Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
;-) Het blijft te leuk om te doen. Alsnog net (na 60 minuten 1-0 stand) een bet geplaatst.
Etar - Neftohimik lay over 3.5 goals voor odds 5.5 en inzet 29,25 euro.
Direct na de 2-0 nog een keer bij gelayed tegen odds 4 en inzet 21.75 euro (totaal 50 euro tegen gemiddeld odds 3.88).
Inmiddels weer gebacked totaal tegen odds 10.5 en 23.23 euro.
Ongeacht het aantal goals nu zeker van 25 euro netto winst.
Dat betekent een nieuwe hoogste stand (was zondag 1085 voor het grote verlies bij 2 wedstrijden)!
:-) S 1.100 / CW 265 :-)
Etar - Neftohimik lay over 3.5 goals voor odds 5.5 en inzet 29,25 euro.
Direct na de 2-0 nog een keer bij gelayed tegen odds 4 en inzet 21.75 euro (totaal 50 euro tegen gemiddeld odds 3.88).
Inmiddels weer gebacked totaal tegen odds 10.5 en 23.23 euro.
Ongeacht het aantal goals nu zeker van 25 euro netto winst.
Dat betekent een nieuwe hoogste stand (was zondag 1085 voor het grote verlies bij 2 wedstrijden)!
:-) S 1.100 / CW 265 :-)
15 euro verdiend by layen (odds 7.77 direct na 0-1) over 3.5 bij de Etoile wedstrijd. Net gebacked tegen odds 25 (y)
S 1.115 / CW 280
S 1.115 / CW 280
Lang gezocht en mijns inziens een goede value bet gevonden voor zodadelijk.
Emmen - MVV , lay winst MVV odd 2.02 inzet 50 euro.
Evt verlies indien MVV wint is 51 euro.
-----
Update, na de 0-1 terug gebacked vor 70 euro.
Verlies 21 euro.
S 1094 / CW 259
Emmen - MVV , lay winst MVV odd 2.02 inzet 50 euro.
Evt verlies indien MVV wint is 51 euro.
-----
Update, na de 0-1 terug gebacked vor 70 euro.
Verlies 21 euro.
S 1094 / CW 259
Bij Volendam na de 2-0 een gelijkspel gelayed tegen odds 12 voor 25 euro.
lay_multiple:
lol daar ga je als het zo blijft :)
onzemichael:
lay_multiple:
Good old Jackie Tuyp soort de winnende treffer in de 90e minuut. Mazzel als een hond met 7 l*llen.
Tijd om deze strategie aan de wilgen te hangen, zou ik zeggen! :)
"Todo bien , todo bien."
onzemichael:
lay_multiple:
lol 90'+2 = Jack Tuyp 3-2
Volgens mij mag jij wel een week lang zijn voeten kussen ;)
Kom je goed weg !!!!
Winnen is voor Winnaars
Ik had mijn verlies (50 euro) na de 2-1 al genomen.
Echter weer veel geld gewonnen (75 euro) bij Udinese door de 0-0 in de 65 minuut te layen.
De odd was toen maar 2.1. Per saldo vanavond twee euro erbij.
S 1.117 / CW 282
Echter weer veel geld gewonnen (75 euro) bij Udinese door de 0-0 in de 65 minuut te layen.
S 1.117 / CW 282
lay_multiple:
S 1.117 / CW 282
S 1.117 / CW 282
Zoals je wellicht al gemerkt heb zie ik totaal geen heil in je systeem, maar ik vind het wél knap dat je durft je verlies te nemen. Veel mensen zouden een lay-bet toch laten staan, in de hoop dat alsnog een van beide teams weet te scoren. In dit geval viel die goal, maar zoiets gaat vroeg of laat fout. Goed dat je dat zelf ook inziet.
Ondanks dat ik af en toe wat kritisch ben wens ik je natuurlijk het allerbeste toe! (h)
"Todo bien , todo bien."