Ervaringen met TipBet
Ik ben erg benieuwd of er mensen ervaring hebben met de bookmaker tipbet.
Het lijkt me een leuke bookmaker om uit te proberen.
maar zijn ze te vertrouwen met uitbetalingen en cetra..
groetjes.
Duurde de uitbetalingen bij Tipbet lang bij jullie? En hoe liep de verificatieprocedure? :)
Ik ben al 3 dagen aan het wachten. Vanmorgen in de chat bleek dat ik nog documenten moest toesturen (ID, Skrill account schermprint en bankafschrift) en vanaf nu duurt het nog (maximaal) 48 uur. Kan er wel boos om worden, maar standaard procedure volgens mij.
Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niks gehoord van ze. Stuurde ze jou een mailtje met de vraag om die gegevens?
nope, moest ik zelf achter komen via de chat.
Als je bonus rondspeelt kan je op een exchange zoals betfair je weddenschap layen. Dan verlies je meestal een paar euro maar dan kan je niet je hele bonus kwijt traken.
Vanochtend probeerde ik een bet te plaatsen met odd 1.5.
Die werd niet geaccepteerd omdat het onder 1.6 was.
Dit klinkt alsof je bet-mogelijkheden gelimiteerd zijn zolang je de bonus niet hebt rondgespeeld.
Als dat zo is, vind ik dat erg vreemd. Mocht ik dit fout hebben, corrigeer me dan gerust.
Tja. Tipbet is nou typisch zo'n bookie waar ik alleen speel ivm bonussen. Voor de rest mij niet gezien. Geef mij maar gewoon Unibet, Premium/Bwin en WilliamHill als mijn main bookmakers.
Idd, ik had via de chat van een van de medewerkers van tipbet een 25 euro bonus gehad met hele lastige rondspeel voorwaarden. (ach gratis is gratis). Na even gespeeld te hebben op tipbet ben ik daar gestopt, live spelen is niet interessant door onhandige interface, de odds zijn niet geweldig en de rondspeel voorwaarden ruk.
Ik heb mooi die van betfirst gepakt, altijd wel tevreden over die bookie.
Je kan alleen bets plaatsen die binnen de bonusvoorwaarden vallen (minimaal 1.60 en max 1 weddenschap per wedstrijd)
Zowel pre-match als live aanbod erg matig. Odds ook iets lager tov unibet, maar niet heel veel.
Livechat reageert erg snel en is erg behulpzaam. Verder hebben ze natuurlijk mooie bonussen met goede rondspeelvoorwaarden. Ik zou de bonussen proberen rond te spelen en dan snel weg gaan :)
Vanochtend probeerde ik een bet te plaatsen met odd 1.5.
Die werd niet geaccepteerd omdat het onder 1.6 was.
Dit klinkt alsof je bet-mogelijkheden gelimiteerd zijn zolang je de bonus niet hebt rondgespeeld.
Als dat zo is, vind ik dat erg vreemd. Mocht ik dit fout hebben, corrigeer me dan gerust.
Waarom zou je dat willen? De bet telt toch niet voor je rondspeelvoorwaarden en je kan bij een andere bookie sowieso een hogere odd vinden.
Ik heb gisteren de welkomstbonus rondgespeeld en mn documenten ingediend, nu eens zien of de uitbetaling wil vlotten en ik voor de world cup bonus ga. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met deze bookmaker (voor de bonussen dan, de odds zijn mij te laag om er vaker te komen).
Ik wacht al vanaf vrijdag op uitbetaling. Echt een schande!
Ze hebben geen live chat via mobiel he? Op de laptop kan ik wel de chat in. Ik wacht ook op mijn uitbetaling naar neteller
Ik moet nog iet van 600 rondspelen, daarna is het uitbetalen en snel wegwezen daar.