Ervaringen met TipBet
Goedenavond,
Ik ben erg benieuwd of er mensen ervaring hebben met de bookmaker tipbet.
Het lijkt me een leuke bookmaker om uit te proberen.
maar zijn ze te vertrouwen met uitbetalingen en cetra..
groetjes.
Ik ben erg benieuwd of er mensen ervaring hebben met de bookmaker tipbet.
Het lijkt me een leuke bookmaker om uit te proberen.
maar zijn ze te vertrouwen met uitbetalingen en cetra..
groetjes.
in 12-08-2016 16:16 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hier in ieder geval 1 user die zegt dat de uitbetaling erg snel was
https://www.top100bookmakers.com/bookies_tipbet.php
Bericht gewijzigd door wedden op di 16 mrt. 2021, 10:24
dank voor de reactie.
Maar ik zoek eerder reacties van gebruikers en niet recensies van websites...
ik wacht het rustig af.
Maar nogmaals dank je wel.
Maar ik zoek eerder reacties van gebruikers en niet recensies van websites...
ik wacht het rustig af.
Maar nogmaals dank je wel.
Ik ga hem uitproberen. ik hou je op de hoogte.
Registratie, storting en bonus toevoeging gingen heel soepel in ieder geval.
Registratie, storting en bonus toevoeging gingen heel soepel in ieder geval.
Ik heb er een account aangemaakt en er gespeeld, nooit problemen gehad. (y) odds zijn niet je van het, maar het is zeker een betrouwbare partij. Ook redelijk grote sponsor van Bayer Leverkusen als ik het goed heb.
Maar die roll over is hoog toch? Las als t goed is bij 200 procent bonus iets van 15 keer rondspelen op odd van 2 toch?
[quote]
Tipbet 50% Welcome Bonus
The first deposit amount and the bonus amount has to be turned over together at least eight (8) times on sports bets or live betting at Tipbet´s website at the respective total odds listed in clause 12 below, before a withdrawal can be requested.
Tipbet 100% welcome bonus
The first deposit amount and the bonus amount has to be turned over together at least twelve (12) times on sports bets or live betting at Tipbet´s website at the respective total odds listed in clause 12 below, before a withdrawal can be requested.
Tipbet 200% welcome bonus
The first deposit amount and the bonus amount has to be turned over together at least fifteen (15) times on sports bets or live betting at Tipbet´s website at the respective total odds listed in clause 12 below, before a withdrawal can be requested.
Tipbet 50% Welcome Bonus
The first deposit amount and the bonus amount has to be turned over together at least eight (8) times on sports bets or live betting at Tipbet´s website at the respective total odds listed in clause 12 below, before a withdrawal can be requested.
Tipbet 100% welcome bonus
The first deposit amount and the bonus amount has to be turned over together at least twelve (12) times on sports bets or live betting at Tipbet´s website at the respective total odds listed in clause 12 below, before a withdrawal can be requested.
Tipbet 200% welcome bonus
The first deposit amount and the bonus amount has to be turned over together at least fifteen (15) times on sports bets or live betting at Tipbet´s website at the respective total odds listed in clause 12 below, before a withdrawal can be requested.
Best veel om rond te spelen met min quot van 2 euro volgens mij
totomaster:
idd ik vertrouw die bonussen niet is gewoon bullshit enige wat ik kan bedenken is voor zo'n hoge odd is dat je eerste helft gelijk geeft meestal is dat 2 euro of meer maar je moet dat 8 x herhalen dus je kans is niet echt groot ze spelen erg slim en mensen tuinen der in,beste is unibet en bwin.
totomaster:
Let op, combi's die een totaal van @2 vormen tellen ook mee. Er is geen belachelijke vereiste dat elke wedstrijd in de combi minstens een quotering van @2 moet hebben.