Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net
Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ssimsek7:
Er zit niks anders op dan afwachten.
Er zit niks anders op dan afwachten.
Ik maak het persoonlijk wel over naar je :)! Ik stuur je een pm...
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
wat gebeurd er met de belgische wedstrijden die afgelast zijn?
Oke Vonloite thanks!
Ik wacht op je PM dan.
Ik wacht op je PM dan.
Hallo iedereen,
Aangezien ik nieuw ben met het VW10 prijzengeld vraag ik me af hoe het prijzengeld verdeeld wordt?
Moet je ze echt allemaal juist hebben zodat je de jackpot hit of wordt er telkens een bepaald bedrag verdeeld?
Net als bij de maandelijkse tipcompetitie; er staat een prijzenpot van €200, hoe wordt deze verdeeld?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
Aangezien ik nieuw ben met het VW10 prijzengeld vraag ik me af hoe het prijzengeld verdeeld wordt?
Moet je ze echt allemaal juist hebben zodat je de jackpot hit of wordt er telkens een bepaald bedrag verdeeld?
Net als bij de maandelijkse tipcompetitie; er staat een prijzenpot van €200, hoe wordt deze verdeeld?
vorige maand 30 euro gewonnen met het tipspel
Bwin account begin deze maand doorgegeven, en tot op vandaag nog niets ontvangen????
Terwijl er in jullie regels staat dat het binnen de 14 dagen geregeld zou worden???????????
Groeten
een ontevreden klant
Bwin account begin deze maand doorgegeven, en tot op vandaag nog niets ontvangen????
Terwijl er in jullie regels staat dat het binnen de 14 dagen geregeld zou worden???????????
Groeten
een ontevreden klant
tomcoppe:
Hallo iedereen,
Hallo iedereen,
De vw10 jackpot gaat eruit wanneer iemand 10 wedstrijden allemaal goed heeft. Als er 10 winnaars zijn dan wordt de jackpot gedeeld door 10. Is de stand van de jackpot 400€, dan is dit 40€ per persoon.
De tipcompetitie is iets anders. Volgens mij wordt maandelijks een prijs uitgereikt voor de nummers 1,2 en 3. Dit wordt bepaald op basis van de LSP die er is behaald in de maand. Op jaarbasis worden nog prijzen uitgereikt aan de spelers met de hoogste roi. (min. 600 tips).
johniee_p:
Groeten
een ontevreden klant
Groeten
een ontevreden klant
Ik heb een fout gemaakt. Als het goed is heb je 10 euro ontvangen. Kun je dit bevestigen. Jij hoort nog 20 extra te krijgen. Fouten maken is menselijk.... :) ! Ik geef je naam door met extra 20! Stay tuned....
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
kreezymind010:
Zie mailing bookmakerspel en de vw10. Wordt niet meegerekend. (y)
Hey vonloite,
Ik heb inderdaad 10 euro gekregen, 2 weken geleden, maar dat kwam omdat ik een prijsvraag had gewonnen op facebook :-)
Heeft volgens mij niets te maken met het tipspel, toch?
Ik heb inderdaad 10 euro gekregen, 2 weken geleden, maar dat kwam omdat ik een prijsvraag had gewonnen op facebook :-)
johniee_p:
Hey vonloite,
Hey vonloite,
Daar zou wel eens het misverstand kunnen liggen. Ik mail 30 euro door naar bwin. Excuus voor het ongemak en een fijne avond!