Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
maar:
datel13:
En om nog maar is terug te komen, waarom stop jij maar niet met wedden als jij toch zo goed de 'theorie' weet aangezien jij dan allang moet weten dat er geen winst aan te behalen valt?
Zoals Jeroenunibet81 ook al zei, ik geloof best dat je de bookies kunt verslaan, als je je huiswerk maar doet. Mijn strategie, als je die weten wilt, is om altijd weddenschappen met een odd van zo rond de 2.00 te nemen. De kans dat je die wint of verliest is, zoals we al eerder besproken hebben, ongeveer 50%. (Je zult ook zien dat als thuiswinst op een odd van rond de 2.00 staat, dat de X2 dan ook rond de 2.00 zal staan.) Als ik dus blind zou spelen en 100 keer een euro op zo'n weddenschap zet, zou ik in principe dus al quitte moeten spelen. Ik zou ongeveer 50 keer verliezen, en 50 keer winnen. En aangezien ik een flatstaking-systeem gebruik, en dus iedere keer hetzelfde bedrag inzet, zou dat betekenen dat ik 50 keer een euro win, en 50 keer een euro verlies. En dus 'quitte' zou spelen, in theorie. (Ik zou wel iets verliezen natuurlijk, omdat de odds nu eenmaal altijd in het voordeel van de bookmaker zijn. Ik zou in praktijk dus bijna quitte moeten spelen. Van de 100 euro die ik heb ingezet, kan er ik ongeveer 95 terug verwachten.) En dat is als ik volkomen blind speel dus. Echter, ik speel niet blind. Ik kijk van twee competities in elk geval alle samenvattingen en probeer ook elk weekend een paar hele wedstrijden mee te pakken, lees wedstrijdverslagen en analyses, ik houd het nieuws bij, kijk praatprogramma's over die competities, lees columns van experts, en kijk interviews met coaches en spelers. En mijn 'geheime wapen' is dat ik volgens mij wel goed ben in het vooraf inschatten van de mentaliteit van een team ... Aangezien een mentaliteit van wedstrijd tot wedstrijd verschilt, en dus moeilijk in statistieken te vangen is, zou dat wel eens het verschil kunnen maken in mijn strijd tegen de bookmakers. Bookmakers hebben immers alle statistieken en alle wedstrijdinformatie ook, en waarschijnlijk nog wel veel uitgebreider dan ik, dus alleen daarop zal ik het niet van ze winnen. Dat is althans mijn gedachte daarover. Op die manier hoop ik dus op de langere termijn een positieve score te behalen. Zeg, ik verlies 45 keer, en win 55 keer. Dan haal ik dus al een ROI van 110%, waar ik uitermate tevreden mede zoude zijn. Dit seizoen lijkt het vooralsnog vrij goed te gaan, maar ik heb in november al wel een erg slechte start gemaakt ... dus misschien was mijn goede score op augustus t/m oktober gewoon 'lucky'. De langere termijn zal het moeten uitwijzen. Hoe dan ook, dat is mijn plan de champagne (sic), maar ieder het zijne natuurlijk ...En om nog maar is terug te komen, waarom stop jij maar niet met wedden als jij toch zo goed de 'theorie' weet aangezien jij dan allang moet weten dat er geen winst aan te behalen valt?
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/061/294/1106514-cool_story_bro_super.jpg?1279885294">
Thank you Basedgod
Voor vanavond toch een multiple gelayed, echter een iets lagere inzet van 5,27 euro, netto 5 euro.
Murcia - Deportivo 2 (@ 2.86)
Lens - Sedan 1 (@ 2.63)
Brescia - Sampdoria 1 (@ 2.82)
Totale odds 21.1 en evt risico 106 euro.
Motivatie:
Murcia laatste 5 niet verloren en laatste 3 gewonnen. Deportivo vd laatste 5 uit games 3 verloren.
Lens laatste 5 niet gewonnen. Sedan op een mooie 4e plaats en laatste 2 gewonnen.
Brescia in vrije val en laatste vijf verloren.
Zet vanaf nu bij elke combo motivatie voor mezelf erbij om later te kunnen terugkijken en evt. te leren.
Murcia - Deportivo 2 (@ 2.86)
Lens - Sedan 1 (@ 2.63)
Brescia - Sampdoria 1 (@ 2.82)
Totale odds 21.1 en evt risico 106 euro.
Motivatie:
Murcia laatste 5 niet verloren en laatste 3 gewonnen. Deportivo vd laatste 5 uit games 3 verloren.
Lens laatste 5 niet gewonnen. Sedan op een mooie 4e plaats en laatste 2 gewonnen.
Brescia in vrije val en laatste vijf verloren.
Zet vanaf nu bij elke combo motivatie voor mezelf erbij om later te kunnen terugkijken en evt. te leren.
La Coruna 0-0. Winst binnen. 5 euro erbij.
Saldo nu 890 euro, 55 euro winst.
Saldo nu 890 euro, 55 euro winst.
Ik lees (terecht) vaak op het forum dat om bewijzen wordt gevraagd van gemaakte bets.
Ik ben hier transparant in en zal eens in de zoveel tijd de bets laten zien.
Onderstaand de bets van de afgelopen week.
http://i39.tinypic.com/xba7fd.gif">
Ik ben hier transparant in en zal eens in de zoveel tijd de bets laten zien.
Onderstaand de bets van de afgelopen week.
http://i39.tinypic.com/xba7fd.gif">
Vandaag geen mooie odds voor een combi.
Ik Lay vandaag 1 single.
Bani Suweif - Smouha 2 (@ odd van 3).
Inzet 10.53, evt. verlies bij overwinning Smouha 21.06.
Match is in play bij betfair, wellicht sluit ik hem derhalve tijdens de wedstrijd.
Ik Lay vandaag 1 single.
Bani Suweif - Smouha 2 (@ odd van 3).
Inzet 10.53, evt. verlies bij overwinning Smouha 21.06.
Match is in play bij betfair, wellicht sluit ik hem derhalve tijdens de wedstrijd.
Bani Suweif inmiddels 1-0 voor.
De lay weer gebacked voor 2.49 met odds 13.
8,04 bruto winst, na aftrek commissie 7,63 euro.
(y) :d
Saldo nu 897,63 euro en cumulatief 62,63 winst.
-----
Weet iemand trouwens wat die Austriala Cross Matching bijboeking van 2.77 betekent (zie bovenstaand verloop van mijn account). Deze stond op mij Australian wallet en heb ik nu teruggeboekt naar mijn main wallet. Feitelijk op de één of andere manier dus 2.77 euro cadeau gekregen.
Saldo nu is € 900,42 en cumulatieve winst 65,42 euro.
Vanaf nu zal ik de centen weglaten :-)
De lay weer gebacked voor 2.49 met odds 13.
8,04 bruto winst, na aftrek commissie 7,63 euro.
(y) :d
Saldo nu 897,63 euro en cumulatief 62,63 winst.
-----
Weet iemand trouwens wat die Austriala Cross Matching bijboeking van 2.77 betekent (zie bovenstaand verloop van mijn account). Deze stond op mij Australian wallet en heb ik nu teruggeboekt naar mijn main wallet. Feitelijk op de één of andere manier dus 2.77 euro cadeau gekregen.
Saldo nu is € 900,42 en cumulatieve winst 65,42 euro.
Vanaf nu zal ik de centen weglaten :-)
Bij Worcester - Droysdale 8 euro winst gepakt door de gelayde drawn in de tweede helft terug te backen.m ;-)
Saldo nu 909, cum. winst 74 euro.
Saldo nu 909, cum. winst 74 euro.
Ook vandaag weinig wedstrijden en geen interessante mogelijkheden om te multiple layen. :s
Heb het vandaag bij een lay op 1 wedstrijd gehouden, te weten:
Setubal - Naval 2 (@3.95), inzet 12.08 euro om netto in mijn account op 920 euro uit te komen.
Setubal is een stabiele middenmotor in de Portugese eredivisie. De laatste drie thuiswedstrijden niet verloren.
Naval is een middenmotor in de Portugese Eerste divisie en heeft van de laatste 4 uitwedstrijden slechts 1x gewonnen tegen een degradatiekandidaat.
Risico indien wedstrijd toch in 2 eindigt bedraagt 35.64 euro.
Wedstrijd is vanmiddag in play bij Betfair, dus wellicht sluit ik hem ook wel tijdens de wedstrijd.
We zullen zien. Ik zie uit naar jullie tips vandaag.
Heb het vandaag bij een lay op 1 wedstrijd gehouden, te weten:
Setubal - Naval 2 (@3.95), inzet 12.08 euro om netto in mijn account op 920 euro uit te komen.
Setubal is een stabiele middenmotor in de Portugese eredivisie. De laatste drie thuiswedstrijden niet verloren.
Naval is een middenmotor in de Portugese Eerste divisie en heeft van de laatste 4 uitwedstrijden slechts 1x gewonnen tegen een degradatiekandidaat.
Risico indien wedstrijd toch in 2 eindigt bedraagt 35.64 euro.
Wedstrijd is vanmiddag in play bij Betfair, dus wellicht sluit ik hem ook wel tijdens de wedstrijd.
We zullen zien. Ik zie uit naar jullie tips vandaag.
MTK Budapest - Honved nu rust 0-2.
In de rust MTK (1) gelayed @ odd 12 met inzet 10.53.
Doel sluiten op odd 30
In de rust MTK (1) gelayed @ odd 12 met inzet 10.53.
Doel sluiten op odd 30
en gesloten op odd 20 met inzet 6.32.
Wilde toch niet te lang wachten en ben met snelle winst van 4 euro netto tevreden.
Saldo nu 913 / Winst 78
Wilde toch niet te lang wachten en ben met snelle winst van 4 euro netto tevreden.
Saldo nu 913 / Winst 78