Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net
Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik heb eergister 1000 euro bijgeschreven gekregen op mijn Bwin account. Bedankt VW! (y)
Vonloite,
Heb je al nagevraagd waarom ik het geld nog niet heb ontvangen??
ssimsek7:
Vonloite,
Vonloite,
De lijst van bwin ontvangen. De account plus gebruikersnaam die je hebt doorgegeven is niet correct. Ik wacht nog op antwoord, waarom dit zo is. Zelf enig idee? Je bent van 1 van de weinige die niet is gelukt.
hoor het van je...
groeten
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
TommyQ:
Ik heb eergister 1000 euro bijgeschreven gekregen op mijn Bwin account. Bedankt VW! (y)
Succes ermee!! (y) (y)
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Succes ermee!! (y) (y)
TommyQ:
Succes ermee!! (y) (y)
Blijft een super mooi bedrag en dit jaar nog wat groter zelfs: 1250€.
Hopelijk kun je de titel verdedigen dit jaar, maar een 2e plaats na mij is ook een mooi bedrag maat :D
TommyQ:
Je hebt het verdiend! Heel veel plezier er mee en laat je ons wel even in het forum welke wedstrijden je hiermee speelt en/of je het laat uitbetalen?
Hakuna Matatttta.
Ik begrijp hier helemaal niks meer van, raar verhaal van Bwin.
Ik heb even een PRT Screen gemaakt van me account naam dat die natuurlijk WEL Bestaat.
Als je dit in je link balk doet kan je foto zien van mijn gebruikersnaam van bwin, het bewijs dat ik wel een account heb.
file:///C:/Users/Gebruiker/Desktop/BWIN.jpg
GR.
Ik heb even een PRT Screen gemaakt van me account naam dat die natuurlijk WEL Bestaat.
Als je dit in je link balk doet kan je foto zien van mijn gebruikersnaam van bwin, het bewijs dat ik wel een account heb.
GR.
ssimsek7:
Ik begrijp hier helemaal niks meer van, raar verhaal van Bwin. Ik heb even een PRT Screen gemaakt van me account naam dat die natuurlijk WEL Bestaat. Als je dit in je link balk doet kan je foto zien van mijn gebruikersnaam van bwin, het bewijs dat ik wel een account heb.
Ik begrijp hier helemaal niks meer van, raar verhaal van Bwin. Ik heb even een PRT Screen gemaakt van me account naam dat die natuurlijk WEL Bestaat. Als je dit in je link balk doet kan je foto zien van mijn gebruikersnaam van bwin, het bewijs dat ik wel een account heb.
Kan je deze afbeelding uploaden via tinypic.com bijvoorbeeld? De afbeelding staat op je lokale harde schijf.
Hakuna Matatttta.
ssimsek7:
GR.
GR.
hahaha niet slim ssimsek, inderdaad even tinypic.com doen!
Even naar www.tinypic.com en dan druk je op bladeren en kies je de afbeelding van je pc.
Je moet dan een security code overtypen en dan krijg je een link.
Hier ff de onderste link pakken en hierheen kopieren.
Oke heb het gedaan iig.
http://i49.tinypic.com/fbyf0k.jpg
Dat is het bewijs dat ik gewoon een account bij Bwin heb.
http://i49.tinypic.com/fbyf0k.jpg
Dat is het bewijs dat ik gewoon een account bij Bwin heb.