Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Multiple Lay Strategie

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
424 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wat denk je van vandaag?
ik dacht eraan om Milan te layen en Olympiakos :) Wil ook Dortmund maar vind ze gevaarlijk!!
0 Vind ik leuk's
Vanmiddag Sofia gelayed en gebacked tijdens de wedstrijd, winst 5 euro.
Tevens vanmiddag Crotone gelayed tegen Bologna en niet meer gebacked, winst 15 euro.
S 1.051 / CW 216
0 Vind ik leuk's
kiki:
wat denk je van vandaag?
ik dacht eraan om Milan te layen en Olympiakos :) Wil ook Dortmund maar vind ze gevaarlijk!!

Olympiakos gelayed voor odds 6.6 en inzet 18 euro ( max risk 100)
Daarnaast bij Valencia Genk under 1.5 goals gelayed tegen odds 6.8 voor 17,25 euro ( risk 100 euro)
Idem Leverkusen tegen Chelsea under 1.5 goals gelayed voor 35 euro tegen odds 3.75 ( risico 83 euro)
Er moet dus veel gescoord worden vanavond.
Wat heb jij gedaan?
Succes vanavond!
0 Vind ik leuk's
Valencia al snel binnen +18 euro.
Leverkussen - Chelsea tijdens de rust gebacked, verlies -/- 30 euro
Alleen Marseille nu nog open.
Marseille inmiddels gesloten met 1 euro winst.
Daarnaast bij Milan - Barca 7 euro gepakt bij lay over 6.5.
Mochten er 7 goals vallen is de winst zelfs 15 euro.
Totaal vanavond -/- 4 euro. Evt nog beter als Leverkussen - Chelsae onder 2 goals blijft en Milan en Barca er nog een paar inschieten.
Wil even grote verliezen voorkomen. Derhalve alles nu gesloten.
0 Vind ik leuk's
Pfff gelukkig Olympiakos tijdig gebacked. :p
Saldo na vanavond 1045 / CW 210.
0 Vind ik leuk's
kiki:
wat denk je van vandaag? ik dacht eraan om Milan te layen en Olympiakos :) Wil ook Dortmund maar vind ze gevaarlijk!!

Hoi Kiki, hoe is het afgelopen?
Milan en Dortmund blijkt een prima keus te zijn geweest (y)
Olympiakos heeft gewonnen :s
Had je tussentijds gebacked?
Nog ideeën voor vandaag?
0 Vind ik leuk's
Ik heb voorlopig 2 bets geplaatst voor vanavond
18 uur:
----------
Fiorentina - Empoli lay 2 tegen odds 11 inzet 30 euro.
Doel is tussentijds te sluiten.
Fiorentina is thuis sterk in de Serie A, alleen van Lazio verloren.
Laatste keer thuis keurige 3-0 overwinning op Parma.
Empoli is een club uit de Serie B (divisie lager) en staat daar 5e van onderen.
Van de 7 uitwedstrijden in de Serie B er dit jaar slechts 1 gewonnen.
20.30 uur:
--------------
Genoa - Bari lay 2 tegen odds 7.8 inzet 40 euro.
Genoa is thuis nog ongeslagen in de Serie A.
Bari is een club uit de middenmoot van de Serie B (divisie lager) en heeft van de laatste 6 wedstrijden er slechts 1 gewonnen.
Van de 8 uitwedstrijden in de Serie B er dit jaar 4 gewonnen, echter ik zie ze, mede gezien de recente vormstatistieken, niet bij Genoa winnen.
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:
Ik heb voorlopig 2 bets geplaatst voor vanavond
18 uur:
----------
Fiorentina - Empoli lay 2 tegen odds 11 inzet 30 euro.
Doel is tussentijds te sluiten.
Fiorentina is thuis sterk in de Serie A, alleen van Lazio verloren.
Laatste keer thuis keurige 3-0 overwinning op Parma.
Empoli is een club uit de Serie B (divisie lager) en staat daar 5e van onderen.
Van de 7 uitwedstrijden in de Serie B er dit jaar slechts 1 gewonnen.
20.30 uur:
--------------
Genoa - Bari lay 2 tegen odds 7.8 inzet 40 euro.
Genoa is thuis nog ongeslagen in de Serie A.
Bari is een club uit de middenmoot van de Serie B (divisie lager) en heeft van de laatste 6 wedstrijden er slechts 1 gewonnen.
Van de 8 uitwedstrijden in de Serie B er dit jaar 4 gewonnen, echter ik zie ze, mede gezien de recente vormstatistieken, niet bij Genoa winnen.

Ik begrijp je redenering, maar houdt er rekening mee dat deze ploegen met een b-elftal (kunnen) gaan spelen, gisteren deden chievo en bologna dat ook, ze wonnen overigens wel.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Thijs, thanks voor de waarschuwing. Altijd goed om overwegingen van anderen mee te nemen.
Ik zal de matches close volgen.
Ik neem echter toch aan dat deze Serie A clubs niet snel uit de beker willen vliegen.
Verder nog een uitstap naar tennis gemaakt voor straks om 13:15 uur:
Dubbel Bopanna / Querish gelayed voor 50 euro met odds 2.18.
Odds fluctueren erg heftig tijdens tennis matches, zal hem dus tussentijds met winst proberen sluiten.
--
Update 11:53 u
Weer gesloten tegen 2.3 voor 47.39.
2.61 euro winst voordat de wedstrijd begonnen is.
0 Vind ik leuk's
Salgaocar - Churchill in de rust (0-0) gelayed voor over 3.5 goals voor odds 17 inzet 11 euro.
Inmiddels na de 1e goal bij gelayed. Nu 30 euro tegen gemiddeld 12.73 odds.
=====
Yes, 1-1 geworden. 30 euro erbij in the pocket.
Ben eigenlijk al weer tevreden voor vandaag en ga proberen om Fiorentina en Genoa voor de wedstrijd al neutraal of met kleine winst te backen / sluiten.
=====
Update: gelukt, beide weer neutraal gesloten.
Saldo nu 1.075 / CW 240 :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.