Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net

Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthejoery92 in 29-04-2012 17:19 Algemeen
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
170 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lohocla:
hooliesee:
oke , bedankt voor je reactie en nee heb geen probleem met geduld , maar was gewoon benieuwd , kan ook he
en nee we hebben ieder 50 gewonnen met de vw van afgelopen week
ik speel met meer geld dan dat altijd dus dat is het niet maar heb nog nooit dat gewonnen dus ik wilde gewoon wat info
toch bedankt voor je antwoord
gr .hooliesee

Best eens de regels checken voor alle duidelijkheid...
veelgestelde vragen VW10:
Wat zijn de prijzen van de VW10?
Iedere week wint de gebruiker die de meeste wedstrijden goed heeft voorspelt een weekprijs van 50 euro (eventueel gedeeld indien er meerdere winnaars zijn). Indien er een gebruiker is die alle 10 de wedstrijden goed weet te voorspellen ontvangt hij/zij de waarde van de jackpot. De jackpot zal iedere speelronde oplopen met 25 euro zolang er geen winnaar is.

mail over VW10:
De VW10 is niet gevallen. Er zijn 2 spelers hoeliesee en toontje50, die 7 van de 10 wedstrijden goed hebben. Zij verdelen het weekgeld van 50 euro welke ze op hun Unibet account gestort krijgen.

maar het komt zeker in orde ! mag je op rekenen hier, gek goeie service voor gratis geld, kom je nergens anders zo vlot tegen

Je hebt 25 euro gewonnen, want het bedrag van 50 euro is verdeeld! 2 winnaars!
Je naam ligt sinds maandag bij Unibet. Wellicht door de feestdagen dat het wat vertraging heeft opgelopen! Ik zal er even een mailtje achteraan sturen. Normaliter is de verwerkingstijd een week.
Lohocla bedankt voor je feedback en vertrouwen! Waarderen we! Fijn weekend allen!
grz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
@ vonloite
oke bedankt
en ik heb ook zeer zeker waardering, jullie bieden gratis kans op geld aan
ik ben trouwens ook elke dag op jullie site te vinden hoor maar nooit iets gewonnen vandaar
me vraag hoe of wat snappie
verder toppie site en toppie spellen
groet hooliesee
0 Vind ik leuk's
hooliesee:
@ vonloite
oke bedankt
en ik heb ook zeer zeker waardering, jullie bieden gratis kans op geld aan
ik ben trouwens ook elke dag op jullie site te vinden hoor maar nooit iets gewonnen vandaar
me vraag hoe of wat snappie
verder toppie site en toppie spellen
groet hooliesee

Geen probleem joh! (y) :)
Zal maandag even bellen...
fijn weekend
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
He Vonloite ,
Nou netjes geld op me account gekregen vandaag
Super bedankt en nogmaals toffe acties en correcte afhandeling ervan
Groet hooliesee
0 Vind ik leuk's
hooliesee:
He Vonloite ,
Nou netjes geld op me account gekregen vandaag
Super bedankt en nogmaals toffe acties en correcte afhandeling ervan
Groet hooliesee

Top!!! Succes ermee!
groeten
0 Vind ik leuk's
Joepie gewonnen dit weekend!
Thx VW! (y)
0 Vind ik leuk's
c8301:
Thx VW! (y)

VW-winst van weekend 18/19mei is nog niet te zien op de unibetaccount.
Is dit logisch of is dit toch al iets aan de late kant?
0 Vind ik leuk's
c8301:
c8301:
Thx VW! (y)

VW-winst van weekend 18/19mei is nog niet te zien op de unibetaccount.
Is dit logisch of is dit toch al iets aan de late kant?

Ik heb gisteren bij Unibet de vraag neergelegd of ze het al hebben verwerkt. Nog geen reactie. Het blijft wisselen vaak. Wel jammer. Meestal binnen een week, soms twee week. Ik hoop dat dit in de toekomst wel zal veranderen. Maar goed. Even afwachten dus, het wordt altijd gestort in elk geval. Tenzij de account niet geldig is.
0 Vind ik leuk's
Staat op mijn account, duurde wel ff, maar is uiteindeijk toch ok!
Thx VW! :d (y)
0 Vind ik leuk's
c8301:
Staat op mijn account, duurde wel ff, maar is uiteindeijk toch ok!
Thx VW! :d (y)

Mooi zo (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.