Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net

Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthejoery92 in 29-04-2012 17:19 Algemeen
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
170 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
koenbrandts:
Ik zie dat vorige week (speelronde 54) de jackpot van het vw10 spel er toch niet is uitgegaan, wat mij 1 van de 12 weekwinnaars maakt die 9 wedstrijden goed voorspeld hebben. Ik heb echter nog geen 50/12 = 4.16 euro ontvangen op mijn bwin account...
Niet dat het me om het geld gaat, maar wil wel weten of het spel goed werkt. Weet iemand of het langer dan een week kan duren voordat je uitbetaald krijgt, of dat er iets is fout gegaan? Groeten Koen

Het geld zou reeds op je Bwin account moeten staan. Indien niet, neem even contact op met Vonloite.
ds1967:
ik veronderstel dat er deze week geen rekening zal worden gehouden met de 2 wedstrijden uit de premier league ?

VonLoite heeft reeds in dit topic aangegeven dat de VW10 een weekje zal worden uitgesteld. Deze week dus even geen nieuwe VW10 speelronde, volgende week maandag start er weer een nieuwe. Excuses voor het eventuele ongemak.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
het ging nu net eens goed deze week :( Volgende keer beter zeker
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Als het goed is zijn alle bedragen zojuist op alle Bwin accounts gestort. Kan iemand dit bevestigen?

Ik heb nog niets ontvangen, niet dat die 4 euro uitmaakt, maar mocht het ooit voorkomen dat ik de jackpot win(h) . Als het goed is sta ik wel geregisteert.
Gr. Jeroen
0 Vind ik leuk's
zeiksnor:
vw-crew:
Als het goed is zijn alle bedragen zojuist op alle Bwin accounts gestort. Kan iemand dit bevestigen?

Ik heb nog niets ontvangen, niet dat die 4 euro uitmaakt, maar mocht het ooit voorkomen dat ik de jackpot win(h) . Als het goed is sta ik wel geregisteert.
Gr. Jeroen

Hetzelfde hier
Houdoe
0 Vind ik leuk's
zeiksnor:
vw-crew:

Gr. Jeroen
koenbrandts:
zeiksnor:
vw-crew:

Gr. Jeroen

Hetzelfde hier
Houdoe

Namen zijn doorgegeven aan bwin. Het verwerken van de prijzen duurt altijd minimaal een week. Dus heb geduld. Komt goed :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ds1967:
ik veronderstel dat er deze week geen rekening zal worden gehouden met de 2 wedstrijden uit de premier league ?

Die wedstrijden staan voor aankomende week op de planning. Fout in het programma...huidige wedstrijden met uitslagen blijven staan en gaan mee naar de berekening van volgende week. Excuus voor het ongemak.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
wel verrassende uitslagen..
0 Vind ik leuk's
vonloite:
ds1967:

Die wedstrijden staan voor aankomende week op de planning. Fout in het programma...huidige wedstrijden met uitslagen blijven staan en gaan mee naar de berekening van volgende week. Excuus voor het ongemak.

er is geen nieuwe vw10. jullie moeten snel zijn, ik kan er anders maar 1 invullen in 2 weken terwijl ik deze al niet goed kan hebben.
0 Vind ik leuk's
Hebben jullie al het prijzengeld ontvangen? Ik helaas nog niet :(
0 Vind ik leuk's
nieuwe VW10 staat online
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.