Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net
Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
In het VWO 10 spel van deze week zit een foutje, de wedstrijden in de premier league van deze week kloppen niet!
allesofniks1992:
In het VWO 10 spel van deze week zit een foutje, de wedstrijden in de premier league van deze week kloppen niet!
Scherp! Het zijn inderdaad de wedstrijden van volgende week.
-
Hallo, ik heb 2 weken geleden het vw10 spel gewonnen maar nog niks ontvangen.
Hoe lang duurt dit normaal?
allesofniks1992:
Klopt. We laten de ronde staan tot volgende week. Excuus voor het ongemak.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
luckybeau:
De namen zijn al een tijdje terug verzonden richting de bookmaker. Wij wachten op een reactie zodat het is overgemaakt, het duurt altijd eventjes, komt goed!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Als het goed is zijn alle bedragen zojuist op alle Bwin accounts gestort. Kan iemand dit bevestigen?
Hakuna Matatttta.
luckybeau:
Ja, ik kan dit bevestigen, thanks!
Ja, ik kan dit bevestigen, thanks!
(y) (y)
Hallo,
Ik zie dat vorige week (speelronde 54) de jackpot van het vw10 spel er toch niet is uitgegaan, wat mij 1 van de 12 weekwinnaars maakt die 9 wedstrijden goed voorspeld hebben.
Ik heb echter nog geen 50/12 = 4.16 euro ontvangen op mijn bwin account...
Niet dat het me om het geld gaat, maar wil wel weten of het spel goed werkt.
Weet iemand of het langer dan een week kan duren voordat je uitbetaald krijgt, of dat er iets is fout gegaan?
Groeten Koen
Ik zie dat vorige week (speelronde 54) de jackpot van het vw10 spel er toch niet is uitgegaan, wat mij 1 van de 12 weekwinnaars maakt die 9 wedstrijden goed voorspeld hebben.
Ik heb echter nog geen 50/12 = 4.16 euro ontvangen op mijn bwin account...
Niet dat het me om het geld gaat, maar wil wel weten of het spel goed werkt.
Weet iemand of het langer dan een week kan duren voordat je uitbetaald krijgt, of dat er iets is fout gegaan?
Groeten Koen
ik veronderstel dat er deze week geen rekening zal worden gehouden met de 2 wedstrijden uit de premier league ?