Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Multiple Lay Strategie

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
424 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hoi,
ben weer na lange tijd op dit forum ...las met veel interesse dit topic ...ik volg namelijk vaak dezelfde strategie namelijk het layen van ploegen ...vind het easy money maar soms ga je wel keihard op je bek ...zoals afgelopen zondag met vitesse.
ga jij vandaag nog iets layen?
0 Vind ik leuk's
Gisterenavond iin play unqouted scores op Tottenham en bij Malaga gelayed.
Daarnaast bij tennis ook nog de dubbel van Bhupathi / Paes gelayed.
In totaal 60 euro gewonnen.
S 981 / CW 146
0 Vind ik leuk's
kiki:
hoi, ben weer na lange tijd op dit forum ...las met veel interesse dit topic ...ik volg namelijk vaak dezelfde strategie namelijk het layen van ploegen ...vind het easy money maar soms ga je wel keihard op je bek ...zoals afgelopen zondag met vitesse. ga jij vandaag nog iets layen?

Ha, eindelijk een medestander, leuk dat je dit topic volgt.
Ik ben nog aan het speuren.
Heb jij nog tips?
0 Vind ik leuk's
Zojuist 11 euro gewonnen met een lay over 4.5 goals bij Wigan reserves - Blackburn reserves
Gelayed 25 euro tegen odds 8.11. In de eerste helft gesloten voor odds 15.1 voor 13.42 euro.
Winst 11 euro.
S 992 / CW 157
------
update 16.42uur
Ook nog 10 euro winst gepakt bij Cibalia - Vinovgorod.
Had Vinovgorod voor 15 euro gelayed tegen odds 7.8 en gebacked na de 1-0 voor odds 28 voor 4.15 euro.
Saldo weer boven de 1.000 :-)
S 1.002 / CW 167
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond Ajax gelayed voor 30 euro tegen odds 5.2.
Teveel afwezigen in de voorhoede. Zie ze niet winnen daar in Frankrijk.
Zal hem tijdens de wedstrijd terug backen indien zich een gunstig moment voor doet.
----
Tevens Zagreb als eerst scorende ploeg tegen madrid gelayed voor 12.5 euro en odds 9.
Ze hebben nog geen goal gemaakt. Ze mogener van mij best 1 maken, zolang het maar niet de 1-0 is.
0 Vind ik leuk's
Snap ik het goed als de wedstrijd dus positief verloopt zet je zo in dat je niet verliest waardoor je bet eigenlijk een surebet wordt? Je gokt hier dus een soort van dat de bet een surebet wordt, begrijp ik dat goed?
Wel goed bezig hoor! Je staat weer "quitte"
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Snap ik het goed als de wedstrijd dus positief verloopt zet je zo in dat je niet verliest waardoor je bet eigenlijk een surebet wordt? Je gokt hier dus een soort van dat de bet een surebet wordt, begrijp ik dat goed?
Wel goed bezig hoor! Je staat weer "quitte"

Dat klopt inderdaad. Dit kun je berekenen via bijv. Betcalc.com via de lay / back trade calculator.
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:

----
Tevens Zagreb als eerst scorende ploeg tegen madrid gelayed voor 12.5 euro en odds 9.
Ze hebben nog geen goal gemaakt. Ze mogener van mij best 1 maken, zolang het maar niet de 1-0 is.

:d :d dat gaat snel, na 2 minuten al 1-0 voor Real.
12,5 euro in the pocket.
-------
Vind ajax toch goed spelen. Voor de zekerheid weer gebacked 30 euro voor odds 5.
Indien Ajax wint 6 euro verlies, anders geen winst of verlies.
0 Vind ik leuk's
SOrry van m'n late reactie ...ook ik was vol voor de Ajax lay gegaan ....ze misten idd veel spelers maar het was toch billen knijpen zeg in de 2e helft .....had uiteindelijk stalen ballen door Ajax niet te backen en dus de volle winst te pakken :) leverde een mooie winst van 45 op :)
0 Vind ik leuk's
kiki:
SOrry van m'n late reactie ...ook ik was vol voor de Ajax lay gegaan ....ze misten idd veel spelers maar het was toch billen knijpen zeg in de 2e helft .....had uiteindelijk stalen ballen door Ajax niet te backen en dus de volle winst te pakken :) leverde een mooie winst van 45 op :)

Pff, idd stalen zenuwen! Gefeliciteerdman.
Netjes, ik had ze wel gebacked zoals je kunt lezen.
Nog wel een aantal euri gesprokkeld vanavond met het layen van aantal doelpunten en Zagreb (zie hierboven).
Saldo nu 1031 / CW 196.
Morgen weer nieuwe kansen ;-)
Fijne avond nog allen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.