Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Thanks Jeroen, het is een risicovolle strategie. De winsten moeten af en toe en grote klap zien op te vangen.
Door tijdig verlies te nemen, mede op gevoel als ik denkndat het misgaat, probeer ik de grote verliezen te beperken.
Door tijdig verlies te nemen, mede op gevoel als ik denkndat het misgaat, probeer ik de grote verliezen te beperken.
Vraag aan Lay_multiple:
Als ik bij mijn account en dan betting profit & loss doe van vandaag, dan pakt hij de combi's (back multiple) niet mee! Weet je hoe je ervoor kan zorgen dat die er wel bij komen te staan of is dat niet mogelijk?
Als ik bij mijn account en dan betting profit & loss doe van vandaag, dan pakt hij de combi's (back multiple) niet mee! Weet je hoe je ervoor kan zorgen dat die er wel bij komen te staan of is dat niet mogelijk?
onzemichael:
Vraag aan Lay_multiple:
Vraag aan Lay_multiple:
Klopt multiples neemt hij niet mee en zijn in de betting history ook niet terug te vinden in detail.
Dat is wel een slechte zaak inderdaad.
Zelf vandaag weer euro's gesprokkeld in wedstrijden van Arsenal, VVV en Juventus. Op over een x aantal goals gelayed en tijdens de game weer met gegarandeerde winst gebacked. Totaal 26 euro erbij (y)
S 1.143 / CW 308
Heb nu de eerste kotingsstaffel op de commissie geraakt.
Krijg nu 2% korting op de commissie van 5%, betaal nu dus 4,9% ..... :-(
Krijg nu 2% korting op de commissie van 5%, betaal nu dus 4,9% ..... :-(
Zonet Cottbus - Ingolstadt een 2 gelayed tegen odds 4.9, inzet 25 euro.
Inglstadt heeft nog geen punt in uitwedstrijden gehaald dit seizoen.
Verder Werder - Stuttgart een 2 gelayed voor odds 3.45 en inzet 25 euro.
Vandaag reeds 12 euro winst behaald bij over 3.5 goals bij Betis ( gelayed en gebacked tijdens de game, gegarandeerde winst )
S 1.155 / CW 320
Inglstadt heeft nog geen punt in uitwedstrijden gehaald dit seizoen.
Verder Werder - Stuttgart een 2 gelayed voor odds 3.45 en inzet 25 euro.
Vandaag reeds 12 euro winst behaald bij over 3.5 goals bij Betis ( gelayed en gebacked tijdens de game, gegarandeerde winst )
S 1.155 / CW 320
Ik heb 29 euro winst gepakt bij RKC tegen Feyenoord (y)
:d Vind het mooi geweest voor vandaag. Cottbus en Werder weer zonder winst of verlies gebacked.
Saldo nu 1.184 / CW 349
Fijne zondag nog en succes met de bets! ;-)
:d Vind het mooi geweest voor vandaag. Cottbus en Werder weer zonder winst of verlies gebacked.
Saldo nu 1.184 / CW 349
Fijne zondag nog en succes met de bets! ;-)
Kon het niet laten en zonet nog de volgende bets met winst gesloten:
Porto - Braga Lay over 3.5 goals voor odds 11 en inzet 25 euro om 20:29 uur.
Back the bet voor 15 euro en odds 18.4 om 20.36 uur.
Bij under 3.5 nu 10 euro winst en bij over 3.5 11 euro
Ik zie met dat het 3-1 is, dus 11 euro erbij.
Bilbao - Granada lay over 4.5 goals in de rust voor odds 11 en 25 euro ( ruststand was 0-1).
Na 8 minuten in de tweede helft gebacked voor 17 euro en odds 16.5.
Bij under 4.5 nu 8 euro winst en bij boven 4.5 evt 13.5 euro winst.
Uitgaande van Bilbao under 4.5 ( tweede helft is nog bezig ):
S 1.203 / CW 368
----
Update: inderdaad under 4.5.
Porto - Braga Lay over 3.5 goals voor odds 11 en inzet 25 euro om 20:29 uur.
Back the bet voor 15 euro en odds 18.4 om 20.36 uur.
Bij under 3.5 nu 10 euro winst en bij over 3.5 11 euro
Ik zie met dat het 3-1 is, dus 11 euro erbij.
Bilbao - Granada lay over 4.5 goals in de rust voor odds 11 en 25 euro ( ruststand was 0-1).
Na 8 minuten in de tweede helft gebacked voor 17 euro en odds 16.5.
Bij under 4.5 nu 8 euro winst en bij boven 4.5 evt 13.5 euro winst.
Uitgaande van Bilbao under 4.5 ( tweede helft is nog bezig ):
S 1.203 / CW 368
----
Update: inderdaad under 4.5.
Voor de volgers nog de huidige status:
http://i43.tinypic.com/2e19aaa.jpg">
http://i43.tinypic.com/2e19aaa.jpg">
Bij de 3 Singaporese wedstrijden in totaal 37 euro gesprokkeld op lays en backs op aantal doelpunten (teveel bets om op te noemen).
S 1.240 / CW 405
S 1.240 / CW 405
Voor zodadelijk:
Cambuur - Almere, lay over 6.5 goals tegen odds 11, inzet 35 euro.
Cambuur - Almere, lay over 6.5 goals tegen odds 11, inzet 35 euro.