Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net

Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthejoery92 in 29-04-2012 17:19 Algemeen
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
170 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ssimsek7:
Oke heb het gedaan iig.
http://i49.tinypic.com/fbyf0k.jpg
Dat is het bewijs dat ik gewoon een account bij Bwin heb.

Misschien omdat je er nooit geld op hebt gestort? Je hebt iig 0 punten zie ik :)
0 Vind ik leuk's
Het is een oud account van me Michael en doe er eigenlijk vrij weinig mee, Ik gebruik tot hoeverre bijna altijd Unibet.
Maar dan nog zou ik nog steeds het geld moeten ontvangen denk ik.
0 Vind ik leuk's
ssimsek7:
Het is een oud account van me Michael en doe er eigenlijk vrij weinig mee, Ik gebruik tot hoeverre bijna altijd Unibet.
Maar dan nog zou ik nog steeds het geld moeten ontvangen denk ik.

Dat lijkt mij wel. We vragen het na.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Unibet even een mail gestuurd met betrekking tot winstontvangsten bij een gesloten account. Hieronder het antwoord.
Ik heb het voor u nagevraagd bij de betreffende afdeling en zij lieten weten dat de winsten welke u maakt bij voetbalwedden, ook in de periode van zelfuitsluiting worden toegevoegd aan uw UNibet account. Het feit is echter dat u deze pas kan gebruiken nadat uw zelfuitsluiting is afgelopen. Wij hebben niet de mogelijkheid om uw eventuele winsten voor deze periode uit te betalen
Ik kan dus mooi blijven meespelen :)
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Unibet even een mail gestuurd met betrekking tot winstontvangsten bij een gesloten account. Hieronder het antwoord.
Ik heb het voor u nagevraagd bij de betreffende afdeling en zij lieten weten dat de winsten welke u maakt bij voetbalwedden, ook in de periode van zelfuitsluiting worden toegevoegd aan uw UNibet account. Het feit is echter dat u deze pas kan gebruiken nadat uw zelfuitsluiting is afgelopen. Wij hebben niet de mogelijkheid om uw eventuele winsten voor deze periode uit te betalen

Prima! Maar nu eerst wat winnen :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Al bericht ontvangen van Bwin ??
Het bewijs dat ik wel een account heb daar had ik al vermeld in mijn vorige reactie.
0 Vind ik leuk's
Ik had gezien dat ik een van de 3 deelnemers was die gedeeld gewonnen had mag ik vragen hoe lang het duurd voor dat dit op je account word gestort? alvast bedankt :)
0 Vind ik leuk's
vonloite:
sundayem:

Prima! Maar nu eerst wat winnen :)

Ach, ik hoef niet persé te winnen, maar het zou wel heel saai zijn als ik helemaal niet mee kon spelen. Nu heb ik nog het gevoel of ik ergens voor speel ;).
0 Vind ik leuk's
Nog steeds niet ontvangen..
Moet wat aan gedaan worden , niet ?
0 Vind ik leuk's
Lekker dan, niemand die reageert.. Daar gaat me geld...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.