Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net
Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bedankt VW! Geld van prijsvraag Jong Oranje - Jong Duitsland staat op mijn unibet (y)
timbarrett:
Bedankt VW! Geld van prijsvraag Jong Oranje - Jong Duitsland staat op mijn unibet (y)
Goed om te horen, besteed de pegels wijs Tim ;-)
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Even een vraagje, wanneer wordt de winnaar van de twitter actie Andorra - Nederland bekend gemaakt, had namelijk de rust- en eindstand goed voorspelt!
Alvast bedankt, en ga zo door met jullie acties!
Alvast bedankt, en ga zo door met jullie acties!
Love beer, hate juice
Helaas net te snel een berichtje gestuurd, ontvang zojuist een tweet!
Top service jongens!
Top service jongens!
Love beer, hate juice
psvnilis:
Top service jongens!
Top service jongens!
Dat is toeval dat het bericht precies verstuurd werd, terwijl jij hierover een vraag op het forum poste. Mooi dat het geregeld is.
Toto Sigarenboer
Hallo jongens,
Helaas heb ik mijn beloofde winst van 10 euro door de Twitterprijs vraag nog steeds niet ontvangen op mijn unibet rekening, wat 2 weken geleden op een maandag doorgegeven zou zijn door jullie.
Weten jullie hier misschien meer over?
Gr PSVNILIS
Helaas heb ik mijn beloofde winst van 10 euro door de Twitterprijs vraag nog steeds niet ontvangen op mijn unibet rekening, wat 2 weken geleden op een maandag doorgegeven zou zijn door jullie.
Weten jullie hier misschien meer over?
Gr PSVNILIS
Love beer, hate juice
Ja ik wacht ook al twee weken op mijn 2 euro van het vw spel.
Zoals jullie weten ligt vonloite momenteel in het ziekenhuis, volgens mij is hij de persoon die deze zaken regelt. Een beetje geduld is dan ook een kleine moeite, niet? Het komt heus wel in orde...
Sorry wist niet dat hij deze zaken regelde, dan wacht ik geduldig af.
Love beer, hate juice
Vandaag het gewonnen bedrag op mijn unibet account gekregen!
Bedankt jongens, ga zo door! (y)
Bedankt jongens, ga zo door! (y)
Love beer, hate juice