Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net

Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthejoery92 in 29-04-2012 17:19 Algemeen
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
170 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jose127:
vonloite:
vonloite:
Besten allen,
Ik krijg de laatste paar dagen veel berichten van leden die hun gewonnen geld (freebets, tipscompetitie, facebook etc.) nog niet hebben ontvangen! Normaal gesproken gaat het vrij snel, maar door de kerstdagen (vakantie) duurt het wat langer. Nu blijkt dat onze contactpersoon ook afwezig is i.v.m. vakantie. De lijsten worden nu door een vervanger verwerkt. Excuus voor het ongemak. Maar nu weet iedereen dat het in progress is. Stay tuned...
groeten

Bericht gehad vandaag. De prijzen zouden worden verwerkt.....Hoop morgen....

Wel heeft diegene een topbaan bij Bwin want ik kan me nog herinneren dat bij het uitbetalen van het bookmakerspel 2 maanden geleden deze persoon ook op vakantie was.....het is natuurlijk ook wel een makkelijke smoes van ze..... ik vraag me af en toe af hoe het bij bwin eraan toe gaat of dat er maar 1 iemand aan het werk is ;-) ik bedoel vorige week zijn de winnaars van de tipcompetitie doorgegeven en het staat er nog niet op...hoe moeilijk is het voor bwin om 3 prijsjes door te voeren :-)

Het bookmakerspel werd gesponsord door Unibet. Dus dat verhaal kan de prullenbak in. Al geef ik toe dat Bwin zijn zaakjes beter moet gaan regelen. Dit is geen goede reclame.
Wij zijn vaak afhankelijk van email verkeer en dat maakt het soms wat lastig. Degene heeft zijn afwezigheid niet goed door gecommuniceerd naar ons. Wij zijn daarnaast niet de enige affiliate. Heb gewoon geduld, het staat er straks allemaal op. We zien dan ook graag de reacties verschijnen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Geld is binnen €10 op Bwin, bedankt !! Top
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:

Ik kan dit ook bevestigen op mijn jackpot, helemaal goed!
0 Vind ik leuk's
ik kan dit ook bevestigen vna de tipcompetitie!!
bedankt !!
0 Vind ik leuk's
75 euro binnen van de 2012 tips, netjes!
Zie alleen dat het als bonusgeld word aangegeven, hoevaak moet dat rondgespeeld worden?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
hollandian:
pecunias:
hollandian:

Ik kan dit ook bevestigen op mijn jackpot, helemaal goed!
jose127:
ik kan dit ook bevestigen vna de tipcompetitie!!
bedankt !!
suprer:
75 euro binnen van de 2012 tips, netjes!
Zie alleen dat het als bonusgeld word aangegeven, hoevaak moet dat rondgespeeld worden?

Hoppa! Horen het graag van iedereen inderdaad. Kleine moeite :)! Ook mocht er nog ergens iets misgaan....
Bedragen moeten inderdaad worden rond gespeeld, altijd zo. Maar redelijk te doen.
3x 1,40 meen ik.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Nog niks binnengekregen, hoop dat het snel komt..
0 Vind ik leuk's
ssimsek7:
Nog niks binnengekregen, hoop dat het snel komt..

Serhat1221
Klopt het bovenstaande? Ook met hoofdletter?
0 Vind ik leuk's
Ja klopt, met hoofdletter indd.
0 Vind ik leuk's
ssimsek7:
Ja klopt, met hoofdletter indd.

We wachten even de feedback af van de bookmaker. Je hebt een geldige account?
groet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.