Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Multiple Lay Strategie

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
424 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oeps, lijkt nu al verkeerd te gaan. Atletico, az en rennes staan al op voorsprong.
0 Vind ik leuk's
Nu staat Rennes weer achter, zo snel kan het gaan.... Hopen dat Celtic het vasthoudt....
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:
Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.

Je zegt in je eerste zin al dat deze strategie niet werkt ;)
Succes iig. Mijn tip voor jou is om de 0-0 te layen bij wedstrijden, die strategie zal nog beter werken :P
0 Vind ik leuk's
Mijn tip is om combi's van 2 wedstrijden te maken.. quotejes van 1,50 (y) (bijna) altijd prijs ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

(....)
Succes iig. Mijn tip voor jou is om de 0-0 te layen bij wedstrijden, die strategie zal nog beter werken :P

Maar ook die strategie gaat natuurlijk een keer mis...
Ik ga er mijn vingers in ieder geval niet aan branden! (h)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Eerste winst is binnen. Az en rennes niet gewonnen, dus 10 euro netto in de knip. 0-0 layen heb ik in het verleden ook geprobeerd, werkte niet gezien hoge odds als hij toch valt. Met name combi van uitploegen zal moeten werken in deze strategie. We zullen het zien, ik blijf posten.
Saldo nu 845, winst 10 euro.
0 Vind ik leuk's
De kans dat je 3 keer achter elkaar een 6 gooit met een dobbelsteen is 1 op 216. Grofweg 10 keer zo 'onmogelijk' als jij je 200 euro verliest terwijl je een 10tje probeert te pakken dus. Toch weet iedereen die wel eens een dobbelsteen heeft gegooid dat 3 keer achter elkaar 6 gooien regelmatig voorkomt. Als je maar lang genoeg blijft gooien, kan je er eigenlijk gewoon op wachten.
Zo kan je er eigenlijk ook gewoon op wachten dat jij je geld een keer kwijtraakt. Goed bedoeld advies: stop ermee, dit is een volstrekt kansloze strategie.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Voor vanavond, lay:
Emmen - Gae 2 (@ 1.83)
Almere - Den Bosch 2 (@ 2.45)
Agovv - Sparta 2 (@1.67)
Polonia Warschau - Lech Poznan 2 (@ 2.64)
Totale odds 20.01, inzet 10.53 euro.
Eventueel verlies indien allen een 2 worden 200 euro. Indien 1 vd 4 geen 2 dan 10 euro netto winst.
Wish me luck en tot vanavond!
0 Vind ik leuk's
Emmen bedankt! Weer 10 euro in de pocket.
Saldo nu 855, cumulatieve winst 20 euro.
Morgen weer een nieuwe combi die ik zal layen.
0 Vind ik leuk's
polonia ook 1-0 ;) gefeliciteerd iig
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.