager redelijk tot goed, ik zie ze echter niet winnen.
Risico indien ze toch winnen is 105 euro.
In play game, dus wellicht sluit ik hem tussentijds.
Toch nog 1 gevonden.
Bournemouth tegen Gillingham 2 tegen odds 4.4.
Inzet 25 euro / risico 85 euro.
Bournemouth thuisvoordeel + divisie hoger + laatste twee gewonen.
Gilingham 2 vd laatste 3 verloren.
Bournemouth tegen Gillingham 2 tegen odds 4.4.
Inzet 25 euro / risico 85 euro.
Bournemouth thuisvoordeel + divisie hoger + laatste twee gewonen.
Gilingham 2 vd laatste 3 verloren.