Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met TipBet

Goedenavond,

Ik ben erg benieuwd of er mensen ervaring hebben met de bookmaker tipbet.

Het lijkt me een leuke bookmaker om uit te proberen.

maar zijn ze te vertrouwen met uitbetalingen en cetra..

groetjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmarkos18 in 12-08-2016 16:16 Bookmakers
in 12-08-2016 16:16 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Alle reviews/ervaringen - positief dan wel negatief - zijn welkom, voor ons is dat een mooie indicatie om wel of niet een actie met een bookmaker te regelen.

Deel hier je review zou ik zeggen!

Wij sturen overigens alle feedback gewoon door naar Tipbet, met een beetje mazzel helpt dat hun service (vooral qua uitbetalingen) grondig te verbeteren.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Idd, erg lastig dit

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op di. 24 jul. 2018, 13:18 schreef caantjes:

volhouden. ik kan eigenlijk geen smoes meer verzinnen, maar Tipbet wellicht nog wel.

Gisteren de achterkant van mijn paspoort gestuurd (zwarte rechthoek). Vandaag nog een foto.van mijn eigen kop.

Wat een onzin; maar ik wil toch wel de 500 Euro te pakken krijgen. Idioten.

Ik heb ze verteld dat ik een review schrijf, dus dat hebben jullie sowieso tegoed.

Ik had de problemen gelezen op dit topic dus had het anders aangepakt.

Ik had (uiteindelijk) weinig problemen met identificatie.

Ik had het ook via de chat gedaan zodat ze gelijk aan kunnen geven wat er niet goed is en kan je nieuwe sturen zodat je niet eindeloos heen en weer zit te mailen en gek wordt van de afkeuringen.

0 Vind ik leuk's

we are contaction you regarding you rmessege. For the Identification process we would need 2 things: A full Photo of your valid Passport/ID whre all 4 corners are visible and the pphoto has good quality. A SELFIE with your ID next to your face. Just upload them 

---- haha, ze zijn gewoon lekker aan het trollen --- vooral vragen wat ik allang heb opgestuurd en eerst uitbesteden aan India ofzo voor het betere Engels -- goed bezig

Bericht gewijzigd door caantjes op do 26 jul. 2018, 10:56
0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Maar de aanhouder wint. - het geld staat op de rekening - maar het is de ervaring, die telt - thumbs down

@vw_support - de functie om een review te schrijven werkt nu niet - ik kom uit op het dashoard --

Bericht gewijzigd door caantjes op zo 29 jul. 2018, 09:37
1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Sowieso zijn de odds het aanbod karig. Live betting ook niet werelds.

0 Vind ik leuk's

Ik heb er geen goede ervaring mee. Ik zou zeggen, blifj daarweg!

0 Vind ik leuk's

Ik ga denk ik de €5 gratis weddenschap promotie proberen, feedback zal ik hier plaatsen. Ik ben in ieder geval voorbereid op wat er mogelijk komen kan gaan./

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Gelukt, de 5 euro gratis weddenschap staat inmiddels op mijn account. Het feest kan beginnen.

Bericht gewijzigd door jeronimo op za 31 okt. 2020, 14:22
0 Vind ik leuk's

Wish me luck!

Bericht gewijzigd door jeronimo op za 31 okt. 2020, 20:15
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.