Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net

Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthejoery92 in 29-04-2012 17:19 Algemeen
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
170 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ssimsek7:
Er zit niks anders op dan afwachten.

Ik maak het persoonlijk wel over naar je :)! Ik stuur je een pm...
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
wat gebeurd er met de belgische wedstrijden die afgelast zijn?
0 Vind ik leuk's
Oke Vonloite thanks!
Ik wacht op je PM dan.
0 Vind ik leuk's
Hallo iedereen,
Aangezien ik nieuw ben met het VW10 prijzengeld vraag ik me af hoe het prijzengeld verdeeld wordt?
Moet je ze echt allemaal juist hebben zodat je de jackpot hit of wordt er telkens een bepaald bedrag verdeeld?
Net als bij de maandelijkse tipcompetitie; er staat een prijzenpot van €200, hoe wordt deze verdeeld?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
0 Vind ik leuk's
vorige maand 30 euro gewonnen met het tipspel
Bwin account begin deze maand doorgegeven, en tot op vandaag nog niets ontvangen????
Terwijl er in jullie regels staat dat het binnen de 14 dagen geregeld zou worden???????????
Groeten
een ontevreden klant
0 Vind ik leuk's
tomcoppe:
Hallo iedereen,
Aangezien ik nieuw ben met het VW10 prijzengeld vraag ik me af hoe het prijzengeld verdeeld wordt?
Moet je ze echt allemaal juist hebben zodat je de jackpot hit of wordt er telkens een bepaald bedrag verdeeld?
Net als bij de maandelijkse tipcompetitie; er staat een prijzenpot van €200, hoe wordt deze verdeeld?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)

De vw10 jackpot gaat eruit wanneer iemand 10 wedstrijden allemaal goed heeft. Als er 10 winnaars zijn dan wordt de jackpot gedeeld door 10. Is de stand van de jackpot 400€, dan is dit 40€ per persoon.
De tipcompetitie is iets anders. Volgens mij wordt maandelijks een prijs uitgereikt voor de nummers 1,2 en 3. Dit wordt bepaald op basis van de LSP die er is behaald in de maand. Op jaarbasis worden nog prijzen uitgereikt aan de spelers met de hoogste roi. (min. 600 tips).
0 Vind ik leuk's
johniee_p:
vorige maand 30 euro gewonnen met het tipspel
Bwin account begin deze maand doorgegeven, en tot op vandaag nog niets ontvangen????
Terwijl er in jullie regels staat dat het binnen de 14 dagen geregeld zou worden???????????
Groeten
een ontevreden klant

Ik heb een fout gemaakt. Als het goed is heb je 10 euro ontvangen. Kun je dit bevestigen. Jij hoort nog 20 extra te krijgen. Fouten maken is menselijk.... :) ! Ik geef je naam door met extra 20! Stay tuned....
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
kreezymind010:
wat gebeurd er met de belgische wedstrijden die afgelast zijn?

Zie mailing bookmakerspel en de vw10. Wordt niet meegerekend. (y)
0 Vind ik leuk's
Hey vonloite,
Ik heb inderdaad 10 euro gekregen, 2 weken geleden, maar dat kwam omdat ik een prijsvraag had gewonnen op facebook :-)
Heeft volgens mij niets te maken met het tipspel, toch?
0 Vind ik leuk's
johniee_p:
Hey vonloite,
Ik heb inderdaad 10 euro gekregen, 2 weken geleden, maar dat kwam omdat ik een prijsvraag had gewonnen op facebook :-)
Heeft volgens mij niets te maken met het tipspel, toch?

Daar zou wel eens het misverstand kunnen liggen. Ik mail 30 euro door naar bwin. Excuus voor het ongemak en een fijne avond!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.