Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net

Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthejoery92 in 29-04-2012 17:19 Algemeen
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
170 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vonloite:
hollandian:
Geld is binnen €10 op Bwin, bedankt !! Top
pecunias:
hollandian:
Geld is binnen €10 op Bwin, bedankt !! Top

Ik kan dit ook bevestigen op mijn jackpot, helemaal goed!
jose127:
ik kan dit ook bevestigen vna de tipcompetitie!!
bedankt !!
suprer:
75 euro binnen van de 2012 tips, netjes!
Zie alleen dat het als bonusgeld word aangegeven, hoevaak moet dat rondgespeeld worden?

Hoppa! Horen het graag van iedereen inderdaad. Kleine moeite :)! Ook mocht er nog ergens iets misgaan....
Bedragen moeten inderdaad worden rond gespeeld, altijd zo. Maar redelijk te doen.
3x 1,40 meen ik.
Dat gaat goed komen, super!(Y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Ik heb een geldige account uiteraard. Er is niks anders dan afwachten
Groet,
0 Vind ik leuk's
Geldprijs ook ontvangen.
Helemaal super VW (y)
0 Vind ik leuk's
Edit vw-crew:
Nadat we erachter kwamen dat je onze Facebook actie probeert te vervalsen heb je je reactie maar weg gehaald? Jammer!
0 Vind ik leuk's
Geld is binnen!! Bedankt Vonloite + VW!!
0 Vind ik leuk's
Ik heb een week voor 2013 mijn account op Unibet geblokkeerd voor een half jaar. Is dit een probleem bij het ontvangen van mogelijke winsten?
En welke naam met ik doorgeven: Mijn inlognaam of de naam die op het speelscherm verschijnt, want mijn schermnaam speelt de laatste letter niet ( holadiemisjel - holadiemisje)
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Ik heb een week voor 2013 mijn account op Unibet geblokkeerd voor een half jaar. Is dit een probleem bij het ontvangen van mogelijke winsten?
En welke naam met ik doorgeven: Mijn inlognaam of de naam die op het speelscherm verschijnt, want mijn schermnaam speelt de laatste letter niet ( holadiemisjel - holadiemisje)

Je moet een geldige open account hebben. Dus dat is wel lastig ja. Unibet doet dan vaak ook moeilijk bij het uitbetalen.
Je naam die je doorgeeft is je gebruikersnaam! Al snap ik het laatste gedeelte van je vraag niet helemaal.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
sundayem:

Je moet een geldige open account hebben. Dus dat is wel lastig ja. Unibet doet dan vaak ook moeilijk bij het uitbetalen.
Je naam die je doorgeeft is je gebruikersnaam! Al snap ik het laatste gedeelte van je vraag niet helemaal.

Ik zie dat het een overbodige vraag is aangezien de inlognaam de gebruikersnaam is.
Is het mogelijk dat ik dan het account van een vriend opgeef als mijn gesloten account niet geldig is?
0 Vind ik leuk's
sundayem:
vonloite:
sundayem:

Ik zie dat het een overbodige vraag is aangezien de inlognaam de gebruikersnaam is.
Is het mogelijk dat ik dan het account van een vriend opgeef als mijn gesloten account niet geldig is?

Dit is helaas niet mogelijk. We moeten een eerlijk beleid voeren.
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.