Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met TipBet

Goedenavond,

Ik ben erg benieuwd of er mensen ervaring hebben met de bookmaker tipbet.

Het lijkt me een leuke bookmaker om uit te proberen.

maar zijn ze te vertrouwen met uitbetalingen en cetra..

groetjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmarkos18 in 12-08-2016 16:16 Bookmakers
in 12-08-2016 16:16 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wat een ongelovelijke klote bookie. Ook problemen met de verificatieproce, de ene kutsmoes na de ander.

0 Vind ik leuk's

Zeker ook mijn favoriete bookie niet. Vooral door het aanbod aan weddenschappen. Dat is zo ontzettend laag. Daardoor erg lastig een goede bet te vinden waarmee je de bonus kan vrijspelen. Geef mij maar Betfirst en soortgenoten.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 27 jun. 2018, 14:16 schreef totomaster:

ik heb een advies voor jullie. klik via mobiel op die whatsapp tekentje op hun site dan krijg je via de app een medewerker die snel en behulpzaam is. Ik heb een uur geleden nogmaals mijn neteller document gestuurd via desktop en die meneer liet het meteen verifieren en binnen een uur was mijn opvraging ook verwerkt en hij bood netjes zijn excuses aan dat het wat langer duurde

Ik ga je tip eens uitproberen via de app, kijken of het lukt. Ik wacht nu al bijna 2 weken en ben daar wel een beetje klaar mee.

0 Vind ik leuk's

Ik word niet zo snel pistoff, maar dit is echt ongekent wat ze doen. Mijn documenten worden nu vrijwel dagelijks geweigerd. Elke keer een andere klote smoes, niet leesbaar, ik mis info of hij moet iets groter of kleiner.

Vermijd TIPBET, walgelijke praktijken zijn dat. Vanaf het begin tot het eind, incl de bonus voorwaarde, lage odds, 1 bet per wedstrijd, manier van communiceren, en dan uitbetalingen. Als ik dit van te voren had geweest dat er zoveel info gegeven moest worden, hadden ze die bonus in hun reet mogen douwen.

1 Vind ik leuk's

Mijn uitbetaling is eindelijk in werking gezet sinds gisterenavond, ben nu beneiuwd hoelang het duurt vorodat ik het op mijn neteller krijg.

0 Vind ik leuk's

Vreselijke bookie, uitbetalen doen ze zo moeilijk over. Inmiddels al vijf keer documenten geupload maar telkens is er weer iets niet goed. Ook qua odds en live aanbod is deze bookie een drama, leuke bonus maar verder nooit meer.

2 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Aanbod en voorwaarden zijn idd karig. Maar verder geen problemen met uitbetalen.

Duurde idd even voordat het duidelijk was wat ze exact willen hebben. Maar via Whatsapp eigenlijk binnen paar minuten een antwoord en binnen 2 dagen het geld binnen.

0 Vind ik leuk's

haha, kan het niet laten te plaatsen, maar het is inderdaad belachelijk hoeveel omslachtige excuses er rondzwerven voordat je geld kunt uitbetalen. de bonus was dan wel de moeite waard, maar het is verder om te huilen inderdaad --

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Om het komisch te houden, inmiddels gevraagd of ik mijn adres bij Skrill wil veranderen, en nu willen ze 5% inhouden op mijn withdrawal of ik moet een week wachten.

Dit is inderdaad echt een plek waar je alleen een bonus wilt innen, maar dat is het dan wel. Jokers.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

volhouden. ik kan eigenlijk geen smoes meer verzinnen, maar Tipbet wellicht nog wel.

Gisteren de achterkant van mijn paspoort gestuurd (zwarte rechthoek). Vandaag nog een foto.van mijn eigen kop.

Wat een onzin; maar ik wil toch wel de 500 Euro te pakken krijgen. Idioten.

Ik heb ze verteld dat ik een review schrijf, dus dat hebben jullie sowieso tegoed.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.