Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Multiple Lay Strategie

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
424 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hey Lay_multiple,
Gaat echt super goed tot dusver:D!! Echt mooi:-)!!
Maar mag ik vragen hoe jij de wedstrijden btje uitzoekt? Hoe bepaal je welke wedstrijd en wat je gaat layen?
Enne.. Kun je niet weer iets van te voren laten weten welke je gaat layen ;-)? Dan kan ik de bet misschien ook meenemen:) ...... :d
0 Vind ik leuk's
Hoi Daydream. Ik kijk met name naar vorm vd ploeg, plek op de ranglijst en evt. thuisvoordeel en natuurlijk of de odds (lees het evt. risico) naar mijn mening acceptabel zijn.
Ik heb al heel veel bets vantevoren geplaatst. Kijk maar terug. Zal dit ook zeker blijven doen.
Jouw keus om evt. mee te spelen. Ik kan nl. ook verliezen....
0 Vind ik leuk's
Ik val bijna van mijn stoel van verbazing... :-|
Heb gisteren toch een keer een multiple gebacked voordat ik ging slapen.
5.43 euro ingezet op een combi van winst door Fluminese en International.
Odds 3.35. Vanmorgen gekeken en beide hebben gewonnen. 18.17 euro -/- 5.43 = 13 euro erbij!
S 1042 / CW 207.
Nog even een recent plaatje van het resultaat van de laatste 5 dagen op mijn account (helaas worden multiples hierin niet meegenomen, heb er echter ook nauwelijks 1 gespeeld):
http://i42.tinypic.com/21lqwyr.png">
0 Vind ik leuk's
Goed bezig hoor, keep up the good work!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
lay_multiple:

http://i42.tinypic.com/21lqwyr.png">

Wat had je gespeeld met correct score bij Portugal - Bosnie? Toch niet 6,2 gelayd he :P
0 Vind ik leuk's
OnzeMichael, zie post van 15 november 23:30u. Had gelayed op > 4.5 doelpunten, of eigenlijk unquoted score (alles waarbij 1 vd 2 teams meer dan 4x scoren) ....
lay_multiple:
Helaas verloren bij Portugal. Had over 4.5 doelpunten gelayed. Had mijn winst van vanmiddag ingezet (liability 48). Saldo nu weer 1000 rond cf gisteren. Ga pas van het weekend weer verder met multiple layen. Even andere dingen die (nog) belangrijker zijn eerst.
0 Vind ik leuk's
Vandaag weinig wedstrijden. Gelukkig volg ik ook ijshockey.
Heb voor vanavond in de Zweedse Eredivisie Modo - HV71 een 1 gelayed tegen odds 3,1 voor 20 euro.
Eventuele verplichting indien Modo wint is 42 euro.
HV 71 is trotse koploper en heeft 4 vd laatste 5 wedstrijden gewonnen.
Modo staat een na laatste en verliest 4 vd laatste vijf.
Vindt de quotering voor Modo dan ook erg laag en heb besloten deze te layen.
Het is een in play match, dus wellicht tussentijds sluiten.
Is weliswaar geen voetbal maar wellicht kunnen enkelen een dergelijke incidentele uitstap op deze voetballoze dag ook wel waarderen.... ;-)
-------
Na 2e periode staat Modo helaas voor.
Voor de zekerheid 40 euro gebacked tegen 1.55.
20 euro verlies :-(
Sometimes you win, sometimes you lose.
Kan het in ieder geval beter bij voetbal houden.
0 Vind ik leuk's
Gelukkig direct daarna weer 16 euro winst gehaald bij Man United reserves tegen Wigan reserves.
Saldo nu 1040 / CW 205
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond een combi van 2 games gelayed:
CSKA Moskou - Rubin Kazan 2 @ 4.42
Charleroi - Vise 2 @ 5.5
Inzet 10.53, odds 24.22
0 Vind ik leuk's
Oeps... Kazan wint vind ik toch wel verrassend bij CSKA.
Nu maar hopen dat Vise niet gaat stunten. :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.