Ervaringen met TipBet
Ik ben erg benieuwd of er mensen ervaring hebben met de bookmaker tipbet.
Het lijkt me een leuke bookmaker om uit te proberen.
maar zijn ze te vertrouwen met uitbetalingen en cetra..
groetjes.
Ja maar combo's zijn op lange termijn niet winstgevend, dus blijft het lastig een odd van 2.
Funcombo's misschien, maar een combo van @2 bereik je al met 2 odds van rond @1,4 in de combo. Ik speel meestal 2 overs in een combo dan met een totaal odd van @2.
Ik heb de 50 euro @ 200% bonus gehaald. Het is 18 x 150 euro rondspelen voor een Nederlander dus in totaal 2700 euro.
- Minimaal odd 2 inderdaad.
- Combinatie van totaal 2.00 mag ook (ik twijfelde maar uitgeprobeerd en dat werkt).
- Dubbele wedstrijden herkennen ze, oftewel 2x 50 op dezelfde wedstrijd dan komt de melding (Not relevant due to multiple bets on same event)
- Je mag 100 euro inzetten maar dan wordt er maar 50 geteld van de bonus. 50 is dus maximale per weddenschap voor de bonus.
Vervolgens heb ik een ID kaart en Address vertificatie proces gedaan (binnen half uur was deze goed gekeurd).
Vervolgens uitbetaling op Skrill gedaan, toen vroegen ze nog om een skrill printscreen van de storting. Dit is vertificatie 3.
Ook snel goedgekeurd. Binnen 24 uur had ik het geld op skrill (inclusief de 3 vertificaties in die 24 uur).
Thunder hoe heb je die 2700 rondgespeeld? Best goed van je om die rond te spelen en met winst nog terug te storten. Kan je tip wel gebruiken met het rondspelen :)
Livebets tennis met name, met name als de favoriet een set achter komt en dan de favoriet op winst pakken. Ook vaak gegokt op under 8.5 of under 7.5 als het bijvoorbeeld 3-0 staat in de set. Met name in de derde en beslissende set. Een goed begin helpt wel als je eenmaal een buffer hebt. Ik had een heel goed begin en halverwege leek het ff de verkeerde kant op te gaan. Uiteindelijk toen een goede winning streek weer en toen niet meer in de problemen geweest. Ik verloor nog wel vaak maar had door de winning streek ervoor een goede buffer.
Duurde de uitbetalingen bij Tipbet lang bij jullie? En hoe liep de verificatieprocedure? :)
Duurde de uitbetalingen bij Tipbet lang bij jullie? En hoe liep de verificatieprocedure? :)
Ik ben al 3 dagen aan het wachten. Vanmorgen in de chat bleek dat ik nog documenten moest toesturen (ID, Skrill account schermprint en bankafschrift) en vanaf nu duurt het nog (maximaal) 48 uur. Kan er wel boos om worden, maar standaard procedure volgens mij.
Ik ben al 3 dagen aan het wachten. Vanmorgen in de chat bleek dat ik nog documenten moest toesturen (ID, Skrill account schermprint en bankafschrift) en vanaf nu duurt het nog (maximaal) 48 uur. Kan er wel boos om worden, maar standaard procedure volgens mij.
Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niks gehoord van ze. Stuurde ze jou een mailtje met de vraag om die gegevens?
Tsja, alles om er aan te doen jou niet te hoeven uitbetalen... Onder het motto van 'procedures' ;) haha
Zit er toevallig ook zo`n knopje dat je de uitbetaling kan annuleren en verder kan spelen ? ;) Daar zijn sommige bookmakers erg goed in.