Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met TipBet

Goedenavond,

Ik ben erg benieuwd of er mensen ervaring hebben met de bookmaker tipbet.

Het lijkt me een leuke bookmaker om uit te proberen.

maar zijn ze te vertrouwen met uitbetalingen en cetra..

groetjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmarkos18 in 12-08-2016 16:16 Bookmakers
in 12-08-2016 16:16 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Beide bonussen gepakt. Eerste keer 1500 eu rondgespeeld binnen 20u. Aardige winst proberen uit te betalen, reload bonus gedaan helaas alles die 100 eu+200 eu bonus kwijt door die gemiste penalty van CR7.

Lage odds, 1 bet per game, minimaal 1.6 odd, wat laag is vergeleken met veel bookies.

Uitbetalen laat op zich wachten daar ik onnodig veel bewijs moet laten zien. Eindelijk alles geverifieerd op t moment dus we gaan zien wanneer het uitbetaald wordt.

1 dikke groene whatsapp pop up continue in het beeld dus dat men claimt dat er geen live chat is is natuurlijk onzin.

Conclusie, qua bonussen een redelijke bookie op het moment tot het WK over is, daarna gauw wegwezen.

0 Vind ik leuk's

Ik moest fotos van mijn id en adres sturen en die was goedgekeurd. Ik zou binnen 48 uur mijn winsten op mijn neteler hebben. 48 uur later word mijn withdraw gecanceld en krijg ik een email dat ik ook nog fotos van mijn neteller account moet sturen. Nu afwachten hoelang dit gaat duren. Mooie bonus maar voor de rest snel weg hier!!!

0 Vind ik leuk's

@Totomaster. Heb je met je creditcard geld geboekt? Dan kun je over 24uur weer een mail verwachten. Ze willen een foto met de eerste 6 cijfers en laatste 4 van je creditcard zien.

Vrijdag jl. op withdrawal gedrukt en still counting....

Zodra ik het geld weg heb scheld ik ze toch de mail vol over hun 'service'!. Wat een drama! Begin er niet aan.

0 Vind ik leuk's
Op di. 26 jun. 2018, 19:58 schreef rjansen82:

@Totomaster. Heb je met je creditcard geld geboekt? Dan kun je over 24uur weer een mail verwachten. Ze willen een foto met de eerste 6 cijfers en laatste 4 van je creditcard zien.

Vrijdag jl. op withdrawal gedrukt en still counting....

Zodra ik het geld weg heb scheld ik ze toch de mail vol over hun 'service'!. Wat een drama! Begin er niet aan.

Nee via neteller en nadat ik dus een kopie van mijn id en adres had gestuurd zou ik binnen 48 uur mijn winsten ontvangen. Na 48 uur kreeg ik een email dat ik mijn neteller documenten sturen moet. Nu gedaan en nu weer afwachten

0 Vind ik leuk's

Het word nog gekker. Nu krijg ik te horen kopie van documenten die via mobiel zijn gemaakt mogen niet dus moet ik ze opnieuw sturen met fotos via de computer

2 Vind ik leuk's

Ik heb maar 50 euro gestort voor de 100% bonus actie om deze bookie te proberen. Het is echter niet een interessante bookmaker als je op tennis wilt wedden. Odds liggen in haast elk geval lager dan gemiddeld en het live aanbod is dramatisch. Zo boden ze vanmiddag een stuk of 10 ITF wedstrijden wel aan (derde niveau) terwijl er tientallen WTA en ATP (Wimbledon kwalificatie) wedstrijden live bezig waren die ze niet aanboden bij de LIVE betting sectie... En zo te zien wordt uitbetalen straks ook nog een probleem als ik het zo lees...

0 Vind ik leuk's
Ja, mijn reactie is nuttig.

ik heb een advies voor jullie. klik via mobiel op die whatsapp tekentje op hun site dan krijg je via de app een medewerker die snel en behulpzaam is. Ik heb een uur geleden nogmaals mijn neteller document gestuurd via desktop en die meneer liet het meteen verifieren en binnen een uur was mijn opvraging ook verwerkt en hij bood netjes zijn excuses aan dat het wat langer duurde

3 Vind ik leuk's
Op wo. 27 jun. 2018, 14:16 schreef totomaster:

ik heb een advies voor jullie. klik via mobiel op die whatsapp tekentje op hun site dan krijg je via de app een medewerker die snel en behulpzaam is. Ik heb een uur geleden nogmaals mijn neteller document gestuurd via desktop en die meneer liet het meteen verifieren en binnen een uur was mijn opvraging ook verwerkt en hij bood netjes zijn excuses aan dat het wat langer duurde

Gouden tip! Geregeld! Stuur de factuur maar ;)

0 Vind ik leuk's

In eerste instantie werd mijn verificatie niet goedgekeurd omdat op mijn Skrill screenshot geen url stond, opnieuw ingezonden, goedgekeurd en withdrawal meteen goedgekeurd. Welkomstbonus is goed bevallen en ben nu begonnen aan de WK bonus. Wat mij betreft alleen maar positieve geluiden over deze bookie, behalve dat de odds echt scherper moeten om te kunnen concurreren.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Mijn eerste grote winst van de welkom bonus staat nu netjes op mijn Skrill na een traag verificatieproces. Nu mijn forse winst van de WK bonus uit laten betalen, moet je €5 betalen omdat je een 2e withdrawal maakt binnen een week. Zo ouderwets. Nog een reden deze bookie te vermijden.

2 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.